Kumpaa veikkaat?

Keskustelun 'Heinäkuiset 2020' aloitti Mamimam, 31 loka 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Näkyy olevan useampi joulukuusen 2016 äiti täällä linjoilla samaan aikaan taas :wink
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Hauska Hauska x 1
    • Voittaja Voittaja x 1
  2. Lilith88 Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020 Elomammat 2018

Esikoinen on poika, silloin veikkasinkin poikaa. Nyt olisi vähän tyttöolo, mutta jos panoksia pitäis laittaa niin veikkaisin silti poikaa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. JenniP Uusi käyttäjä

Poika olo. En edes osaa ajatella että tyttö tulis mulla on viisi lasta ennestään joista neljä poikia, vanhin ja kolme nuorinta. Eiköhän tässä neljäs poika putkeen ole tulossa
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. Heather Aloittelija Heinä-äidit 2020

Poikaa veikkaan, esikoinen on poika ja olot on tismalleen samanlaiset kuin häntä odottaessani... :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Azzeliini Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Aika samalla lailla ainaki alkaa kun eka raskaus, että ei pahoinvointia ole että siihen pohjaten Tyttö❤️ Ja ehkä se voisi olla pieneSti toiveissa että tyttö olisi, vaikka ihana pikku miekkonenki olisi ihan yhtä toivottu ja rakastettu.
    • Tykkää Tykkää x 2
  6. miitku Tuttu foorumilla Kesä-äidit 2020

Mulla on ollut niin järkyttävän huono olo viime viikot, että veikkaisin tästä toisesta lapsesta tyttöä. Edellisen poikaraskauden aikaa oli paljon parempi olo ja iho oli paremmassa kunnossa. Nyt oksettaa lähes 24/7 ja naamakin kukkii.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  7. Nannnskeli Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020 Marrasmammat 2018

Kumpi vaan on tervetullut, mutta vähän kuitenkin toivon toista tyttöä. Ennestään jo tyttö, enkä pojista tiiä mitää :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Marcipa Tuttu foorumilla

Tyttöolo on jotenkin. Meillä on ennestään molempia sukupuolia, eikä nyt ole mitää erityistä toivetta suuntaan tai toiseen. Kaikki terveellinen ja raikas himottaa, makeat ja rasvaiset ällöttää.
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  9. kzu_ Peruskäyttäjä Joulumammat 2016

Veikkaan poikaa, koska aika helpolla olen taas päässyt pahoinvoinnin ja oireiden suhteen. Toki voihan tässä ilmetä vielä vaikka mitä :D poika ennestään, ja se raskaus oli superhelppo. Gainasin painoa vaan hirveesti :DD
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. kopikat Ihastunut foorumiin Heinä-äidit 2020 Maalismammat 2018

Mä oon viime päivät pähkäillyt tätä, että onko tytön ja pojan odottamisessa jotain "selkeää" eroa. Esim. kun mietin omaa esikoisen odotusta (poika) niin oli pahoinvointia ja samoin on ollut sukulaisilla joille on poika tulossa. Sit taas tyttöjen odottajat ovat tuntuneet päässeen helpommalla. Mutta ei se varmasti näin suoraviivaista ole.

Oletteko te huomanneet jotain eroavaisuuksia raskauksissa, jos teillä on jo molempia sukupuolia olevia lapsia tai oletteko jutustelleet toisten odottajien kanssa asiasta? Toisen kanssa tämä on nyt ihan eri lailla kiinnostavaa hommaa... :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Mie ja mun serkku odotettiin samaan aikaan joulukuusta 2016. Ihan samanlaiset oireet jne mutta hänelle syntyi tyttö ja mulle poika.
    Oli pahoinvointia, kummallakin meistä yhtä pahana. Oli linea negra jne jne
    • Informatiivinen Informatiivinen x 1
  12. Marcipa Tuttu foorumilla

Mua himotti poikien odotuksessa kaikki makea, tytön odotuksessa suolainen. Muuta eroa en erityisesti odotuksissa huomannut.
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Informatiivinen Informatiivinen x 1
  13. miiamaria Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

veikkaan poikaa, mutta silti kattelen kaikkia tyttöjuttuja laughing7 mutta pääasia että olisi terve :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 3
  14. EnkeliRinkeli Aloittelija Heinä-äidit 2020

Oireet puhuis pojan puolesta, itsellä ei ole selkeää oloa kumpi olis tulossa.
    • Tykkää Tykkää x 2
  15. Eppulol Aloittelija

meillä on kaksi poikaa jo, joten tyttö oli kiva.. tuntuu kans siltä että tulisko nyt tyttö kun raskaus on ihan erilainen kuin aikaisemmat. Näin unta että saatiin kaksostytöt :D Tammikuun ultrassa selviää sitten.
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu