Kotidoppler

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nilla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko ihan tooosi nopea tykytys? Ei normaali syke, kuten itsellä? Sikiöillä usein syke siellä 160-170 tietämillä, ku itellä pitäis olla alle sadan... Istukan "syke" kuulostaa enemmän ns."virtauksilta"... :)

Molemmat on joo nopeita ja selkeitä ja voinämakkaita. Meidän esikoisesta syke kuulosti samalta mut siitä sain vaan yhdestä kohdasta kuulumaan. Mut en tiedä, kyl mie oon tullu tulokseen et masussa on vaan yks ja se toinen syke on istukka :D torstaina selviää :)

Tänään sattui silmiin paikallisella fbkirpulla doppleri 10€. Ei kun töiden jälkeen hakemaan ja kotiin kuuntelemaan. Pitkään yritin kuunnella, löytäen vain oman sykkeen. Lopulta luovutin ja annoin miehen kokeilla, eikä aikaakaan kun ne löytyivät. :rolleyes: Ihan uskomatonta. Vielä kun ei olla ultrassakaan käyty. Tänään viikot 9+3.

Ei kellään olis Rovaniemellä doppleria tai tietäisi jonkun jolla olis vaikka lainaan tai myytäväksi? Ei vaan pysty odottamaan enään ultraan :D

Pitäiskö munkin vaan "luovuttaa" ja ostaa semmoinen... Ekaan ultraan on vielä IKUISUUS.

Siis joku kuukausi, hyvänen aika!!!

Onko sellaiselle paljon käyttöä? Tää on mun vika raskaus, mutta kai sen sitten voi myydä eteenpäin.

Pitäiskö munkin vaan "luovuttaa" ja ostaa semmoinen... Ekaan ultraan on vielä IKUISUUS.

Siis joku kuukausi, hyvänen aika!!!

Onko sellaiselle paljon käyttöä? Tää on mun vika raskaus, mutta kai sen sitten voi myydä eteenpäin.

Mua kyllä helpotti esikoisen aikaan toi doppleri. Liikkeet tuntui tosi myöhään koska istukka oli etuseinässä niin helpotti kun pystyi kuuntelemaan. Eihän sillä mitään oikein estää voi eli ei paljon auta jos ei sit kuulukaan mutta onneksi niin käy harvoin. Veikkaisin että liikkuu aika hyvin kirppiksillä mutta ei varmaan omiaan pois saa jos uutena ostaa. Mutta käytettynä voi siis hyvinkin löytyä edullusesti.

Molemmat on joo nopeita ja selkeitä ja voinämakkaita. Meidän esikoisesta syke kuulosti samalta mut siitä sain vaan yhdestä kohdasta kuulumaan. Mut en tiedä, kyl mie oon tullu tulokseen et masussa on vaan yks ja se toinen syke on istukka :D torstaina selviää :)

Mä sain eilen vihdoin sykkeen kuulumaan ja kyllä se useammasta kohdasta kuului, toisesta voimakkaampana ja toisesta hieman vaimeammin. :)

Eilen saatiin kuulumaan ekaa kertaa sydänäänet, rv 8+5. Vaimeana mutta kuitenkin ❤. Tiheästi löi, 160-170 että vaikea sitä on omaan sykkeeseen sekottaa. (Angelsounds jumper) Aika kauan sai ettiä eikä kuulunut ku yhestä kohtaa, heti tuosta häpyluun yläpuolelta.

Muokattu viimeksi:
Jos käytettynä sattuu tulemaan vastaan, niin ostan sitten. Meillä onkin ultra jo parin viikon päähän, joten enköhän mä sen aikaa jo jaksa :) Harmi, ettei ole kavereissa äitejä, muutenhan tuollaista laitetta voisi kierrättää!

Eilen saatiin kuulumaan sydänäänet (8+6).
Meillä aina mies se joka etsii kun itse en saa koskaan kuulumaan. Nytkin mies yritti varmaan 10min ennen kun löytyi. Sitten kun saatiin sydänäänet kuulumaan niin piti tietty yrittää etsiä ne toisetkin sydänäänet ja luultavasti löydettiin nekin. Ihana oli kuulla ne jumputukset :Heartred

Nyt ne toisetkin on varmasti löytynyt. Ne erottaa hyvin kun toiset sykkeet on nopeammat kun toiset :happy:

Millä viikolla ne neuvolassa lähtee kokeilemaan sydänääniä? Mun muistaakseni meillä kuunneltiin vasta joskus viikolla 11, en tiedä varmasti mutta näin muistelin. Uskaltaiskohan ne kuunnella jos sanoo että ollaan jo kotona löydetty? Kun uskoisin ettei ne kuuntele kovin aikasinnsen takia ettei tulisi turhia huolia jos ääniä ei kuulu. Niillä on kuitenkin paljon paremmat ne vehkeet kun kotona.
Ja siis viikot on nyt 9+3.

Muokattu viimeksi:
Onko kellään kokemuksia unbornheart dopplerista ? Luulin kuulevinaan vauvan sydämen sykkeen (näyttö näytti vaan ---, mut syke oli nopea) Mut sit kuuntelin myös omaa ja näyttö näytti et oma syke ois 125 (mutta kuulosti taas ihan normaalille)..

Tänään rv 9+1 ja kokeiltiin miehen kans saataisko vauvan sydänäänet bongattua. Meillä on tuo UnbornHeart ja kännykän näyttöön saatiin tuolta läheltä karvoitusta pulssi väliltä 134-180. Luku siis vaihteli ja kesti aina hetken vain löydyttyään. Voisiko sitä uskaltaa luottaa, että vauvan pieni sydän siellä yhä sykkii? :love7

Tänään rv 9+1 ja kokeiltiin miehen kans saataisko vauvan sydänäänet bongattua. Meillä on tuo UnbornHeart ja kännykän näyttöön saatiin tuolta läheltä karvoitusta pulssi väliltä 134-180. Luku siis vaihteli ja kesti aina hetken vain löydyttyään. Voisiko sitä uskaltaa luottaa, että vauvan pieni sydän siellä yhä sykkii? :love7
Mä en uskaltais toivoo, että sykkeet vaihtelis ihan noin suuresti:eek: Meinaan sit ei oo kaikki hyvin. Pieni heitto kuuluukin olla, mut että melkii 50 lyöntii niin...aika paha:eek: Toivottavasti sekotti sun ja vauvan sykkeet. Kotidopplerit ku on muutenki..no kotidopplereita:rolleyes: Mutta varmasti kuului vauvanki syke, koska jos sulla taas ois 180 syke niin....:joyful:

Joo, siis tuo päälle 130 löytyi ihan tuolta sivusta ja kesti todella nanohetken...se syke mikä uskotaan vauvan sykkeeks oli yli 160 ja 180 väliltä. Ultrakuvissa suurin syke on vauvalla ollut yli 170. Voi kun nyt vaan osaisi nauttia tästä eikä koko ajan olis pää kun Haminan kaupunki. Mä oon joutunu oleen jo viitisen viikkoa vuodelevossa pahoinvoinnin ja todella matalan verenpaineen takia. Ei ihme, että ajatukset laukkaa, kun normielämä tauolla. o_O

Toipilaana ehtii kyl miettii ihan liikaa asioita. Toivottavasti keskiraskauteen mennessä helpottais. Kyllä mä uskon, että vauvalla kaikki hyvin. Tsemppiä!

Joku on sanonut että kotidopplereiden sykelukuihin ei välttämättä kannata luottaa. Jos se ääni kuuluu niin silloinhan siellä syke on. Ja muutenkin sykkeestä on tavis ihmisen tosi hankala päätellä onko kaikki hyvin vai ei niin sitä ei edes kannata yrittää.

Takaisin