Selah Asioista perillä oleva Helmikuiset 2024 Tiistaina klo: 21:26 #941 Minä Kuka teillä useammin haluaa pelata lautapelejä?
Metsätähti5 Asioista perillä oleva Toukokuiset 2025 Tiistaina klo: 23:36 #943 Minä palapelit ja lautapelit. Mölkky sentään oli miehellä valmiina, kun muutettiin saman katon alle. Kuka teillä useammin tarkistaa sulakkeet, jos jokin valoista tai sähkömööpeleistä poksahtaa tms. vastaava tilanne, ja olette molemmat aikuiset kotona?
Minä palapelit ja lautapelit. Mölkky sentään oli miehellä valmiina, kun muutettiin saman katon alle. Kuka teillä useammin tarkistaa sulakkeet, jos jokin valoista tai sähkömööpeleistä poksahtaa tms. vastaava tilanne, ja olette molemmat aikuiset kotona?
Pilkki24 Foorumin legenda Tiistaina klo: 23:39 #944 Minä (nykyään mies tosin jopa tietää missä meidän sähkökaapit on ) Ketä teillä useammin pyydetään korjaamaan asioita?
Minä (nykyään mies tosin jopa tietää missä meidän sähkökaapit on ) Ketä teillä useammin pyydetään korjaamaan asioita?
Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 Eilen klo: 12:24 #945 Miestä Kuka teillä useammin korjaa asioita?
Selah Asioista perillä oleva Helmikuiset 2024 Eilen klo: 17:19 #947 Täysin samalla hetkellä kun luin kysymyksen niin kuului "oho, rikki!". Eli taapero. Mutta mies myös korjatessaan usein tekee peruuttamatonta jälkeä Kuka teillä useammin haluaa ostaa lapselle jotain kallista?
Täysin samalla hetkellä kun luin kysymyksen niin kuului "oho, rikki!". Eli taapero. Mutta mies myös korjatessaan usein tekee peruuttamatonta jälkeä Kuka teillä useammin haluaa ostaa lapselle jotain kallista?