Kotidoppler

Tänään doppler saapui.. En vaan löytäny sykkeitä. Mutta viuh viuh äänen kylläkin.. Jospa ne jossain vaiheessa.. :)
 
Mäkään en Oo löytänyt mun doplerilla muuta kun lukemat näkynyt näytöllä mut en sitä laukkaava ääntä. Ma kun oli nt-ultrassa niin tais olla vähän paremmat laitteet kun heti löysi paikan ja kuuli hienot sydänäänet :Heartred ärsyttävää vaan kun ei ite löydä :sad001
 
Mulla ainakin kuuluu tosi alhaalta ne äänet.. pikkarirajankohdalta .. En ensi ite ees tajunnu sieltä kuunnella ja muutenkin hankala löytää :)
 
Ne on kyllä aluksi tosi alhaalla, mut niin se vaan löytyy pikkuhiljaa koko ajan ylempää :)
 
mulla kuului silloin aluksi tosi tosi alhaalta, nyt saa kuunneltua jo vähän ylempää ja kuuluu tosi selkeästi jo nykyisin. nyt viikkoja 14+5. toisillahan ei vielä tässä vaiheessakaan kuulu kunnolla ja voi vaikuttaa istukan paikka yms. :)
 
Paikka on kyllä tosiaan jo paaljon ylempänä, meille kaksoset tulossa ja ehdin jo vetää hirveän paniikin, kun en löytänyt kuin toiset sykkeet. Sitten huomasin, että toiset kuuluvat niinkin ylhäältä kuin navan vierestä, niin eihän se ihme ole jos en häpyluun yläpuolelta toisia löytänyt :D.
 
Minäkin sain vihdoin kuulumaan sydänäänet muutama päivä sitte 11+6, nyt 12+4. Ihanaa oli kuulla rytmikäs jumputus kun on jotenki ollu niin epäuskonen olo tän raskauden kanssa, eka ultraki on vasta huomenna :happy::Heartred
 
Minäkin sain vihdoin kuulumaan sydänäänet muutama päivä sitte 11+6, nyt 12+4. Ihanaa oli kuulla rytmikäs jumputus kun on jotenki ollu niin epäuskonen olo tän raskauden kanssa, eka ultraki on vasta huomenna :happy::Heartred

Niin, olitko sä KOKSiin menossa ultraan? Mulla kanssa huomenna ultra 9:15 :wink
 
Mulla on löytynyt vauvan sykkeet 8. viikolta lähtien. Edelleen ne kuuluu melko alhaalta. Välillä varsinkin iltaisin niitä saa hakemalla hakea, mutta ilmeisesti pieni liikkuu jo sen verran, ettei enää kelli vain siinä samassa kohdassa, jossa alkuun tuntui eniten viihtyvän.
 
Niin, olitko sä KOKSiin menossa ultraan? Mulla kanssa huomenna ultra 9:15 :wink

Sinnehän mä, meidän aika tosin tais olla vasta 10.45 :grin Ootan jo innolla huomista, saatiin toi aika vissiin 5 viikkoa sitte niin ihanaa kun se viiden viikon odotus ja jännitys loppuu huomenna :p
 
huh tänään ekan kerran löysin dopplerilla pienen sydänäänet ! ❤️ Mikä helpotus. Rv14+1. Joka päivä niitä oon ettiny kauan ja aina vaan löytänyt oman sykkeen. Nyt voin hengähtää eikä tarvii ressata asian suhteen. Tunnin päästä juhlitaan esikoisen 1veetä! Hyvillä mielin
 
Ei kai niit myytäis jos tekis haittaa! Ja onhan ne paljon heikompi laatusempia kun neuvolassa.kuinka usein te käytätte?
 
Totta että heikompi laatuisia ! Mä käytän Suurinpiirtein joka päivä ainakin kerran. Joskus kahdestikin. :)
 
Takaisin
Top