Kuinka vauva sai alkunsa?

Me oltiin pitkään varmoja, että meidän perhe on täydellinen yhden lapsen jälkeen. Viime vuoden kesänä aloin epäröidä ja vauvakuume nosti päätään. Mies ei vaatinut suurta ympäripuhumista ja syyskuussa 2024 meillä alkoi yritys. Se oli mulle kuitenkin raskaampaa kuin kuvittelin (eka lapsi tuli heti ekasta kierrosta), ja puolen vuoden jälkeen en enää halunnut jatkaa. Tein surutyöni asiasta ja olin varma, että meidän perhe on nyt tässä ja aloin suunnitella muiden unelmien toteuttamista. Ei kuitenkaan otettu ehkäisyä käyttöön 🙊 tänään aamulla plussasin, mutta olin oikeastaan jo varma että olen raskaana. Pieni shokki itselle, mutta eikö tämä ole aika tavallinen tarina 😂
Meillä hieman samanlainen tarina, esikoinen kylläkin 2018. Kuitenkin sisaruksesta puhuttu muutama vuosi kunnes lopetimme ehkäisyn helmikuussa sillä mielin että jos meille vielä toinen lapsi suodaan ja iloinen yllätys näinkin pian❤️

Lapsiluku piti jäädä tähän neloseen, mutta vuosi sitten esikoisemme täysin yllättäen tapahtuneen kuoleman jälkeen päätimme viidennestä lapsesta. Kolmannesta kierrosta taisi tärpätä, luomulinjalla joka lapsen kohdalla. Nyt rv 9+6, toivottavasti kaikki on hyvin.

Takaisin