Kotidoppler

Suunnilleen kerran viikossa tullut kuunneltua sieltä rv10 asti (nyt 14+4). Huomaa, että tyyppi kasvaa, kun aina vaan nopeammin löytää oikean kohdan, mistä kuunnella.
 
13+4, enkä vaan saa sydänääniä kuulluksi.. Onko muilla ollut vaikeuksia? Kuinkahan alhaalta löytyy vielä näillä viikoilla?
 
@poikienmutsi3 mulla ainaki kuulu sillon ihan siitä häpykarvotuksen lähettyviltä, vähä vasemmalta puolelta ja vieläki kuuluu aika alhaalta ja tällähetkellä rv 14+3
 
13+4, enkä vaan saa sydänääniä kuulluksi.. Onko muilla ollut vaikeuksia? Kuinkahan alhaalta löytyy vielä näillä viikoilla?
On edelleen aika alhaalla ainakin itsellä. "Vesirajasta" ehkä max muutaman sentin ylös. Ja jostain syystä mun tyyppi on yleensä aina enemmän vasemmalla. Kokeile joskus aika täydellä virtsarakolla. Se "pakottaa" vauvaa hiukan ylemmäs ja voi onnistua paremmin.
 
16+0 ja edelleen löytyy dopplerilla parhaiten melko alhaalta bikinirajalta ja AINA ihan oikeasta reunasta.
 
Tällä viikolla (nyt rv 15+2) oon kolmesti kuunnellut sykkeet kun iskenyt pelko yhtäkkiä. Onneksi aina löytänyt melko pian pamppailun :Heartred
Muutaman viikon päästä luovun tosta ja annan kaverille joka raskaana nyt 8+jotakin ja haluaa vasts nt-ultran jälkeen dopplerin.
 
Mää luovuin jo omasta doppleristani. Annoin kaverille. Mulla koko alamaha istukkaa ja vauva sen takana, lisäks vauva pakoilee ja potkii anturia, että eipä sitä paria sekuntia kauempaa edes kuullut ikinä ja välillä oli hankala kuulla vauvaa istukan takia. Meen sit neuvolaan kuunteleen jos huoli ja hätä iskee, näin sovin neuvolapsykologin kans :)
 
Takaisin
Top