Kuinka pitkällä raskautesi on?

Hei oot kuitenkin päivän mua edellä! 😂
Mutta riippuen mitä laitan kierron kestoksi, meillä voisi olla sama laskettu aika 😅 Edelliset kuukautiset alkoi 15.7 ja ovis + oli varmaan 30.7.. Mutta mulla kierto on heittänyt, niin nyt en tiedä minkä luvun syötän kiertoni pituudeksi tohon laskuriin. Laskettu aika on 21.4, 22.4 tai 23.4.

En uskaltanut vielä listautua koska mulla joku tyhmä pelko että jos laitan päivän ja kierron itse niin jotain sellaista tapahtuu raskauden lopussa että yhdellä päivällä on merkitystä.. Vaikka käynnistys.

Mulla on raskaudenaikaista verenpaine/raskausmyrkytystaustaa..

Jos ovulaatiopäivän tietää niin sillon voi laskea lasketun lisäämällä ovulaatiopäivään 266päivää👍🏻 mulla oviksesta laskettu la 10.4 mut kuukautisista laskettuna oli 6.4

Mutta riippuen mitä laitan kierron kestoksi, meillä voisi olla sama laskettu aika 😅 Edelliset kuukautiset alkoi 15.7 ja ovis + oli varmaan 30.7.. Mutta mulla kierto on heittänyt, niin nyt en tiedä minkä luvun syötän kiertoni pituudeksi tohon laskuriin. Laskettu aika on 21.4, 22.4 tai 23.4.

En uskaltanut vielä listautua koska mulla joku tyhmä pelko että jos laitan päivän ja kierron itse niin jotain sellaista tapahtuu raskauden lopussa että yhdellä päivällä on merkitystä.. Vaikka käynnistys.

Mulla on raskaudenaikaista verenpaine/raskausmyrkytystaustaa..
No joo on kyllä hankalaa! Mulla on kans kierto heittänyt, periaatteessa edelliset oikeat menkat oli kesäkuussa, mutta mulla oli viikon kestävä vuoto ennen ovista alkaen 17.7. niin lasken sen menkoiksi vaikka ei se teknisesti voinut olla menkat... Mutta oviksen tiedän aika tarkkaan kun ovistesti näytti plussaa 28.7. ja 29.7. eli uskoisin oviksen olleen 30.7. (aiemmin kävin gynellä ekana ovistestipäivänä ja arveli oviksen olevan vasta siitä 2 päivän päästä)
Mutta tosi samoissa päivissä mennään! 😍

Voi ei ymmärrän, toivon mukaan tällä kertaa ei tule sellaista 🙈

Takaisin