Kuinka monta sisarusta sinulla on ja mikä on lapsilukutoiveesi?

Minulla ja miehellä kummallakin on 2 sisarusta.
Kolmatta lasta odotellaan, katsotaan onko 3 meidän luku vai tuleeko jossain vaiheessa vielä neljäs.. Neljä on kyllä meille ehdoton maksimi.
 
Mulla on 4 veljeä, mies taas on ainut laps. Mies on aina halunnut kolme lasta ja minä taas 4-5. Nyt odotellaan kolmatta lasta, ja luulen että tää on meille hyvä luku :)
 
Meillä molemmilla vaikuttaa täysin lapsitoiveisiin se, montako sisarusta on itsellä. Minulla on kolme siskoa eli meitä on neljä. Miehellä kaksi sisarusta eli kolmen hengen pesue. Neljästä nuorempana haaveilin (viisikään ei haittaisi), miehen mielestä kolme on oikein passeli määrä (neljään olisi suostunut). Nyt olen 31-vuotias ja vasta ensimmäinen tulossa. Olen tullut siihen tulokseen, että ehkäpä iän vuoksi kolme voisi olla realistisin, kun töitä haluan lasten välissä tehdä.
 
Mulla on yksi sisarus, haluaisin ehkä kolme lasta, mutta siis ainakin kaksi. Miehellä taas on kolme täyssisarusta ja yksi puolikas. Hän toivoo tällä erää kahta lasta, yksi meiltä jo löytyy ja toista tässä yritetään. Tulisko ns. "kompromissi" ja kaksoset :rolleyes::Heartred Miestäni olen sillä pelotellut, kun oma äitini on kaksonen.
 
Takaisin
Top