Kumpaa sukupuolta tuleva vauva on (rakenne)ultran mukaan?

paukke

Puuhakas puhuja
Aattelin tänne tehä tämmösen kyselyn, ihan vaan uteliaisuuttani. Kun nuo ensimmäiset rakenneultrat on kohta käsillä![;)]
 
Ei ollu ollenkaan vaihtoehtoa: ei näyttäny[;)].  Osaako joku lisätä sellasenkin tohon? Mun ATK taidot ei ainaskaan riitä. Tai sit vastaan silloin 21.4 ja toivottavasti ei silloinkin istu kintut ristissä[:D].
 
Tänne kanssa tulossa ihan selvä poika [:D] Kätilö sano että ei voi erehtyä eikä voikkaan kun näytti meillekki kuvaa ja ihan selvät pojan vehkeet [:)]
 
Ultran mukaan poika, mutta katsotaan ollaanko vielä rakenneultrassa samaa mieltä..
 
Vaikka tiedossa jo oli lapsivesitutkimuksen johdosta että tyttö tulee,niin katsottiin huvikseen akenneultrassa vielä miltä näyttää jalkojen välissä..
Tyttöhän se [:)]
 
Meillä ei myöskään ole tietoa..Arveli pojaksi mutta sanoi että varma ei voi olla..Me päätettiin ettei makseta käyntiä yksityiselle sukupuolen selvittämistä varten vaan odotetaan että synnytyksen jälkeen näemme kumpi on..[:D]
 
Me ei saatu tietää kumpi olis tulossa. niin tiukasti pihtas jalkoja kiinni toisissaan.. No, pääasia, että olis terve, mikä nyt ainakin näyttäis rakenneultran mukaan ihan hyvältä =)

Voi olla, että mennään tutulla käymään ultrassa sillain, et ei jouduta mitään maksamaan eikä sitä merkata mihinkään neuvolakortteihin, niin voi olla et siellä selviää. Mut saa ny nähä...
 
EHKÄ tyttö.. [;)] Kaksi rakenneultraa ja kumpikin tohtori veikkaa näin. Mut eivät sano varmaksi, tietenkään.. [:)]
 
Sarzan siis yhtyi meidän kanssa samaan pihtaajien kerhoon[;)]. ja mä jo päätin et käyn yksityisellä. Mut olen valmistautunu sihen et jos silloinki jää pimeän peittoon tuo sukupuoli niin sitten se jää.

Onnea Tytöistä Tittuliini ja Mirde ja ennen kaikkea terveistä vauvoista.
 
99% varmuudella poika. Tuleva isä on kyllä niin ylpeä nyt että oli parille kaverilleen heti sanonut että meille tulee poika [:D] Eli syksyllä tämä mamma jää pahasti miesten valtaan kun taloudessa on nyt jo avokki ja uroskoira ja syksyllä sitten vielä meitin rakkauspakkaus [:)]
 
Niinhän se, Haniliini, on. Mutta yritän nyt edes vähän luottaa siihen että kyllä tämä tulokas on poika [:)] Silti kyllä ostelen neutraalin värisiä vaatteita.
 
ultrassa näkyi selvästi herrat A ja B. Joten elokuun jälkeen meidän perheen sukupuolijako on 3 vs 3 [:)]
 
jihaa, alkaa olemaan tyttöjä ja poikia saman verran...siitä se vaan tasaantuu[:D]
Nähtäväksi jää miten lopulta tilanne kääntyy, kunhan jokainen vaan saa sen oman pienen rinssin tai rinsessan kainaloonsa terveenä <3
 
Rakenneultrasta 30.3 tiistaina näki ihan selvästi, että poika on tulossa meille. Kuulemma oli ipanalla jo erittäin maskuliiniset piirteet ennen kuin nähtiin ihan varmasti, että poika se on.
 
no nyt kun sain lisätietoa, että mahdollisesti maussa köllöstelis tyttö, niin en voi enää äänestää, kun oon jo kerran painanu "ei tietoa"-nappia.
Eli tyttöjä kuuluis olla ainakin yks lisää!!!
 
Takaisin
Top