Pilkki24 Foorumin legenda Sunnuntaina klo: 13:05 #981 Minä (vai sanoisinko mies, kun levittelee niitä pitkin poikin ) Kuka teillä useammin suunnittelee rahankäyttöä?
Minä (vai sanoisinko mies, kun levittelee niitä pitkin poikin ) Kuka teillä useammin suunnittelee rahankäyttöä?
Selah Sanavalmis juttuseppä Helmikuiset 2024 Maanantaina klo: 21:29 #982 Minä Kuka teillä useammin haluaa sijoittaa?
Pilkki24 Foorumin legenda Eilen klo: 18:19 #983 Mies haluaa sijoittaa useammin, minä sijoitan useammin. Kuka teillä useammin pelaa jääkiekkoa?
Selah Sanavalmis juttuseppä Helmikuiset 2024 Eilen klo: 18:43 #984 Ei kukaan. Minä pelasin koulun joukkueessa peruskoulussa Mutta mies on sen jälkeen joskus joululomilla käynyt perheen miesten seurana pelaamassa. Kuka teillä useammin kastelee kukat?
Ei kukaan. Minä pelasin koulun joukkueessa peruskoulussa Mutta mies on sen jälkeen joskus joululomilla käynyt perheen miesten seurana pelaamassa. Kuka teillä useammin kastelee kukat?
Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Eilen klo: 18:48 #985 Mies kastelee joulukuusta. Meillä ei ole mitään huonekasveja tällä hetkellä. Kuka teillä tekee useammin aamupalaa?
Mies kastelee joulukuusta. Meillä ei ole mitään huonekasveja tällä hetkellä. Kuka teillä tekee useammin aamupalaa?
Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Eilen klo: 19:03 #987 Minä. Mies pystyy siirtymään suoraan lounaaseen, mutta minun on aloitettava aina aamupalasta oli kello mitä tahansa. Kuka teillä useammin luuttuaa lattioita?
Minä. Mies pystyy siirtymään suoraan lounaaseen, mutta minun on aloitettava aina aamupalasta oli kello mitä tahansa. Kuka teillä useammin luuttuaa lattioita?
Selah Sanavalmis juttuseppä Helmikuiset 2024 Eilen klo: 19:23 #988 Minä. Kuka teillä useammin pesee vessan?
Selah Sanavalmis juttuseppä Helmikuiset 2024 Eilen klo: 19:44 #990 Minä Kuka teillä useammin kolaa pihan?
Emp Puuhakas puhuja Helmikuiset 2026 Eilen klo: 19:45 #991 Mies Kuka teillä useammin katsoo telkkaria?