Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei oot kuitenkin päivän mua edellä!Perässä tullaan 4 + 1..
Mutta riippuen mitä laitan kierron kestoksi, meillä voisi olla sama laskettu aikaHei oot kuitenkin päivän mua edellä!![]()
No joo on kyllä hankalaa! Mulla on kans kierto heittänyt, periaatteessa edelliset oikeat menkat oli kesäkuussa, mutta mulla oli viikon kestävä vuoto ennen ovista alkaen 17.7. niin lasken sen menkoiksi vaikka ei se teknisesti voinut olla menkat... Mutta oviksen tiedän aika tarkkaan kun ovistesti näytti plussaa 28.7. ja 29.7. eli uskoisin oviksen olleen 30.7. (aiemmin kävin gynellä ekana ovistestipäivänä ja arveli oviksen olevan vasta siitä 2 päivän päästä)Mutta riippuen mitä laitan kierron kestoksi, meillä voisi olla sama laskettu aikaEdelliset kuukautiset alkoi 15.7 ja ovis + oli varmaan 30.7.. Mutta mulla kierto on heittänyt, niin nyt en tiedä minkä luvun syötän kiertoni pituudeksi tohon laskuriin. Laskettu aika on 21.4, 22.4 tai 23.4.
En uskaltanut vielä listautua koska mulla joku tyhmä pelko että jos laitan päivän ja kierron itse niin jotain sellaista tapahtuu raskauden lopussa että yhdellä päivällä on merkitystä.. Vaikka käynnistys.
Mulla on raskaudenaikaista verenpaine/raskausmyrkytystaustaa..