Kotidoppler

vaikuttaakohan tuo pikkuisen liikkuminen siihen, ettei sykkeitä löydä? Mulla kuuluu kova mekastus mahassa, eikä löydy sykkeitä, vaikka viime viikon ultrassa kaikki ok ja sunnuntaina nappasin tolla kotidopplerillakin sykkeet. . Oon viittä vailla valmis soittamaan neuvolaan... np-ultrakin vasta ens viikolla ja kokemuksena vuosien takaa, että np-ultrassa löytyi viikkoa aiemmin kuollut sikiö :sorry:
Viikkoja nyt siis 11+1
 
Täällä on toi AngelSounds (miten typerä nimi laitteella?) ja oon saanu 9+2 alkaen kuulumaan selvästi. Sitä ennen oli pari kokeilua kun sykkeet vaan vilahti kuulokkeissa. Ei siis oo näyttöä. Ja ostin käytettynä 15€.

Niitä sykkeitä on aivan ihana kuunnella!! Mutta se pikkuinen aina välillä liikkuu pois kuuluvuusalueelta ja sit pitää vähän ite kääntyillä tai ootella, että tulee taas hollille. :)
 
Uskotteko että monta kertaa päivässä kuuntelu vois olla jotenkin haitallista? Googlettamalla löytyy jos jonkinlaista pelottelijaa, että kotidoppler olisi haitallisempi vauvalle kuin neuvolan laitteet...

Itse kuuntelin junioria varmaan n. Rv 14 alkaen lähes päivittäin siihen asti kun alkoi liikkumaan ja ihan loppuvaiheessaki kun oli hiljaisia päiviä.
 
Hei mäkin sain kaverilta tänään lainaksi :) voitteko neuvoa te jotka ootte löytäneet sykkeen, mistä kohin? Ja paljonko geeliä laitatte iholle? :)

11+2 :)
 
Tytsyy, mä oon käyttäny tavallista rasvaa. Oon laittanu sen verran, että laite liukuu hyvin. Jos se tökkii ni rätisee kovaa!! Ja ei kannata nostaa laitetta irti mahasta kesken kaiken, kaamee ääni. Se paikka löytyy varmaan ihan hakemalla eli riippuu, missä pikku tyyppi majailee. Ite löysin vasemmalta alhaalta, lonkkaluusta ehkä reilu kämmenen mitta keskustaa kohti, just siitä bikinirajan tuntumasta. Ja jos ei meinaa kuulua ni koita ite vähän kääntyillä puolelta toiselle ni pikkunen liikkuu siellä mukana ja saattaa tulla lähemmäs reunaa. :) Tsemppiä etsiskelyyn. Äläkä säikähdä, vaikka ei heti tai ollenkaan löydy. Välillä tsäkästä kiinni. :Heartred
 
Maggie kiitos hyvistä vinkeistä! Eilen löysin vaan n. 2 sek kestävän 135-157 sykkeet. Mutta eivät pysyneet viel kauempaa ruudussa :eek: uusi yritys tänään :)
 
Mä hermoheikkona jouduin soitamaan neuvolaan ja ottikin heti mut tosissaan onneksi :dummy:
Eli 3 päivää dopplerilla turhaa etsimistä ja itkua jo väänsin :wacky:
Neuvolassa reipas syke löytyi kuitenkin nopeasti ja voi sitä helpotusta!!:happy:

Mies olis sitä mieltä että koko stressi-doppleri pitäisi nakata roskiin :gen045
Mutta en ihan siihen halunnut lähteä :happy112 sen sijaan käskin piilottaa sen ja antaa takaisin aikaisintaan kuukauden päästä :happy090 :finger:

Nyt relaan ja NAUTIN raskaudestani :wink ens tiistana kuitenkin jo nt-ultra!! :smiley-bounce005

Nyt siis rv 11+2 (tai ar-ultra mukaan11+6)
 
Tänään kokeilin ekaa kertaa dopplerilla ja yllätys oli suuri, kun sain äänet jo kuuluviin :happy093
Nyt siis rv 8+5 ja istukka edessä eli en kyllä vielä odottanut löytyvän. Mulla näytöllinen doppleri ja siihen näyttöön en kylläkään vielä mitään lukemia saanut, mutta esikoisesta tiedän miltä tuo pikkuisen syke kuulostaa ja siitä ei voinut erehtyä.

Olemme olleet koko perhe influenssan kourissa nyt kohta viikon (pari päivää oli yli 40 kuume) niin on mietityttänyt, että olikokohan lämpö liikaa kyytiläiselle..
Nyt olo huoleni hiukan!
Toki vielä murheena, että vaikuttaako tämä kaikki muuten pikkuisen kehitykseen jne... :sorry:
Ei auta kuin toivoa parasta!
 
Kaustinen, mulla meni päälle viikko siinä kun jostain syystä hirveän hitaasti käsittelivät tilauksen, kyllä ärsytti. Sitten kun saivat sen käsiteltyä ja lähtemään niin tuli kyllä postin puolesta nopeasti :)

Mä kuulin ekan kerran just sillon 9+2 kun doppleri saapu, nyt 11+3 :)
 
Miten teillä ku kuuluu ne vauvan sykkeet nii mulla tossa dopplerissa ne numerot mitä näkyy on välillä mitä sattuu vaikka ite kuuleeki ne vauvan sykkeet? :D Tarviiko niistä numeroista hirveesti ressata sit? Kyl ne välillä on oikee ne sykeluvut mut sit välillä taas mitä sattuu.. Oma sykeki Välilä näkyy mut se on normaalia vaan ku vauvan sydänääniä vaikka kuuluu nii silti saattaa vieläki näkyy ne oman sykkeen numerot :D
 
Entiiä et onko tää ihan pöliä kysymys jo kolmannessa rakaudessa nik nyt vasta päähän pälkähti semmlnen pelko et kuuluuko noiden äänien kuulua ihanihanihan alhaalta varmaan pikkuhousujenrajan kohdalta .. nyt rv 10+1 :)
 
Entiiä et onko tää ihan pöliä kysymys jo kolmannessa rakaudessa nik nyt vasta päähän pälkähti semmlnen pelko et kuuluuko noiden äänien kuulua ihanihanihan alhaalta varmaan pikkuhousujenrajan kohdalta .. nyt rv 10+1 :)

Kuuluu :) tuossa vaiheessa raskautta.
 
Moikka. Tuolta syyskuisista vierailen täällä. Nyt alkamassa rv10+, dopplerilla leikkinyt tässä pari viikkoa. Hyvin olen saanut kuuluviin sykkeen joko hetkeksi tai pidemmäksi aikaa, nyt vaan ei enää tutusta paikasta löydy sykettä. Vaimeaa kaikua ihan toisaalta. Neuvolassa eivät kuulleet lainkaan eilen. Onko se kaveri nyt tosissaan pakannut kimpsut ja kampsut ja muuttanu uuteen paikkaan? Onko teillä muilla päiviä ettei kuulu ja toisena taas kuuluu muualla jne? On tämä niin ihmeellistä :wink
 
Ostin tänään dopplerin, toivottavasti tulee pian :joyful: Mulla on tässä raskaudessa kohtu taaksepäin kallistunut.. Onkohan vaikeampaa löytää sydänäänet..?
 
Heidukka, tietääkseni vaikuttaa kyllä, että jos on taaksepäin kallistunut kohtu ja jos vielä siihen päälle istukka on kohdun etuseinässä niin sekin vaimentaa äänien kuulumista :wink
 
Heidukka, kaverilla on nyt 12+6 eli sama kun mulla, mut ei vieläkään saa dopplerilla ääniä kuulumaan ja hällä kohtu kallellaan taaksepäin :)
 
Takaisin
Top