Kun ei ylety ja muita käytännön vauvamaha ongelmia

Miulla oli eilen suuret suunnitelmat mennä uimahalliin :biggrin Jäi menemättä, onneksi kokeilin uimapukua kotona! Jäi tissit melkein näkyviin kun maha venytti sen sellaiseksi borat-malliseksi :laughing002 Ja bikineissä ei jotenkin kehtaa mennä uimahalliin, varsinkin nyt kun maha tuntuu jotenkin "vyöryvän" alaosan päälle ja näyttää varsinkin istuessa edestä päin siltä että onko sillä housuja ollenkaan :confused2

Voi EeVei, mikä mielikuva!! :laughing001 Ei muuta kuin nyt hyvillä mielin shoppailemaan! ;)

Onpa hyvä että nostatte tämän uimapukuasian esille.. me kun töissä käydään ainakin kahdesti viikossa lasten ja nuorten kanssa uimassa, niin on ehkä ihan hyvä sovittaa tässä kohtaa, vieläkö oma uikki mahtuu..!! En ole siis 4 viikkoon tainnut ainakaan olla hallilla mukana..

Kyllä alkaa lenkkareiden nauhojen solmiminen olemaan tuskaista. Täytyy varmaan pian hommata joku pieni tuoli eteiseen tai mennä ulkoportaille sitomaan nauhat.

Jokaisella lenkillä joudun myös n. puolessa välissä käymään metsässä kyykkypissalla joten lenkkimatka täytyy suunnitella sen mukaan. Ja pissapaikalla täytyy olla myös puu tms. josta saa apua kun nousee ylös.

Pauliina1976: Ihanan rehellistä puhetta, tirskahtelin yksikseni :) Tunnistan tuon kaiken myös omassa elämässäni.

Isohkon mahan lisäksi lenkkareiden nauhojen solmimista häiritsee närästys. Kun kumarrun somimaan nauhoja niin heti tulee mahanesteet nieluun/suuhun. Ei kivaa! Täytyy selvästi alkaa senkin vuoksi välttelemään kaikkea kumartamista, ei pelkästää kenkiä laitettaessa. Huomasin saman myös kun eilen istutin kesäkukkia.

Uikkareista puheenollen, ostin uudet bikinit vanhojen mystisen kutistumisen takia. Jouduin ostamaan kolme kokoa isommat yläosat kuin normaalisti. Siis KOLME KOKOA eli kuusi numeroa... Huhhuh, kyllä sitä vaan kaikki paikat näköjään kasvaa ja paukkuu.... :D

Pikku-Tikru: Sama juttu tuon säikkymisen kanssa, monesti pitää kanssa pakittaa takasin peilin tai ikkunan luo että olinko se minä.. :)

Me ei olla mahakuvia tai muitakaan kuvia juuri otettu, joten kun näin itsestäni kuvan rannalla bikinien yläosassa ja shortseissa niin meinasin tippua perseelleni: kauhean iso maha! Mutta oli se kyllä aika hienon näköinen, täytyy myöntää, vaikka kuuna päivänä en näillä ylimääräisillä kiloilla olisi uskonut että ihastelen itsestäni puolialastonta kuvaa! Jouduinpa katsomaan kuvat uudelleen kun unohtu vilkaista kuvissa pyörivää kummipoikaa, jonka kanssa ekaa kertaa rannalla :) Kirjaimellisesti tuijotin vaan omaa napaa kuvista!

Mulle viikonloppuna ystävä nauroi kun rönötin hänen sohvallaan, että pikkusen on tainnu lollot kasvaa kun alkavat kurkusta :D Tuumasin, että hieman on saattanut turvotusta tulla ja mietiskelinkin ääneen ,että mitenhän sitä selviää kun maito laskeutuu rintoihin :D

Mie alan kanssa olla aika täynnä näitä tissejä! Hiottavat ja ovat raskaat ja painavat. Kauhulla odotan maidonnousua! Kuppikoko nyt jo varmaan ainakin E tai F, ympärysmitasta ei edes keskustella ;)

Mä kuljen vielä ihan samoissa liiveissä kuin ennen raskauttakin, niin sporttiliiveissä kuin kaarituellisissakin. :happy119 Mulla siis paino kertyy tonne navan alapuolelle, tissit ei oo kamalasti mihinkään muuttuneet.

Täälläkään ei oo tissit vielä muuttunu, alkuraskaudessa oli turvoksissa ja pinkeenä, mutta siinä ne nyt roikkuu ja odottaa koska joutuvat töihin! :laughing002

Olen joutunut uusimaan rintsikkavarastoni jo toisen kerran nyt raskauden aikana. Tällä toisella kertaa ostin jo osan liiveistä suosiolla imetysliivejä. Hieman haastavaa löytää topattuja tarpeeksi isoja liivejä. Tykkään käyttää töissä topattuja kun niissä ei näy niin hyvin jos nännit nöpöttävät. Ärsyttävä raskauden (ja varmaan raskauden jälkeinenkin) "vaiva".

Vinkatkaa jos tiedätte jotain hyviä nettikauppoja Suomesta tai ulkomailta joista saisi F ja G koon imetysliivejä ja ehkä sitä suurempiakin jos kuppikoko oikein villiintyy maidonnousun jälkeen.

viime kesänä käytin bikinien yläosaa kokoa 38.. nyt ostin yläosan kokoa 44.............ja nekin tuntuu jo pieniltä! :schocked028

Mullakaan ei ole rinnat sen alkupyrähdyksen jälkeen kasvaneet mihinkään. Nännit ovat kaksinkertaistuneet aiemmasta..

Jotenkin mua hirvittää nämä tietyt kehon muutokset.. Rinnat ovat itselleni hyvinkin erogeeninen alue ja pidän kun mieheni hyväilee niitä, nyt niistä on muotoutumassa vauvan ruokinta automaatit ja ajatukset on hieman ristiriitaiset. Järkyttävä ajatuskin jostain esimaidosta tms.
Samoin toi alakerran "verevyys" vai mikskä sitä sanotaan, tuntuu et paikat on hiukan "turvoksissa".. hämmentävää.

Mahan kasvu ei mua huimaa yhtään, mutta noi oheisoireet puistattaa. Suhtautuminen äidiksi tuloon on alkanut ja pääkoppa tekee kovasti töitä sopeutumisen eteen.. Ei mua muut kropan muutokset haittaa, mutta noi erogeeniset alueet..

Samoin noi K18-jutut.. maha alkaa olemaan edessä ja hyvää asentoa on vaikeaa saada. Kun on juuri päässyt vauhtiin niin alkaa joku jumalaton kramppi jalassa..samoin hiki lentää ja hengästyttää.. ei oo helppoo ei.. samoin hiukan häiritsee keskittymistä noi vauvan liikkeet. Tästäkö se alamäki alkaa??

ValiVali :-)

Jep, voihan TISSIT! Mullakin alkaa olla seuraavana F-koko, ja entäs sitten kun maito nousee? Ja tosiaan raivostuttaa kun ei viiti ulkosalla pitää sellasia sporttimammaliivejä, kun niistä näkyy nännit läpi jos ne törröttää (ja nehän törröttää koko ajan) Ne kun mahtuvat vielä oikein hyvin ja ovat mukavat päällä. Mulla on nyt enää kahdet "ulkoiluliivit" ja nekin alkaa olla jo liian täynnä povea :D Pahinta tietty kun tissin aluset hikoaa ja iho ärtyy, se on jo ennestään ärtynyt, joten räyh vaan!!! Ja nänninsuojuksetkin näkyy läpi jos on sporttiliivit ja paita, pitäs olla joku erillinen tissitoppaus, kun on masutuubit ja -vyötkin?

TerhiJii, Mua kanssa meinaa harmittaa kun ei osaa enää suhtautua samalla tavalla miehen hyväilyihin. Varsinkin tissit, hän niitä niin mielellään hyväilisi, varsinkin nyt kun ne on megakokoa... mutta musta tuntuu lähinnä et mitä siinä niitä maitotonkkia räpellät? Ja mun vasen jalka kramppaa aina, AINA!

Nauratti vedet silmissä tuo TerhiJii:n kommentti :D Mullakaan ei rintojen koko muuttunut mut nännit ovat suurentuneet. Itsekin pidän rintoja erogeenisinä ja nautin niiden hyväilystä mutta miehelle en ole viitsinyt sanoa että hei, sieltä saattaa jotain tulla :D Onneksi ei ole vielä tullut!
Mullakin paikat herkkinä, ei tarvitse kauaa lämmitellä ;) Mullakin on tosin vähän vaikea tuntea itseäni kovin seksikkäänä aina välillä.. Nyt napaan on tullut pieni napatyrä ja tätä mies pitää ällöttävänä.. :/ Meilläkin mies valitteli yks ilta että hyi kun hikoilet vaikka oltiin vasta aloiteltu ;D Nyt raskausaikana kuitenkin tuntuu että vaikka seksiä on vähemmän on se kuitenkin aiempaa parempaa, ehkä juuri noiden herkillä olevien paikkojen vuoksi.. :)

Takaisin