Kotkalaiset mammat

Tänne voi aina tulla... :)

Meillä on muutes edelleen tuo lastenallas takapihalla, että jos säät pysyy lämpöisinä niin siellä on poikien kiva polskia! Pääsisköhän se Tanttukin mussukoineen mukaan tällä kertaa???
 
Se on sitten sovittu! Meillä ei ihan noin aikaseen heräillä (6.20?!!!!) mut jospa siinä kymmenen (päikkärirytmien mukaan tietenkin...) jälkeen alatte valumaan paikalle niin en oo sitten yöpuvussa avaamassa ovea. [:)]

Ei tarvii tuoda mitään, laitan jotain pientä purtavaa tarjolle (tällä kertaa valitettavasti itse, niin ei oo niin hienot tarjoilut kun viimeksi!). [:)]
 
Meille käy kans se torstai[:)]
Jos me vaikka Jasminen kyytiin päästäis(?) ni ei Elegialle tuu niin pitkää ajomatkaa[;)]

Kiva nähdä pitkästä aikaa[:)]
 
Niin justiin, me haluttaisiin törmätä Jasminen kans joskus muuallakin kun Prismassa... [;)] Meille käy kans torstai, ens viikolla oon aikas kiireinen kun on konsertteja tulossa.
 
mulla on menny kaikki nyt ohi..[>:]
Tänään on vissiin jo myöhästä...
..mitenköhän sen huomisen kanssa?
 
Moikka!
Aika vierähtää niin vauhdilla!
Meillä on tää syyskuu aikalailla kaikkea menoa ja nyt vielä kaiken huipuks ite sairastuin räkätautiin.[:@]
Katotaan nyt sitten millon me päästään rehveille...
 
Pikaista paranemista Hiawathalle! Toivottavasti ei tartu flunssa Aaroon...

Ensi viikolla meille kävis parhaiten tiistai tai torstai, mites teille muille?? Niin ja missä nähtäisiin? [:)]
 
huhuuu,
terveitä ollaan[:)]
meille kävis kans kaikki muut päivät paitsi ke ja pe.mutta tietty kaikki iltapäivät on vapaita,klo 14-15 jälkeen...kun on päikkärit nukuttu[;)]
 
Moikka! Meilläkin oltiin flunssassa, nyt onneks jo terveitä! Maanantai ja keskiviikko on jo ohjelmoituja, mut ti, to ja pe käy! Täällä ollaankin siirtymässä nyt kolmista kaksiin päiväuniin, joten uusi päivärytmi hakee vielä hieman itseään...
 
Voi eiiiii nyt mä muistin vasta että olin sopinut torstaille hieronnan! Se on klo 11-12. Mut sen jälkeen kyllä käy... meillekin voipi tulla, olis hyvä syy siivota. [:D]
 
Onhan sekin mahdollista että nähdään iltapäivästä, sitten kun Väiski on herännyt uniltaan? [:)] Mies on tuon aamupäivän kotona ja lähtee töihin sillon kolmen maissa, että siinäkin mielessä se iltapäivä kävis hyvin... [;)] Mut mites se sopii Elegian ja Hiawathan aikatauluihin?? 
 
hei moi!

Meil on sellain tilanne että mies lähtee huomenna metsään.Eli ilman auto ollaan[>:][:(]
 
Ok, kiva juttu! Varmaan sä Hiawathakin pääset tänne Elegian tai Jasminen kyydillä...? [:)] Nähdään iltapäivällä!
 
mun pitääkin huomenna laittaa poika pihalle rymyämään.Jospa se auttais noihin öihin sillain ettei heräilis koko ajan.[8|]
Kutsuilla nähdään viimeistään!Ja olihan se nyt niin että mä haen laurasen ja Oliverin?[:)]
 
Mites me kaikki kukutaan täällä vau:n sivustolla vielä tähän aikaan... [;)] Juu, jos vaan Hiawatha viitsitte tätä kautta koukata sitten 10.pv niin kyyti olisi kiva! Pitää vaan se supernäppärä turvaistuin asentaa sit teidän autoon, mut onneks mä oon jo harjoitellut niin ei siihen "pitäis" kauaa mennä... [:D]

Ulos vaan, nyt se onkin mukavaa kaikille osapuolille kun ei ole vielä kurakelit! Kerro sitten vaikuttiko yöuniin. Me ollaan päivässä 2-3 kertaa ulkona mut kyllähän tuo silti heräilee yössä 1-5 kertaa - tarkkaa lukua en tiedä kun en siihen aina itse herää. Mekin käytiin happihyppelyllä vielä sillon illalla, teki hyvää molemmille. Iloisena Oliver mutusteli mustekalan jalkaa ja katseli kun isommat pojat ajeli mopoillaan, ja sanoi "bbbrrrrr". [:D]

Mukava oli teitä jälleen nähdä, ja on ihanaa seurata noita pieniä, kaikilla jo niin hienoja ja erilaisia taitoja hallussaan! Herätti hilpeyttä katsella mm., kun Väinö otti Oliverin kädestä purkin kannen, ja laittoi sen Oliverin suuhun samalla kun Oliver avuliaana piti suuta ammollaan (!?). [:D] Aarosta oli kehittynyt vauhdikas kiipeilijä ja Pikku-Eemeli ihastutti hyväntuulisuudellaan kaikista ikävistä altistamiskokemuksista huolimatta!
 
Takaisin
Top