Kumpaa sukupuolta tuleva vauva on (rakenne)ultran mukaan?

Eli ei tietoa [8|] Harmitti vähän eilen, mutta toisaalta nyt alan kallistua sen puolelle että aikas kiva että se on yllätyksenä synnytyksessä [:)] Ihana peppu oli vauvalla, olisin halunnut jo päästä silittelemään [:D] Peppu oli yksi ainoista mitä näkyi selvästi kun murunen veti itsensä iha sykkyrälle ettei vaa kukaa kurki häntä [;)][:)]
 
tyttöä meille veikattiin, kun ei mitään "ylimääräistä" näkynyt. Tyttö-olo mulla on jo kauan ollutkin.
 
En vielä vastaa mitään, kun on kuun lopussa se yksityinen 4D...[;)]

Mutta ainakin vielä kuulun "ei kerrottu"-joukkoon. Ja vaikka kätilö vihjaili poikaan päin, mutta kieltäytyi veikkaamasta kumpaakaan, niin mun mielestä jalkojen väli näytti tytöltä... Mitään ei pullottanut mistään suunnasta.[&:]

Katsotaan siis loppukuusta uudestaan...
 
Onnea siis kaikille jo tiedon saaneille[:)]. Pojat näyttäisivät olevan edelleen selvässä johdossa. Katsotaan sitten elokuun lopussa mikä on todellinen lopputulos[;)].
 
Meilla taalla thaimaassa on joka laakari(neuvola)kaynnilla ultra. Viime kerralla, nelja viikkoa sitten, ei viela nakynyt kumpi, ja eilen sitten laakari sanoi, etta 80% tytto. Taytyy siis VIELA odottaa toiset nelja viikkoa. Vai meinaakohan se pitaa polvet yhdessa loppuun asti ihan vaan mun kiusaks [>:] (Menin jo vastaamaan "ei kerrottu", sita ei ilmeisesti voi enaa vaihtaa :/ )
 
Jäin ihmettelemään sitä, kun useimmilla kuitenkin on rakenneultra ennen viikkoa 23, jollon vasta noiden oppaiden mukaan pojilla kivekset laskeutuu, ja kuitenkin moni on saanut on varman poikatiedon ja toisaalla taas oppaissa sanotaan, että sukupuolen voi nähdä jo viikolla 16. Mutta kaipa ne kätilöt tietävät mitä katsoa [:D]
 
Ei tosiaan kysytty talla kertaa. Mies halusi testata milta yllari tuntuu, enka ma voi pitaa silta salaisuutta. Niinpa testaamme tata tapaa. Jos sitten hankitaan viela yksi voidaan valita se tapa, joka oli hauskin [;)]

Onnea Scarlett pikku herroista!
 
Mie luulin odottavani tyttöä..oli alusta asti semmonen olo..Mutta, kuinkas kävikään. Rakenneultrassa näkyi selvästi jotain isompaa siellä kinttujen välissä :) eli pikkunen sälli sieltä on tulossa <3..
 
Pitää vissiin vielä odottaa siihen ensi viikon perjantaihin ennen kun äänestän kun ei ollut yhteistyökykyinen tämä vauveli [:D] Miksi sen pitikään pitää jalat yhdessä?
 
Maisan, kiitos onnitteluista!

HP86, onnittelut pojasta!

Madie, kyllä se selviää viimeistään elokuussa[:D] Toivottavasti kuitenkin perjantaina näkyy. Prinsessaa veikkaan kun on noin häveliäs. Kerrothan sitten kumpi tulee?

Viljonka, onnittelut prinsessasta!
 
Nyt tuli sitten vastattua, että ei kysytty/ei kerrottu. Veikkaan kyllä tyttöä edelleen kun jalat on ollu ristissä kummallakin kerralla[;)]
 
Miten tää voi mennä näin et toisilla näkyy heti ja selvästi j toiset saa käydä moneen kertaan eikä siltikään saada selvää?[:@]. vähä ärsyttävää. Mä en enää käy missään. Ehkä töissä koitan vikalla työ viikolla yrittää viel ite kurkkia. Jos olis jo niin iso et voi tosiaan ite nähä vaik ei siitä varmasti mitään ymmärrä. Sen tietää sit vasta varmasti ku tulee pihalle.[:)]

Onnea kuitenkin kaikille, jotka tiedon ovat saaneet.
 
4D ultrassa näkyi TYTTÖ![:)]

Niin tyttö-olo mulla onkin ollut että olisin ollut hämmentynyt pojasta[;)]
 
Takaisin
Top