Kumpi olisit mieluummin?

Mie olen joskus näytellyt tirehtööriä viiksineen kaikkineen, mutta taidan olla kyllä vähän pelle. 🤡 Olipa taas savolainen vastaus. 😁

Pokemonkouluttaja vai leijonankesyttäjä?
 
Takaisin
Top