Kumpaa veikkaat?

Ekassa raskaudessa iski ihan kirkkaalta taivaalta, että poika. Se tunne tuli hetkeä ennen rakenneultraa ja olin vielä alitajuisesti pukeutunut siniseen paitaan ultrapäivänä :D se oli minusta hauskaa sattumaa.

Nyt ei ole vielä mitään fiilistä. Pohdittiin jopa,ettei selvitettäisi sukupuolta ennen syntymää. En kyllä tiedä kestänkö sen kaltasta jännitystä

Näkyy olevan useampi joulukuusen 2016 äiti täällä linjoilla samaan aikaan taas :wink
 
Esikoinen on poika, silloin veikkasinkin poikaa. Nyt olisi vähän tyttöolo, mutta jos panoksia pitäis laittaa niin veikkaisin silti poikaa.
 
Poika olo. En edes osaa ajatella että tyttö tulis mulla on viisi lasta ennestään joista neljä poikia, vanhin ja kolme nuorinta. Eiköhän tässä neljäs poika putkeen ole tulossa
 
Poikaa veikkaan, esikoinen on poika ja olot on tismalleen samanlaiset kuin häntä odottaessani... :grin
 
Aika samalla lailla ainaki alkaa kun eka raskaus, että ei pahoinvointia ole että siihen pohjaten Tyttö❤️ Ja ehkä se voisi olla pieneSti toiveissa että tyttö olisi, vaikka ihana pikku miekkonenki olisi ihan yhtä toivottu ja rakastettu.
 
Mulla on ollut niin järkyttävän huono olo viime viikot, että veikkaisin tästä toisesta lapsesta tyttöä. Edellisen poikaraskauden aikaa oli paljon parempi olo ja iho oli paremmassa kunnossa. Nyt oksettaa lähes 24/7 ja naamakin kukkii.
 
Kumpi vaan on tervetullut, mutta vähän kuitenkin toivon toista tyttöä. Ennestään jo tyttö, enkä pojista tiiä mitää :grin
 
Tyttöolo on jotenkin. Meillä on ennestään molempia sukupuolia, eikä nyt ole mitää erityistä toivetta suuntaan tai toiseen. Kaikki terveellinen ja raikas himottaa, makeat ja rasvaiset ällöttää.
 
Veikkaan poikaa, koska aika helpolla olen taas päässyt pahoinvoinnin ja oireiden suhteen. Toki voihan tässä ilmetä vielä vaikka mitä :D poika ennestään, ja se raskaus oli superhelppo. Gainasin painoa vaan hirveesti :DD
 
Mä oon viime päivät pähkäillyt tätä, että onko tytön ja pojan odottamisessa jotain "selkeää" eroa. Esim. kun mietin omaa esikoisen odotusta (poika) niin oli pahoinvointia ja samoin on ollut sukulaisilla joille on poika tulossa. Sit taas tyttöjen odottajat ovat tuntuneet päässeen helpommalla. Mutta ei se varmasti näin suoraviivaista ole.

Oletteko te huomanneet jotain eroavaisuuksia raskauksissa, jos teillä on jo molempia sukupuolia olevia lapsia tai oletteko jutustelleet toisten odottajien kanssa asiasta? Toisen kanssa tämä on nyt ihan eri lailla kiinnostavaa hommaa... :happy:
 
Mie ja mun serkku odotettiin samaan aikaan joulukuusta 2016. Ihan samanlaiset oireet jne mutta hänelle syntyi tyttö ja mulle poika.
Oli pahoinvointia, kummallakin meistä yhtä pahana. Oli linea negra jne jne
 
Mua himotti poikien odotuksessa kaikki makea, tytön odotuksessa suolainen. Muuta eroa en erityisesti odotuksissa huomannut.
 
Itse veikkaan tyttöä tai kaksosia :grin Mulla alkanut jo pahoinvointi rv 3+2. Nyt eletään vasta 4+ jotain aikaa ja olen ihan varma että tyttö tulee. Mulla on esikoinen poika ja teki mieli kaikkea suolasta koko raskauden ajan. Kakkua kun ajattelin tuli oksennus. Nyt taas ihan päin vastoin. Tekee mieli kaikkea makeaa. Kiinalainen raskauskalenteri ennustaa tyttöä ja kaikki muut testit mitä oon nyt kerennyt tekemään.

Tietenkin olen onnellinen kummasta vaan :Heartred:Heartblue


meillä on kaksi poikaa jo, joten tyttö oli kiva.. tuntuu kans siltä että tulisko nyt tyttö kun raskaus on ihan erilainen kuin aikaisemmat. Näin unta että saatiin kaksostytöt :D Tammikuun ultrassa selviää sitten.
 
Takaisin
Top