Kotidopplerit: kokemuksia & vinkkejä

Connie, olen siinä käsityksessä, että siihen sopii myös esim. liukkari.
 
No mä käytin sitten sellaista geelimäistä käsirasvaa. Huonommin kuului mahamurinat ja ne mun omat sykkeet / viuh-viuh -äänet kuin oikean geelin kanssa.

Mutta mä löysin tänään ekaa kertaa vauvan sykkeen. :smiley-bounce016

Syke oli siellä 165-180 välillä, mulla on nettikirppikseltä ostettu unbornheart, jonka saa kytkettyä puhelimeen jossa sykkeet näkyy.
Ohjeissa sanotaan, että viikolla 12 voi jo saada sykkeen kuuluviin, nyt mulla 9+6, että aika lähellä sitä ollaan kun huomenna alkaa viikko 11. (10+0 - 10-6)
 
Kokeilin eilen illalla 11+4 enkä löytänyt, mutta esikoisen odottaja ekaa kertaa doppleri kädessä, niin en ihmettele. :D kokeilen joskus uudestaan.
 
Mullahan ei äänet kuulunu keskiviikkona(silloin 12+3)edes neuvolan dopplerilla mutta onneksi neuvolassa myös ultra :)
mutta hyvä vinkki kuunteluun et virtsarakko on vähän täynnä mä oon ainakin niin löytänyt mutta jos juuri käynyt pissalla niin ei kuulu.Eli kai se täysi virtsarakko vähän nostaa kohtua.
 
Se on näin alussa ihan tuurista kiinni osuuko kohdalle ja kuuluuko ne, se sydän on vielä niin pieni. Ja kohdun asentokin vaikuttaa lukemani mukaan. Aika pitkään mäkin etin ja pidin taukoja välissä. Sit kun mä sen kerran löysin, niin ei se helposti löytynyt siltikään, tosi pieni kohta se oli. Kuuntelin netistä malliääniä jotta varmistin mitä kuulin.

Muokattu: tässä toivottavasti toimiva linkki, suhisee ja hiukan rätisee, mutta siellä se on. ♡
http://soundcloud.com/unbornheart/fetal-heartbeat-5256
 
Muokattu viimeksi:
Ostin tänään fb kirppikseltä angel soundsin ja voi jumpe.. 45 minuuttia etsintää, mutta löytyihän se vihdoin! Miehen kanssa haltioissaan kuunneltiin, että siellä se meidän pätkä on :Heartbigred
Vaikka nyt on ultrassakin pikkuinen nähty, niin ihana makoilla ja kuunnella, kun pieni sydän sykkii.
 
Takaisin
Top