Kumpi sairaala?

Tayssissa myös synnyttänyt ja vain hyvää sanottavaa, vaikka oli vaikea synnytys. Mullekaan ei lääkkeellistä kivunlievitystä tyrkytetty, vaan ensin suihkua, lämpöpussia ja ammetta. Sen jälkeen vasta ilokaasua ja kun se ei auttanut yhtään, niin sitten vasta Epiduraalia.
 
Kiitos kertomuksistanne! Kokemuksia on aina mukava lukea.
Kävi kun kävikin niin että synnytin Hämeenlinnassa KHKS:ssa. Vastaanotto oli loistava ja synnyttäjien vähyyden takia (tulohetkellä nolla!) sai valita mieleisensä synnytyssalin johon KHKS:ssa pääsee suoraan käyrien jälkeen. Synnytys eteni nopeasti ja toiveitamme kuunneltiin. Henkilökunnan kiireettömyys tuntu mahtavalta, kiireet tuli vasta kun vauva oli syntynyt. Salissa ei käyny juuri ketään, pitkään oli vain mieheni ja minun lisäksi kätilö, vuoronvaihdon jälkeen myös kätilöopiskelija joka hoiti synnytyksen lähestulkoon itse.
Osaston puolella olikin hyvin täyttä eikä saatu toivomaamme perhehuonetta mutta huonetoveri oli mitä mahtavin kokenut äiti jonka kanssa oli hyvä harjoitella äitinäoloa ennen kotiinpaluuta. Osasto oli muutoin hyvin rento, ei-osastomainen vaikka kaikki tarvittavat löytyikin kun niitä tarvittiin.
Ainoa mikä jäi kaiveleen oli ettei voitu kertoa tikkien määrästä vaikka erikseen kyselin ompeluvaiheessa. Kätilö oli sitä mieltä ettei se ole olennainen tieto ja että sitä ei edes merkata mihinkään...

Kaiken kaikkiaan olen tosi tyytyväinen valinnasta ja reissusta! :) ♡
 
Takaisin
Top