Kotidoppler

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nilla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nilla

Kommentoinnin ninja
Tammimammat 2017
Huhtimammat 2018
No kerta ensimmäiset saanu jo kuulumaan, niin laitetaas tälleki oma ketju. Kertokaas millä viikoilla kuuluu, mistä ja millä dopplerilla. :)

Tänään sain kuulumaan [emoji173] 8+6 [emoji7]
Pocket fetal doppler on merkki.

Mä kuulen vaan oman sydämeni...angelsoundsilla koklannu 10+0 ja 10+4 :shifty: Luulin jo yhdessä vaiheessa kuulleeni tutun nopean huminan, mut kyllä se menee edelleen vaan oman mielikuvituksen piikkiin! :grin

Harmi kun tänne ei saa videota laitettua, mulla ois video. Syke oli yli 170....

Vitsi mä oon joka raskaudessa miettinyt ton dopplerin hommaamista mut tullu siihen tulokseen et saisin vaan hirveet sätkyt jos en saiskaan kuulumaan, nyt kuitenki oon enemmän sitä mieltä et hommaisin, onks semmonen et kannattaa hommaa ? nehän ei kauheen kalliitakaan oo, mut toimiiko sit niiku kuluuki ? vitsi mä kuvittelen jo sulloin tällöin.tuntevani liikkeitä, luulen.kyllä, etvatsa jotain poreilee ja kuvittelen ne liikkeiksi :D

Mä tilasin wishiltä, maksoi 25€+ postit. Mä kyllä tykkään, nyt ei oo enää hinku päästä varhaisultraan. Mä kans aattelin ekaks että onkohan ihan pilipali, mutta nyt kun sain näin aikasin äänet kuulumaan niin oon tosi tyytyväinen.
Malttia se kyllä vaati, ennen kuin löysin paikan josta sain äänet kuuluviin. Ja youtubessa on videoita, joissa opastetaan etsimään ja tunnistamaan oikea ääni :)

Vitsi mä oon joka raskaudessa miettinyt ton dopplerin hommaamista mut tullu siihen tulokseen et saisin vaan hirveet sätkyt jos en saiskaan kuulumaan, nyt kuitenki oon enemmän sitä mieltä et hommaisin, onks semmonen et kannattaa hommaa ? nehän ei kauheen kalliitakaan oo, mut toimiiko sit niiku kuluuki ? vitsi mä kuvittelen jo sulloin tällöin.tuntevani liikkeitä, luulen.kyllä, etvatsa jotain poreilee ja kuvittelen ne liikkeiksi :D

Eilen puhuin mun äitikaverin kaa tästä. Ne on haamupotkuja. Mulle tuli niitä sillonkin jo ei raskaana ollessani. Se liittyy jotenki siihen et kun raskauden aikana herkistyy kaikille liikkeille mitä mahasta tulee niin sit jopa ne mahan omat mölinät tuntuu silt et joku liikkuis.

Mulla ihan perusdoppler, Angelsounds jumper. Ei oo mitään näyttöjä tai sykelukemia siinä, mut hyvin tollakin pärjänny. Viimeks hommasin sen vasta nt-ultran jälkeen ja hyvin kuului sykkeet. Nyt uskalsin ekan kerran testaamaan rv7+5 ja ihme kyllä kuulin vaimeana vauvan sykkeen! :) sen jälkeen 1-2 kertaa viikossa kokeillut ja välillä saanut etsiä kauemmin ja joskus löytyy nopeasti. Viimeksi eilen tarkistin, et onko kaikki hyvin/löytyykö syke, kun oli niin rankka työviikko ja muutaman kerran vihlassu mahasta ilkeesti.

Kuulin jostain, että kirjastoista sais lainata doppleria. Mies yritti etsiä niiden sivuilta, muttei löytynyt, hakutoiminto on niin surkea. Soitan huomenna ja raportoin sit tänne mistä kirjastosta (pk-seudulla) löytyy niin voitte muut pk-seutulaiset mennä kans kokeilemaan (jossei ole omaa) :)

Kuulin jostain, että kirjastoista sais lainata doppleria. Mies yritti etsiä niiden sivuilta, muttei löytynyt, hakutoiminto on niin surkea. Soitan huomenna ja raportoin sit tänne mistä kirjastosta (pk-seudulla) löytyy niin voitte muut pk-seutulaiset mennä kans kokeilemaan (jossei ole omaa) :)

Piti heti mennä katsomaan mutta en mäkään löytänyt doppleria. Sen sijaan mm. iskuporakoneen, kasvikuivurin ja ukulelen löysin. :D

Nimenomaan..lol :D mut niiden haku oli niin huono, ja luin jonkun artikkelin asiasta.. no soittamalla se vielä varmistuu!

Me koitettii vasta pari päivää sit ekan kerran ja saatiin kuulumaan. Eli 11+1. Ja angelsoundsi täälki!

10+6 eikä vieläkään kuulu mitään :arghh: Nyt en enää yritäkää, vaan oottelen perjantain nt-ultraan....

Teillä on kuunneltu eka neuvolassa? Mulle sanoi vaan ettei neuvolan laitteilla kuulu ennen vko 15-16 :( :( :( vaikka nimenomaan pyysin kuuntelemaan, kun huolestuttaa vuotojen sekä edellisen km takia, ja mäkin olin neuvolassa 9+6 joten ihan hyvin olisi halutessaan voinut kuunnella. Oli vaan niin ehdoton, että ei kuulu ja siitä sitten aiheutuu turhaa huolta, vaikka huolestunut olen jo valmiiksi. Kai se on pakko oma laite sit hankkia näiden parin viikon takia. huoh...

Teillä on kuunneltu eka neuvolassa? Mulle sanoi vaan ettei neuvolan laitteilla kuulu ennen vko 15-16 :( :( :( vaikka nimenomaan pyysin kuuntelemaan, kun huolestuttaa vuotojen sekä edellisen km takia, ja mäkin olin neuvolassa 9+6 joten ihan hyvin olisi halutessaan voinut kuunnella. Oli vaan niin ehdoton, että ei kuulu ja siitä sitten aiheutuu turhaa huolta, vaikka huolestunut olen jo valmiiksi. Kai se on pakko oma laite sit hankkia näiden parin viikon takia. huoh...

Joo ekassa neuvolassa kuunneltiin. Neuvolatäti kyllä varoitteli ettei välttämättä vielä kuulu mutta voidaan kokeilla, ja tiedostin itsekin että ei ehkä kuulu. Kuitenkin pienen etsinnän jälkeen äänet kuului hienosti. Harmi että sulla ei edes ole yritetty kokeilla.. :(

Ei, hoitaja oli niin ehdoton että he eivät KOSKAAN ennen viikkoa 15 ja blaablaa... ja kuulosti suunnilleen siltä etteivät ''saa'' kuunnella, vaikka ei ihan noin sitä ilmaissutkaan. Ei mun pyynnöt, selitykset vuodoista, kivuista, aiemmasta km:sta, ei mikään vaikuttanut häneen mitenkään. En pystynyt sit enää edes väittämään hänelle vastaan vaikka aika kovapäinen itse olenkin.

No kiva kuitenkin että jossain päin Suomea saa palvelua, sillä pk-seudulla näköjään ei!

Takaisin