Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vitsi mä oon joka raskaudessa miettinyt ton dopplerin hommaamista mut tullu siihen tulokseen et saisin vaan hirveet sätkyt jos en saiskaan kuulumaan, nyt kuitenki oon enemmän sitä mieltä et hommaisin, onks semmonen et kannattaa hommaa ? nehän ei kauheen kalliitakaan oo, mut toimiiko sit niiku kuluuki ? vitsi mä kuvittelen jo sulloin tällöin.tuntevani liikkeitä, luulen.kyllä, etvatsa jotain poreilee ja kuvittelen ne liikkeiksi :D
Kuulin jostain, että kirjastoista sais lainata doppleria. Mies yritti etsiä niiden sivuilta, muttei löytynyt, hakutoiminto on niin surkea. Soitan huomenna ja raportoin sit tänne mistä kirjastosta (pk-seudulla) löytyy niin voitte muut pk-seutulaiset mennä kans kokeilemaan (jossei ole omaa) :)
Teillä on kuunneltu eka neuvolassa? Mulle sanoi vaan ettei neuvolan laitteilla kuulu ennen vko 15-16![]()
![]()
vaikka nimenomaan pyysin kuuntelemaan, kun huolestuttaa vuotojen sekä edellisen km takia, ja mäkin olin neuvolassa 9+6 joten ihan hyvin olisi halutessaan voinut kuunnella. Oli vaan niin ehdoton, että ei kuulu ja siitä sitten aiheutuu turhaa huolta, vaikka huolestunut olen jo valmiiksi. Kai se on pakko oma laite sit hankkia näiden parin viikon takia. huoh...