Kotidoppler

Mulla on kans sellanen iso mötikkä, jossa on pienempi ulkonema, jolla "kuunnellaan". Onkohan nimi Life sounds fetal doppler. Ostin sen alunperin ekassa (keskenmenneessä) raskaudessa käytettynä Torin kautta. Oli esikoisenkin odotuksessa kiva ennen kuin liikkeet tuntui.

Mulla myös joku perus Angelsounds ja pidän sitä hieman hankalana, kun on niin iso se mötikkä siinä. Mutta sykkeet kuuluu, niin samapa tuo :grin

Mulla se verkkokaupan ja onhan se vähän epäkäytännöllisen muotoinen. Tuntuu että se geeli leviää siihen laitteeseen johtoja myöten, ennemmin kuin mahaan :D no, eipä tuo ollut edes kovin kalliskaan, joten kaikkea ei voi saada.

Mä yritin äsken kuunnella ja kuului vain tosi voimakkaana se viuh viuh aavistuksen vasemmalla puolella. Voisin olettaa istukan olevan edessä? En meinaan saanut sen takaa kuulumaan kuin jotain epämääräistä vaimeaa jumputusta, mutta vauvan syke kai pitäis olla vieläkin nopeampi. Pari kertaa sain hetken pysymään ne korkeammat sykkeet näytöllä, mutta mitään hirmu selkeää en kuullut. Oikealta puolelta kuului vain sukellusveneääniä :rolleyes: Kyllä siellä vissiin pitäis ainakin istukan toimia, kun niin voimakkaana se ääni kuului toiselta puolelta.

Jeij kiva kuulla että tuosta unbornheartista täällä kokemuskommentteja :dummy: (täällä yksi joka miettii edelleen tilatakko vai ei, jos rahatilanne ei olis näin niukka niin olisin varmaan jo pistänyt tilauksen menemään) :dummy1:
Ja täälläkin on nyt viikkoja 10+1 joten alkaa olla hyvät viikot kuulumaan :cat:

PS! Mä tilasin sen! :happy093

Muokattu viimeksi:
Jes, kohta säkin pääset sitten kiivimami kuuntelemaan sykkeitä :)

Mitä kuuluu kiivimami? :) Mukava kuulla sinusta!

On se doppleri kyllä mukava vaikka vaatii kans kylmähermoisuutta ettei heti huolestu jos ei löydäkään!
Mä oon löytänyt vasta 2 kertaa ja toisella kerralla kun olin etsiny enkä taaskaan löytänyt ja lopussa pidin anturia vaan ihan paikallaan miettien ettei varmaan kannata yrittää pidempään, niin pikkunen sukelsikin itse jostqin piilosta siihen alle ja alko jumputus kuullua :D

Muutin mieleni, doppleri hankitaan kunhan viikot tästä etenee viä hiukan :D sit ehkä kun neuvolassa kuulee ekan kerran niin voi kokeilla kotonakin

Mä varmaankin pistän sen pian tilaukseen.. mietityttää vaan että kuuluukohan kuitenkaan vielä. Hmm..

Miul o kans se angel soundin ihan karvalakkimalli. Hankala, mut esikon aikaan oli halpa ja toimii eli äänet saa kuuluviin

Noni! Sori kun vietin hiljaiseloa näin kauan.. on ollut kiireitä koulun kanssa ja olojen kanssa. Oksennus ei enää oikeestaan oo lentänyt pitkään toveen mutta etomista ja väsymystä piisaa. Unbornheartilla sain kuulumaan 10+4 vahvan sykkeen puolen tunnin etsinnän jälkeen koska en tiennyt millaista ääntä hakea ja nauhotinkin sen ihanan äänen. 10+5 sain taas kuulumaan 10 minuutin jälkeen ja nauhotin taas, voisin laittaa joku päivä vaikka näytteen jos jotain kiinnostaa. On hiukan huonon mallinen tuo unbornheartin doppleri vaan.. muuten tykkään kyllä! Ihanaa viikonloppua kaikille :)

Menin nyt tilaamaan semmosen kivemman dopplerin amazonista.. Joten jos joku haluaa ostaa tuon AngelSounds karvalakkimallin (se sydämen muotoinen möykky ilman sykenäyttöä ja kuulokkeet) niin myyn 20€ sisältäen postikulut (noin 8e) :) Voin postittaa joko smartpost automaattiin tai tavallisena postipakettina.

Voi naiset minkä teitte, kyllähän munkin nyt piti tilata kun muillakin on :D vaikka edellisissä raskauksissa en oo tarvinnutkaan... Mutku jännittää niin kovasti et kaikki menis hyvin niin aattelin et onhan se rauhoittavaa kuitenkin tarkistella et siellä sydän lyö... <3

Muakin kovasti houkuttaisi, muttamutta.. Vielä ollaan harkinta vaiheessa sen hankinnan kanssa :D

Angelsoundsin karvalakilla kuunnellaan täälläkin.. Papu on tooosi alhaalla vielä ja vikkelä liikkeissään mutta löytyypi ännet vaikka se mötikkä onkin vähän hankala! :happy:

Mulla on se angelsound dobler ja ostin sen 2012 esikoista oottaessa. Ollut kaverilla ja siskolla käytössä ja nyt taas mulla. äänet alkoi kuulumaan 10+5 :) nyt menään 14+1 Niin kuuluu jo tosi helposti :D

Ihana dopplerini saapui tänään ja sain ekaa kertaa varmuuden et tuolla on joku. Pieni puksutus oli niin ihanan tasaista <3 miten paljon noilla on järkevää kuunnella? Voiko haitata vauvaa?

En sorru, en sorru, en sorru.. Pysyn vahvana, pysyn vahvana, pysyn vahvana.. Miten ihmeessä? Mäkin kaipaan doppleria päivä päivältä enemmän :D

Takaisin