Kotkalaiset mammat

hei alettaisko suunnitteleen pikku jouluja?[:)]
tai jotain häppeninkiä!!
Mennään vaikka syömään johki ja sit elokuviin ?[:)][:)]

..eli siis ilman poikia[;)]
 
JOOOOOO!!!! [:)] [:)] [:)] Tulis kyllä nyt niin tarpeeseen! Kauheesti väsyttää, mistä lie johtuu, syksyn tulostako? (Vai kenties siitä ettei oo nukkunu 9kuukauteen pidempään kun 4h kerrallaan? [:D]) Jos siihen ei illanvietto teiän seurassa auta niin ei sit varmaan mikään...
 
Voitas mennä jo vaikka tän kuun lopulla tai viimeistään ens kuussa.
Mä voi vaikka vähän kattella mitä lehvoja siel menis niihin aikoihin[:)]
Onko toivomuksia lajin suhteen,komedia,kauhu,trilleri jne?

Niin ja sit ruoka,mikä ois hyvä paikka.Ite tykkään tosi paljon Oliivista.(se ravintola siis)[:)]

Hei jes,tästä tulee huippu hauskaa![:D][:D][:D]
 
Noniin.
Oon nyt vähän kattellu noita ensi-iltoja kotkassa, niin ei siellä mun mielestä nyt oikein mitään super mielenkiintoista mene[>:]
ois ollu kiva mennä kattoo 3D lehva[8D]

Meille kävis torstaina 28.10 tapaaminen.Käykös se kaikille muille?
 
Meille sopii torstai 28.10., yritän nyt pitää ton oikeen päivämääränkin mielessä... [:D] Hei, tietääks joku millon se "The kids are all right" tulee Kotkan ensi-iltaan? Tai entäs toi Social Network joka tulee ensi-iltaan 22.10., onkohan siitä näytöstä torstaina? [:-] Nuo ei oo kyllä 3D-leffoja mutta saattais muuten olla kiinnostavia... [:)]
 
 
meillä meni nyt vähän ohi kaikki.Ollaan tässä oltu kipeinä yms..
Mutta,koitetaan uudestaan järkätä jotain[:)]
laurasella tais tää kuukaus olla täynnä töitä,mutta ilmottele jos joku hetki löytyis vaikka ihan vaan kahvittelulle..poikien kera [:)]
 
MOI!! Kiirettä on pitänyt, mutta ens viikon olen kotona Ompun kanssa... ehdittekö tulla kyläilemään??? [:)] Esim. ti-to kävisi erinomaisesti (maanantaina kun on muskari ja perjantaina meen töihin, vkl ollaan Helsingissä). Tuntuu että on ikuisuus siitä kun ollaan viimeksi nähty!?! 
 
No, se siitä sitten... äsken just hälytettiin taas keikalle. Leppoisaa tämä freelancerin elämä... 
 
Takaisin
Top