Kuinka ajoissa plussasitte?

Mä jo ajattelin, että mitä uusia raskautuneita tänne on ruvennut kirjoittelemaan, kun viikot on vasta ihan alussa, kunnes huomasin nuo kirjoitusten päiväykset :)
 
Oho... mäki vaa vastasin tohon ku katoin et kyfi.... oli vastannu mutten kattonu millon sitä edellinen oli kirjotettu :hilarious:
 
Tuntuu melko kaukaselta tuo plussaaminen vaikka eihän siitä nyt ole kuin reilu puoli vuotta :-)
 
Sillon tuntu, ettei ikinä tuu edes 20+0! Mä kävin kateellisena katteleen tammi- ja joulukuisten masukuvia ja oma oli niin säälittävän pieni.
 
Minä vasta joulusiivouksen yhteydessä huomasin siivota kylppärin kaapin päältä olevasta korista tyhjät raskaustestipaketit pois...Niitä oli paaaljon. Tein niitä Juhannuksen jälkeisillä viikoilla noin 10...
 
Mulla meni koko plussailu vähä sumussa ku siis mulla piti olla vaan allerginen nuha ja allergialääkettä ostaessa nappasin samalla testin ku muistelin, että olin ehkä myöhässä... 29.4. oli edellisen kerran ollu menkat ja kesäkuussa oisko ollu 13. päivä tein positiivisen testin ja sit 14.6. tein digitestin joka näytti että 3+??.
 
Mulla taitaa olla se plussatesti jossain tuolla kaapissa edelleen. Pitäiskin kattoa, että vieläkö ne kaks viivaa näkyy :)
 
Mä en itseasiassa heti tajunnut, kun se toinen viiva oli haaleampi ja olin aiemmin tehnyt eri merkkisiä testejä, joissa oli vaatimus, että viivojen pitää olla yhtä vahvoja, että on plussa. Joten tuijottelin sitä haaleaa viivaa ja toivoin, että se siitä vahvistuisi. Seuraavana päivänä sitten tein uuden testin ja luin ohjeet vähän huolellisemmin ja vihdoin välähti :) Olo oli onnellinen ja helpottunutkin, kun muutama kuukausi ehdittiin kuitenkin jo toivoa.
 
Mä sain tietää gynereissulla kun olin menossa pyytämään lääkkeitä kuukautiskiertoon kun aina ollut toooodella epäsäännölliset.. Olin silloin rv 14.. Ei mitään oireita ei yhtään mitään.. Mutta maailman onnellisin kun ultrattiin ja näin pienen.. Oltiinhan me yritetty jo muutama vuosi. :love017
 
Mä plussasin 2.6. ja vielä silleen, että katoin ensin että yks viiva, petyin ja menin miehelle kertomaan tuloksen. Se sit ihmetteli kun tulin niin nopeesti takaisin pettyneenä ja kysy että oonko ihan varma, et ootinko tarvittavan ajan. Ponkasin takaisin ja kaivoin testin roskiksesta ja siellähän se oli: toinenkin viiva :grin Ai minäkö muka hätähousu!?

Tein sit viikon päästä vielä toisen testin, kun ekan viiva oli suht haalea. Ja sieltähän se selkeämpi viiva sit tuli :)

16.6. käytiin varhaisultrassa ja siellä oli pikkuinen rv 6+3 :Heartpink

- - -

Oon tosiaan tämmöseen kirjaseen kirjaillu aina välillä jotain raskausajasta, tästä on mukava lueskella sit jälkikäteen. Kirjassa on ensin meidän häävieraiden terveisiä, sit muistiinpanoja häämatkasta, ekasta raskaudesta joka meni kesken (RIP Tiuhti) ja nyt tulevasta vekkulista. Todella tärkeä kirjanen :Heartred
 
Mä plussasin 18.6. Polvet tulisi ja jalat oli spagettia ku vessasta ulos tulin. Tikku käessä kävelin sängyn vieree ja annoin sen miehelle joka vasta heräs. No eihän se ees tajunnu miten sitä luetaan ja minä en saanu sanaa suusta ku märistä vollotin siinä sängyn vieressä. :joyful:
Sain sitte piiperrettyä et se on positiivinen ja et meille tulee helmikuussa vauva. Miehen reaktio: halaili ja pussaili ku minä yritin kasata ittiäni :hug003 noustiin ylös ja mies meni keittiöön keittää kahvia ja nauro samalla mulle ku peilailin eteisessä mahaa :laughing021 Sit ku se sai kahvikupin käteen ni meni tietokoneelle ja tilas valmiiksi valkatut vaunut :laughing001
Voi ku tuki ihan itku ku muisteli tuota :love7:Heartpink
 
Hmm.. mä taisin viikon sisään siitä kun kk piti alkaa niin tehä sen testin. Muistaakseni piti alkaa juhannusta edeltävänä torstaina ja oltiin lähössä mökkeilee niin kohta sen jälkeen kun sieltä palattiin niin tein. Pamahti heti melkein mustiksi ne randut.
 
Mä tein testin, kun mies oli töissä. Ihan hupia kävin ostamassa, kun en ollut varma johtuuko oireet vaihdevuosista (oon 41) vai raskaudesta. Sitä ennen netistä selailin vaihdevuosi-oireita ja olin että ei nää mun oireet nyt kyllä täsmää. Soitin miehelle testin tehtyäni ja kyllähän me oltiin sellaset kuukauden päivät jonkinlaisessa sumussa ton testin jälkeen ennenkuin edes pystyttiin järkevästi ajattelemaan, että pidetäänkö vauva vai ei. Onneksi pidettiin.
Ollaan molemmat tosi innoissaan iltatähdestä, vaikka nyt vasta ollaan jotenkin alettu käsittämään, että meille tulee uusi perheenjäsen.
 
Tein testin samana päivänä kun ois pitäny kuukautisten alkaa.. Miulla on melko tarkka kierto. Tuo eka testi oli nega, tein sit 2 päivää sen jälkeen uudestaan ja oli haalea toinen viiva siinä.. Mies ei uskonut vielä sitä :p pari kolme päivää tän jälkeen tein sit taas ja oli aika vahva, sit mieskin usko jo (: vahinkohan tuo oli ja plussan aikaan oltiin seurusteltu vajaa 2 kk. Miulle päätös oli harvinaisen selvä, mie piän lapsen yksin tai yhessä. Miehellekään ei ollut kuulema kuin yksi vaihtoehto siinä tilanteessa :p ihan hyvä, kun jos ois alkanu sanomaan et pitää tehä abortti tms ni oisin varmaa suuttunu sille aika pahasti :D se siis ties et miulla on ollu vauvakuume edelliset 8 vuotta ja et eksän kanssa oltiin yritettykkin jonkun aikaa.. Mies oli siis valmistautunu hommaamaa lapsia vähän myöhemmin jokatapauksessa :p
 
Meillä ensimmäinen raskaustesti oli koira :) mies sanoi tietävänsä jo siitä miten koira alkoi seurata mua ja vahtia. Varsinaista testiä vitkuttelin mahdollisimman pitkään ja jotenkin se ei ollut sitten yllätys kun viivat pamahti ruutuun samantien. Oli sellainen olokin että nyt on "kettu repussa" niinkuin eräs ystävä niiiin kauniisti asian ilmaisi :wink
Lapselle voi kertoa sitten aikanaan että oli todella odotettu mutta ei turhaan antanut odottaa itseään. Yhdet menkat kerkes tuleen ehkäisyn poisjättämisen jälkeen ja heti plussattiin. Kärsimätön kuten äitinsä? :)
 
Takaisin
Top