Kotidoppler, onko käytössä??

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja M&T&♡
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos vastauksista :)

Eli onks tän "sauvallisen" merkki toi Jumper mikä on laitteen kyljessä?

Ukko murjas äsken että väriseekö se sauva x'D.. no joojoo..

Mäkin nyt tilasin sit eilen yöllä viel ton Angel Soundsin sauvamallin.. ilmeisesti saman ku kuvassa ylempänä ketjussa :). Aika jännittävää!!
Saas nähä osaako sitä sitten käyttää!

Mulla on lahjana saatuna toi angel sounds, ei kuitenkaan sauvamallia, enkä saanu sillä kuulumaan (rv14+jotain oli sillo). Tosin mielestäni yritettiin samalla esikoisesta joskus rv30 kanssa eikä silloinkaan kuultu, joten oiskohan laitteessa jotain vikaa.. Ei ole niitä geelejä. Ja mun mielenrauhan kannalta on parempi että hävitän tonkii ja vaan oottelen neuvolakäyntejä sekä liikkeitä...

Miulla on Angelsouns Jumper, ihan se perusmalli, maksoin siitä 12 euroa ja TODELLAKIN on ollut hintansa väärti. Ekan kerran kuulin sydänäänet varmasti 9+6. Sen jälkeen oon kuullut joka kerran kun oon etsinytkin. Aluksi ettiminen vei tosiaan varmaan puoli tuntia, mutta nyt kun tietää mistä kohasta alottaa, löytyy tosi sukkelaan. :)

Terveisin hempsuli1 ja vauski 12+0

Onko kellään tietoa siitä, että kuinka usein kotidopplerilla ois maksimissaan suositeltavaa kuunnella? Tai kuinka usein nyt ootte kuunnellu sitä lumoavaa jumputusta? :rolleyes:

En usko et siihen on olemassa mitään suosituksia kun on ihan turvallinen laite :)Mä kuuntelin esikoisesta melkein joka päivä sinne asti et liikkeet Alko tuntua eli johonkin rv 16 asti ja nyt oon kuunnellut pari kertaa viikossa.

Onko kellään tietoa siitä, että kuinka usein kotidopplerilla ois maksimissaan suositeltavaa kuunnella? Tai kuinka usein nyt ootte kuunnellu sitä lumoavaa jumputusta? :rolleyes:

En oo löytäny tästä mitään varsinaista tietoa enkä kieltoja mihinkään suuntaan. Mä oon kuunnellut kerran päivässä sen jälkeen kun sykkeet alkoi löytyä, noin 30-60 sekuntia kerrallaan, korkeintaan joskus pari minuuttia, sykkeet löytyy heti. Dopplerien nettisivuilla tai mun oman ohjeissa ei lue ajoista mitään.

Muokattu viimeksi:
Multa löytyy tommonen perus. Ei mitään näyttöjä mut sydänäänet kuulee kyllä.

Meillä on se UnbornHeart joka liitetään puhelimeen tai padiin sovellukseen. Maksoi n. 40€. Tosi kiva kun on näyttö ja voi tallentaa ääniä. Vieläkin voi kuunnella esikoisen jumputusta <3 Minusta doppler on kiva kun isäkin pääsee kuulemaan ja ko. laitteen sovelluksella pystyn jakamaan isovanhemmillekin äänet. Minulle doppler toi turvaa etenkin loppuvaiheessa kun vauvan liikkeet ei välillä tuntuneet. Suosittelen! :)

Sama doppler täällä! Tuleva isoäiti oli innoissaan, kun lähetin sydänäänet hänelle whatsapissa. :) Suosittelen myös!

Mä kuuntelen vaihtelevasti, joskus useammin jos sitä alkaa miettimään ja on sit pakko kuunnella :rolleyes: mut kerran viikossa pyrin maksimissaan..

Mä oon nyt nopeasti kuunnellut päivittäin niin että oon löytänyt sykkeen ja noin 15sek kuunnellut. Ehkä nt-ultran jälkeen sitten harvemmin jos kaikki kunnossa.

Niinku aiemmin totesin mäkin kuuntelen päivittäin kerran. Noin puol minsaa yleensä kerrallaan, joskus harvemmin minsan tai pari. Sitten varmasti vähenee kun liikkeet tuntuu.

Mulla on se tämmönen sauvamalli. Raskauskeijulta.
f577f59eafa5b0d6b8c33113c7812111

Ostin tän saman. Jos kokeilee jstn muualta niin näyttää joko 000 tai vaik 61 tai 53 tms.. sitten välillä vaik 139 vaik sykettä ei kuuluiskaan?

Sitten kun syke kuuluu niin näyttää reilua 150 :).. mitähän noi muut luvut o?? Jtn vaa mitä poimii sieltä mahasta?

ekasti en löytäny ku kuuntelin iiihan liika korkeelta ja apuna käsirasva. joku vinkkas et ruokaöljy käy myös ja uudestaa mut paaaaljo alempaa....my babys heart 159 <3 <3 <3

Meillä ostettiin jostain halvennuksesta raskauskeijulta angel sound ja siinä tuli mukana myös geeli. On kyllä monelta märehtimiseltä pelastanu kun saanu kuunnella pikkusen sydämenlyöntejä ennen nukkumaan menoa :)

Takaisin