Kuinka monta testiä teit?

Testiaddikti täällä hei! :greet025

Tähän mennessä mennyt jo 10 testiä (nyt viikolla 4+3). :hilarious: Huonon kokemuksen takia tätä haluaa nyt seurata niin tarkkaan kun voi, siitä viivojen vahvistumisesta ja toivottavasti myös pian digin viikkojen lisääntymisestä saa edes vähän varmuutta siihen, että ehkä tämä menisi nyt hyvin :smiley-angelic001:Heartred

Edellisestä (josta todettiin kkm rv12) tein tasan yhden testin ja uskoin kerrasta - sittemmin tässä matkan varrella testausinto on pikkaisen lähtenyt lapasesta :hilarious:
 
Kyllä on tullu testattua liiaksikin. Mutta aloitin testaamisen jo niin aikaisin, ettei ollu edes mitään nähtävissä. (Kierto venyi) mut kun oli olo niin sen mukaan mentiin ja testattiin aina uudelleen. Nyt on haaleeta plussaa ja toivottavasti kehkeytyy tummaks :)
 
Tein yhden testin oman arvion mukaan 4+2. Tuli niin selkeä viiva että jos ei olisi ollut kahden testin paketti en olisi toista hankkinut. Kaksi kun oli käytettävissä tein toisen viikonloppuna 4+6 ja sain leffaviivat.
 
Nyt kyllä lähti aivan lapasesta koko touhu. Oon tehnyt nyt yhteensä 30 testiä ja lisäksi ovistesteillä testannut.. Ja vielä on yksi viikkonäytöllinen digi kaapissa odottamassa :oops::smiley-ashamed008
 
Tein ensimmäisen 4pv ennen kuukautisten alkua. Mulla todella säännöllinen kierto. haalea plussa epäilytti, sit heti perään digi viikkoineen. Kertoi heti raskaana 1-2vkoa. sitten seuraava kaksi päivää kuukautisten poisjäännin jälkeen (mies ei uskonut) ja pakko myöntää että tänään tein digin viikkonäytöllä ja raskaana 3+. Kai sitä alkaa itsekin uskoa nyt siis rv 5+
 
Yhden, meille oli määrätty päivä, jolloin piti testi tehdä, pakastealkion siirto kun oli tehty. Tiesin jo ennen testiä olevani raskaana, tunsin kiinnittymisen ja raskauspahoinvointi alkoi muutamaa päivää ennen testin tekoa.
 
Yhteensä tein kuusi, alussa viivat oli hädin tuskin nähtävissä :hilarious: viimeinen testi oli digitesti, mikä näytti 2-3vk raskaana :happy:
 
20201103_090046.jpg Mä tein varmaan 50.. :rolleyes: En millään meinannut siis uskoa..
 
Muokattu viimeksi:
Taisin aloittaa n. viikko alkionsiirron jälkeen ja lopettaa klinikan antamaan testipäivään. Ihan joka päivä en tehnyt.
 
Plussasin toissailtana ja nyt on jo lähemmäs 10 tehtyä testiä :woot: Onneksi 18 liuskatestiä saapuivat eilen. Eilen oli 4+0 (ivf, joten tiedän tarkkaan). Eilen myös iltapäivällä sain digistä 2-3 ❤ Toinen digi olisi kaapissa, mutten uskalla tehdä, kun jos mitä jos se onkin 1-2 :nailbiting:. Liuskia on mennyt ehkä 6 ja kävin hakemassa cb:n "plussa-testejä". Liuskat on koko ajan saman näköisiä (vähän kontrollia haaleampia). CB:hen pamahti heti tosi vahva viiva. Ehkä alkio on vielä siis kyydissä.
 
Mulla on jemmassa ollu testejä JA kaupasta tuli ostettus vielä muutama lisää, Kun oon ne kaikki pissaillu, teen vielä viimesen digin mutta tähän mennessä oon tehnyt toissa päivänä 6 ja eilen tyyliin saman verran. Tänään oon tehnyt 2, on kiva seurata kuinka viiva vahvistuu :happy::happy: Vaikka sekopäiseltä kuulostaakin.. Enempää en toki osta :rolleyes:
 
Esikoisesta tein varmaan 50 testiä kun en ollut uskoa todeksi :hilarious:
Tästä tokasta 2 kun aattelin että ekassa on jokin valmistus virhe. Oisin varmaan tehnyt useammankin, mutta sain varhaisultra ajan niin nopeasti ettei sitten ollut tarvetta kun näki ihan ultralla tilanteen.
 
Tein liuskatestejä dpo10-14 ja dpo15 digin, eli kuusi testiä plus verikoe ja kaksi ar-ultraa yksityisellä.:grin
 
Mä tein ekasta raskaudesta 5 testiä, koska tiesin olevani raskaana vaikka testit näytti negaa, joten odottelin että tulee plussa ja saan näyttää sen miehelleni lauseen "mähän sanoin" kera.

Nyt tästä toisesta tein aivan sattumalta testin päiväpissasta ja monta negaa tehneenä ajattelin jo, että miltähän tuntuis ku tuliskin 2 viivaa ja sieltähän ne tuli. Piti tehdä toinen liuska ja sitten vielä digitesti, että uskoin.
 
Viime viikolla loppuivat viimeisetkin testit. Lopputulos: 4 digia, 2 cb:n "plussa-testiä", 2 apteekin herkkää ja 18 one stepin liuskaa :smiley-ashamed008

:laughing025
 
Kp28 ja 29/26 näytti testit vielä negaa. Kp32 plussasin ja sen jälkeen piti vielä kolme testiä tehdä. :grin
 
Pitäskö lopettaa tää testien tekeminen jo Labrassa varmistettu myös raskaus. Ensi viikolla varhaisultra viimeisimmän keskenmenon takia.
 

Liitteet

  • PhotoGrid_Plus_1627452446064.jpg
    PhotoGrid_Plus_1627452446064.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 61
Takaisin
Top