lueskelen näitä teidän juttuja ja alkoi tosissaan jurppimaan taas, vaikka muuten olin ihan hyvällä mielellä koko päivän.
Meillä minä teen pääsääntöisesti kotityöt, ruoan ja hoidan 3kk ikäsen lapsen. Mies on töissä. En kiellä, etteikö mieskin joskus siihen imurin varteen tarttuisi tai keittiötä siivoisi, muttei kovinkaan usein. kaiken kukkuraksi hän oikein hehkuttaa muille, kuinka hän on niin saamarin tarkka siisteydestä ja oikea siivoushullu! paskanmarjat!
kaikki jää puolitiehen, leivän murut pöydälle, likaiset astiat tiskipöydälle, kun on niin vaikeaa laittaa niitä koneeseen, sukat pitkin lattioita, LIKAISET VAUVAN VAIPAT KYLPPÄRIN LATTIALLE... kerran pistin sen siivoomaan sen kylppärin, no, ihan likaiseksi se lattia jäi, sain siivota itse uudestaan. Pyykkiin hän ei koske, vaikka niin kehui sitten pesevänsä vaatteita, kun saadaan uusi pyykkikone, kun sillä vanhalla oli niin tympeä pestä...
ruokaa laittaa välillä, mutta ei osaa siivota sotkujaan vaan likaiset astiat jää siihen lojumaan, ja ruoan roiskeet pitkin hellaa ja pöytiä.
Mies on itse sanonut, että hoitaa kissojen hiekkalaatikon siivoamisen, joka pitää siivota kerran päivässä. kyllä se vähän aikaa sen muisti, nykyään saattaa olla, ettei viikkoon "muista" siivota sitä, kun lapsen hoito vie kaiken ajan (minä sitä lasta hoidan niin päivät kuin illatkin). Olen päättänyt, että siihen hiekkalaatikkoon en puutu, paskokoot kissat sitten vaikka pitkin seiniä! ja mikä helvetti siinä on, että se kissankakkapussi pitää jättää siihen terassille haisemaan, vaikka roskis on 10 metrin päässä?!
Kyllähän se mies siivoo, jos pyydän/käsken, mutta kun oon just sellanen, etten aina joka kerta jaksa enkä halua erikseen pyytää. jos ei aikuinen ihminen itse hoksaa, niin teen sitten itse sen asian.