Kuinka ajoissa plussasitte?

Äipsä

Jostain jotain jo tietävä
Pakko kysyä miten ajoissa on teillä muilla plussa näkynyt kun neuvola tädin mukaan ei mene tuo minun plussaaminen mitenkään järkevästi vuodon kanssa yksiin.Eli vuoto alkoi 19.5 ja haamu plussa tuli 18.6 ja vahva plus 22.6.Kuulema ei voi laskea ja sanoa varmaksi miten pitkällä olen o_O
 
En näe tossa kyllä mitään ihmeellistä. Eikös sen n. Kk päästä menkoista pitäis näkyäkin? Mulla haalea plussa tais kyllä tulla jo viikolla 3+2 ja ainakin digi vahvistui reippaasti vajaassa viikossa.
 
Niin minäkin luulin mutta nyt en saa neuvola aikaa ennen kuin tiedetään miten pitkällä olen ja tosiaan tällä paikkakunnalla ei ole kuin yksi lääkäri joka tekee ultria ja hän on lomalla joten nyt odotellaan lähete aikaa keskus-sairaalaan.Viikkoja minun mukaan pitäis olla 8+6.Toivon vaan että kerkeän osallistua seulontoihin.
 
Omituiselta kuulostaa tuo neuvolatädin ihmettely... Mulla vaalea mutta selvä viiva herkimpiin testeihin 4+0, vähän vähemmän herkissä tosi hailakka viiva ja digissä raskaana 1–2vkoa, kaks päivää myöhemmin vähemmän herkissäkin jo selvästi näkyvissäolevat viivat.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mä oon plussannu molemmilla kerroilla joskus 3+3 tai 3+4. Eihän tossa mitään outoa pitäs olla...
 
Eikös neuvolassa lasketa aina noista edellisistä menkoista ennen kuin toisin todistetaan? Mulla ainakin vaikka ovulaatiotestin ja varhaisultran mukaan olisin jo pidemmällä.
 
Mulla ainakin laskettu edellisistä menkoista ei tainnut edes kysyy milloin plussa tullut ja en edes mitenkää ajoissa ole ikinä viitsinyt testata, kun ei jaksa turhaa montaa testiä ostaa :)
 
Äipsä, mullakin viimeiset kuukautiset alkoi 19.5 ja plussasin 22.6:)
 
Joo täälä kans joskus 3+ jotain, nyt en kyllä muista tarkalleen mitä oli. :)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla alko menkat 5.5 ja plussasin ekan testin 31.5.. La on 9.2..

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app
 
Varhaisultran perusteella plussasin viikolla 3+6. Joku aavistus oli. Näin jälkikäteen oon ihmetelly miten tulikaan tehtyä testiä noin aikaisin, kun kierto oli todella paljon pidempi kuin tuo.
 
Itse testasin omien laskujen mukaan 3+5 erittäin selvän plussan tikkuun ja sitten vielä piti alkujärkytyksen jälkeen testata vielä digillä perään ja siihen pärähti heti 2-3. :grin Minulla on ollut aina kierto 26-28, joten olin aivan varma, että nyt on pikkuinen tosissaan tarrannut kiinni tai sitten siellä masussa on useampi. :) Alkuraskauden ultra kuitenkin paljasti, että viikkojen 7+3 sijaan pikkuinen on jo 8+1 menossa kokonsa puolesta. Eli plussannut olen siis oikeasti 4+3 tienoilla. :)
 
Aijaa!jännä :) tosin mulla välillä heittelee muutamalla päivällä niin ehkä sen takia se päivän ero :) katsotaan mitä ultrassa sanotaan, siihen on kyllä vielä 3 viikkoa aikaa.
 
Mä plussasin 4+0 hyvin hailakan viivan, joka vahvistui hitaasti. Vasta 5+0 testiviiva oli yhtä vahva kuin kontrolli. Ehdin jo ajatella tuulimunat, kohdunulkoiset ja kemialliset.:rolleyes:
 
Takaisin
Top