Kumpi olisit mieluummin?

Mie olen joskus näytellyt tirehtööriä viiksineen kaikkineen, mutta taidan olla kyllä vähän pelle. 🤡 Olipa taas savolainen vastaus. 😁

Pokemonkouluttaja vai leijonankesyttäjä?
 
Aika paha. Ei olis kiva jos mikkään ei onnistuisi, mutta ei olisi kiva olla liian helppoakaan. Ehkä Aku Ankka niin eipähän jäisi ainakaan yrityksestä kiinni😅

Frozenin Anna vai Elsa?
 
Takaisin
Top