Kumpaa veikkaat?

Mamimam

Puuhakas puhuja
Heinä-äidit 2020
Kumpaa sukupuolta luulet että vauva tulee olemaan. Veikkaukset kehiin!
 
Itse veikkaan tyttöä tai kaksosia :grin Mulla alkanut jo pahoinvointi rv 3+2. Nyt eletään vasta 4+ jotain aikaa ja olen ihan varma että tyttö tulee. Mulla on esikoinen poika ja teki mieli kaikkea suolasta koko raskauden ajan. Kakkua kun ajattelin tuli oksennus. Nyt taas ihan päin vastoin. Tekee mieli kaikkea makeaa. Kiinalainen raskauskalenteri ennustaa tyttöä ja kaikki muut testit mitä oon nyt kerennyt tekemään.

Tietenkin olen onnellinen kummasta vaan :Heartred:Heartblue
 
Mulla ei oo mitään oireita joiden vuoksi veikkaisin jompaakumpaa, mut on vaan ollut tyttöolo tähän asti (eli tän huiman viikon ajan kun olen tiennyt raskaudesta).

Vaikka ennen raskautta ajattelin et tottakai tulee taas poika jos toinen lapsi vielä saadaan, mutta saas nähdä nyt sitten. :woot: kumpi vaan tervetullut :Heartred
 
poikaa veikkaan (ja toivonkin).
esikoinen on tyttö ja kaikki hedelmät ja terveellinen maistui silloin. nyt voisin syödä kaikkea roskaruokaa 24/7.
huomenna onneks pääsenkin taas syömään!
ei maistunut äsken kerholla ollenkaan pannukakut+leivokset (toki söin silti, mut todella hitaasti)
 
Mulla oli ekassa raskaudessa alusta lähtien järkyttävä pahoinvointi, närästys ja kaikin puolin huono olla. Nyt tuntuu erilaiselts mutta ei kyllä yhtään ole tyttö tai poika olo.. ainakaan vielä..
 
Mullaki kiinalainen raskauskalenteri povasi tyttöä.
Mulla ei vaan oo ollenkaan tyttö eikä poika olo. Eikä sillä olisin erittäin tyytyväinen kumpi tahansa tuliski :Heartred
 
Mullekin povaa tyttöä tuo kalenteri.. sinänsä oon aina haaveillut että olis tyttö ja poika mut oikeasti sillä ei oo mitään väliä kunhan syntyisi terveenä. Toivottavasti tän toisen kanssa ei ole niin paljon huolia kuin mitä ekan kanssa oli rakenneultran jälkeen kun todettiin pienipainoiseksi.
 
Mulle povattiin poikaa (sormustesti + kiinalainen kalenteri). Kuitenkin olen aina kuvitellut mielessäni esikoistytön ja tytölle olisi nimiäkin kasa päin! Tällä hetkellä toki ajatukset eniten siinä, että pysyisipä kyydissä loppuun asti :Heartred
Onko teillä muuten lääkärissä todennettu raskaus? Jotenkin olin siinä uskossa että näin yleensä tehdään, mutta soitettuani neuvolaan sain ”vain” ajan ensikäynnille kuun loppuun.
 
Nykyään nuo kotitestit on niin hyviä että ei todenneta mitenkään.. eka käynti vaan varataan neuvolaan missä keskustellaan raskauden kulusta jne jne. Ja aika ekaan ultraan.. jotkut käy tämän vuoksi itse varhaisultrassa mutta sen joutuu itse maksamaan ellei esim kierto ole niin epäsäännöllinen että on vaikea sanoa milloin raskaus on alkanut.
 
Enpä osaa itse mitään veikata, kunhan saisi vauvan terveenä syliin asti :Heartpink

Kiinalaisen raskauskalenterin mukaan olisi poika. Mies toivoisi myös poikaa suvunjatkajaksi, kun muutoin hän jää sukunsa viimeiseksi. Tosin sama se kumpi tulee, molemmat ovat yhtä rakkaita :dummy::dummy1: meille

Kiinalainen kalenteri oli minun kohdallani esikoisesta oikeassa, kun tyttöä povasi ja tyttö on esikoiseni :woot:

MUOKS. olin katsonut kiinalaisen raskauskalenterin väärin sehän povaakin tästä tyttöä. Sormustesti kyllä taas selkeästi poikaa. Rannesormustesti näytti, että tyttö ja poika ja tyttöhän minulla jo on.
 
Muokattu viimeksi:
Kävinpä katsomassa mitä kiinalainen raskauskalenteri sanoo minulle, ja kolmatta tyttöä povaisi. Väärässä oli esikoisen kohdalla ja oikeassa toisen lapsen näissä povauksissaan :Heartred

Mitään oloa kumpaankaan suuntaan ei vielä ole, enemmänkin yritän vakuuttaa itselleni, että olen ylipäätään raskaana :) Ja tervetullut olisi niin tyttö kuin poikakin. Saas nähdä tuleeko jossain vaiheessa tyttö- tai poikaoloja.
 
Itse en osaa vielä veikata, mutta miehellä on vahvasti sellainen olo, että olisi tyttö tulossa :) Olen kyllä itsekin aina ajatellut, että saataisiin ensin tyttö. Kummallekaan ei ole väliä kumpi sieltä on oikeasti tulossa, kunhan vaan kaikki menisi tällä kertaa hyvin ja pieni pysyisi kyydissä mukana :Heartred
 
Ei ole mitään oloja kumpaankaan suuntaan, takana kaks erilaista raskautta joista tuloksena kaks poikaa joten en voi oireista päätellä yhtään mitään :D
 
Täällä ei oo kyllä mitään oloja kumpaankaan suuntaan. Takana kaksi raskautta, jotka lähes samanlaiset ja sekä tyttö, että poika löytyy. Ensimmäisestä olin varma, että on poika no hän oli tyttö, toisesta olin varma, että on tyttö kun raskaudet oli niin samanlaiset ja hän oli poika. Itseeni en siis ainakaan arvaajana luota.
 
Edellisessä raskaudessa (ja ennen sitä), oli vahva fiilis että poika tulee, ja poika tuli :) nyt ollut aika kova tyttöfiilis, mut kai sitä pitää odotella sinne rakenneultraan että saa tietää onko omat fiilikset oikeessa vai ei :angelic:
 
Ekassa raskaudessa iski ihan kirkkaalta taivaalta, että poika. Se tunne tuli hetkeä ennen rakenneultraa ja olin vielä alitajuisesti pukeutunut siniseen paitaan ultrapäivänä :D se oli minusta hauskaa sattumaa.

Nyt ei ole vielä mitään fiilistä. Pohdittiin jopa,ettei selvitettäisi sukupuolta ennen syntymää. En kyllä tiedä kestänkö sen kaltasta jännitystä
 
Takaisin
Top