Kumpu

Täällä myös yksi arvellinen masu! Kutisee ja kosketusarkoja välillä nuo arvet..
 
Triina sama homma että uudet ja vanhat arvet päällekäin. On kyllä niin revitty maha, onneks en itse näe kuin peilistä pahimpia alavatsan jälkiä. En vaivaannu edes rasvaamaan kun tiedän ettei siitä ole hyötyä. Raskauden jälkeen käytin viimeks parin kuukauden ajan jotain niille tarkoitettua öljyä niin ne kyllä haaleni aikas pian. Samaa ainetta etsittävä..
 
Oisko ollu tuota Bio-Oilia? Mulla se jostain syystä viime raskaudessa kutitti hirveesti, mut nyt kun kokeilin niin vaikutti hyvältä ja mun mielestä tosiaan hieman haalentaa.

Itsekään en nyt rasvaa ihan hirveällä innolla muuten kuin normaali kosteusrasvalla, mut raskauden jälkeen voisi tuota Bio-Oilia läträtä!
 
Mulla tuli esikoisesta maha ihan täyteen arpia, mutta nyt oon jostain ihmeen syystä välttynyt uusilta! Varmaan sen verran löysä vatsanahka valmiiksi vanhojen arpien johdosta :D Kyllähän ne vielä ehtii tulla... Ainakin maha kutisee nyt siihen malliin.
 
Mulla ainaskin ekan raskauden arvet haaleni ihan itestään ilman öljyjä..nyt on vähän enemmän, mutta eiköhän ne taas haalene. Teini-iän reisien raskausarvet on paljon rumempia.. En kyllä kovin ulkonäöllisistä seikoista välitä. Onnellisia on kaikki ne, jotka raskaudesta ja synnytyksestä selviää ilman mitään pysyvämpää ei-kosmeettista haittaa.
 
Kia: laitoin hauska ihan vaan ystävän kommentille, joka oli ihan surkuhupaisa.

Mulla ei oo yhtään arpia enkä oo rasvannut kertaakaan. Edellisessä raskaudessa käytin Bio-Oilia. Arpien tuleminen on melko lailla ominaisuuskysymys miten kenenkin iho jaksaa venyä. Muita vaivoja sitten onkin. Kun valitin selkäkipua ja unettomuutta äitiyspoliklinikalla, kirjoitettiin epikriisiin että vointi hyvä. Ja supisteluistakin sanoin. Tuli olo paperin luettuani, että ei kuunneltu ihan kokonaan.

Kumpu on jo aika kivan kokoinen vaikka kaikki sanovatkin pieneksi. Pitää napsaista kuva ennen kuin sitä mahaa ei enää ole, sitäkin ainakin mä tuun kaipaamaan myöhemmin :)
 
Luen kanssa noita lääkärien kirjoituksia Omakannasta eikä ihan aina ole kyllä sitä mistä on puhuttu.
 
Siinä meikäläisen eilinen elintasopötsi :grin Hiukan huono kuva mut oli pakko räpsästä ku mun mielestä hassun mallinen toi maha tolla hetkellä. Ja eilen oli 36+5.
 

Liitteet

  • received_758141824309187.jpeg
    received_758141824309187.jpeg
    47.9 KB · Katsottu: 87
39961a7aa047aae27bd25688d06b061b


Siinä oisi tämän möhköfantin sivurohviili :D rv 37+5
 
Ihana kuulla että muilla myös samoja ongelmia. Oon päättäny et mun pitäis vielä ainakin kuukausi pitää tämä töissä piilossa. Iltapäivät on kyllä niin koomista olemista ettei mitään järkeä. Kahvitunnilla täytyy yrittää istua asennossa ja muutenkin ryhti täytyy kokoajan pitää hyvänä. :) Tänään kävin ostamassa uusia (mutta ei liian ilmeisiä) vaatteita. On se vaan vaikeeta tää salailu... Tänään rv 10+4.
 
Tässä kumpua niin näy mut esittelen uutta syysmuotia :cool: Ukon takki päällä oli oikein oiva tänään tihkusateessa koirien kanssa ulkoillessa. Ukko ei ymmärtäny mun heittoa et ajanmittaan puolisot alkaa muistuttaa toisiaan... :grin
 

Liitteet

  • 12170230_764828723640497_183169136_n.jpg
    12170230_764828723640497_183169136_n.jpg
    69.7 KB · Katsottu: 81
Rv 41+2; nyt napa pullahtanut ulos ja lonkkien päälle ilmaantunut raskausarpia.
 
Takaisin
Top