Kuinka monta testiä teit?

Esikosta tein kaksi testiä (toisen vain siksi, että paketissa sattui olemaan kaksi testiä).
Uskoin kerrasta!

Km-raskaudessa tein 14 testiä plus kävin kolme kertaa hcg-verikokeissa. Viivat ei vaan vahvistuneet.

Nyt tässä raskaudessa tein kuusi testiä. Uskoin jo ekaa vahvaa plussaa ja mieli oli luottavainen, mutta halusin nähdä viivan vahvistuvan niin tein toisenkin. Pari viikkoa myöhemmin tein vielä neljä testiä (samasta pissasta), koska halusin saada silmiä kirvelevät leffaviivat. Ja ne sain! :D
 
Minä oon himotestaaja ja kaikista mukuloista tehnyt kymmeniä testejä sieltä dpo 8 alkaen. Jonkin näköinen harrastus siis tämäkin ja sopii ihmetellä :grin:grin Sitä viivan vahvistumista on vaan niin ihana seurata.
No nyt joulukuisen km aikaan, ihan hyvä idea oli tuo testailu kun pudotti ajoissa sieltä pilvilinnoista kun ei ne viivat lähteneetkään vahvistumaan. Osasin sitten jo vähän asennoituakin..
 
Esikoisesta tein kaksi testiä, kun testiliuskoja sattui paketissa olemaan kaksi. Tässä raskaudessa tein kolme. Ostin taas kahden kappaleen paketin liuskoja. Ensimmäinen liuska näytti haaleaa plussaa. Olimme juuri lähdössä reissuun ja halusin olla varma tuloksesta, joten ostin apteekista vielä tarkemman testin. Toisen liuskan tein tuossa 7. viikolla ajelemasta ja sain vielä elokuvaviivat.
 
Oon tainnu kaikista tehä apteekin testin+digin. On se vaan niin jännää nähdä ne viivat ja lukea että raskaana ollaan :happy:
 
Taisin tehdä yhteensä 8 testiä :grin kaikki plussaa. Minulla oli sellainen 8kpl liuskapaketti ja niistä oli muutama joskus aiemmin käytetty ja niiden liäski tein pari clear bluen testiä.
 
2 tavallista liuskatestiä ja siihen päälle vielä yhden digitaalisen. Muutamia lisää joudin tekemään vielä myöhemmin, kun tuli omituisia verisiä vuotoja ja pelkäsin keskenmenoa. Onneksi huolet oli turhia. :shy:
 
Oon ollu kummassakin raskaudessa testiaddikti, varmaa joku kymmenen tehny per odotus vaikka ollutkin selkeä plussa jo, halunnu vaan nähdä miten viivat vahvistuu ja saada digiin 3+ :rolleyes::grin
 
Taisi tehdä 3 ennen kuin uskoin, että positiivinen se on :smiley-angelic006:grin
 
Esikoisesta jonkun verran toistakymmentä, kuopuksesta ehkä vaan jotain 6-8kpl :grin
 
Mä tein samaan tyyliin kuin tuolla yllä jo kirjoitettiin. Positiivisen tuloksen jälkeen testasin joka aamu halvalla liuskatestillä ja seurasin viivan vahvistumista reilun viikon. Myös viikon vaihtuessa tein digitestin. Oli mahtavaa nähdä tulos kirjoitettuna. :)

Ekana testausaamuna tein siis 3 testiä. Heh. En ollut uskoa haaleaa viivaa! Ensin liuskatesti, sitten joku muovinen hieman parempi testi ja lopulta uskoin tuloksen tehtyäni digitestin. 2 vuoden odotuksen jälkeen toivonhippuja oli nähtävissä. ❤
 
3 testiä kotona, yhden Citymarketin vessassa ja sitten vielä marssin tk tekeen niiden testin. Eli yhteensä 5 :happy:
 
Tein vaan 2 testiä. 2 päivän välein. Varhaisultra oli jo tosi pian plussan jälkeen ni ei tarvinnu enempää tehä :)
 
Eka oli nega, tokassa oli haamu. Tarkistin vielän kahdella muulla testillä samana päivänä. Siitä asti tehny joka toinen päivä yhen. Eli 7 tähän asti, jatkan kyllä kunnes on tasavahvat :grin
 
Kaksi testiä tehtiin. Varmaan yhteenkin oltaisiin tyydytty mutta kun oli toinenkin testi paketissa niin tehtiin sekin sitten viikon parin päästä ekasta plussasta. :shy:
 
Silloin sen jälkeen, kun plussa lopulta pamahti tikkuun, niin oisinko varmistanut kerran toisella tavallisella testillä ja vielä digi päälle... Kolme testiä. Sitä, kuinka monta testiä olen muuten kuluttanut ennen sitä, ei tarvitse laskea. :hilarious:
 
Tämän aamuinen mukaan lukien 3. Pakko oli vielä viikot tsekata ja clearbluen digital näytti sen 3+ ☺️
 
Takaisin
Top