Koti doppler

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi16
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä ei saanut edes neuvolatäti sytkettä kuuluviin, joten taitaa meidän kaveri piilotella tuolla. Ultralla kuitenkin nähtiin syke, joten kyllä se elossa on :) enkä ole nyt viikkoon kokeillutkaan kuunnella. Maanantaina on ultra jossa nähdään kyllä kaveri nii se riittää. Sain istukan viuh viuh äänen kuuluviin, en muuta.

Mä oon saanut nyt hyvin sykkeet kuulumaan melkein joka kerta ainakin hetkellisesti. Pitää vaan laittaa nuo äänet ihan helkkarin kovalle ja sit jos kuuluukin joku muu ääni niin tuntuu et korvat särkyy. Ja myös tarvii kuunnella tosi alhaalta edelleen ja kuuluukin äänet jostain häpyluun takaa. Tänään siis viikot 13+0.

Mä oon vältelly dopplerin käyttämistä. Se tunne, jos niitä ääniä ei löydäkään.. Eilen etsin varmaan 15min, eikä löytynyt. Meinasin jo heittää kirveen kaivoon, ja todeta että se oli sitten taas tässä. Sillon vuosi sitten, kun oli kkm, ni en vaan yhtenä iltana löytänyt kotona sydänääniä ja seuraavana päivänä hakeuduin neuvolaan.. No, nyt kuitenkin sen pitkän etsimisen jälkeen ne löytyi. Ihan eripuolelta mahaa, ku mitä olin aikaisemmin ne löytäny. Ja paljon ylempää :eek: Huh.. En taas vähään aikaan halua kokea tollasta fiilistä. Koskahan tosta pelosta pääsee eroon..

Mä oon vältelly dopplerin käyttämistä. Se tunne, jos niitä ääniä ei löydäkään.. Eilen etsin varmaan 15min, eikä löytynyt. Meinasin jo heittää kirveen kaivoon, ja todeta että se oli sitten taas tässä. Sillon vuosi sitten, kun oli kkm, ni en vaan yhtenä iltana löytänyt kotona sydänääniä ja seuraavana päivänä hakeuduin neuvolaan.. No, nyt kuitenkin sen pitkän etsimisen jälkeen ne löytyi. Ihan eripuolelta mahaa, ku mitä olin aikaisemmin ne löytäny. Ja paljon ylempää :eek: Huh.. En taas vähään aikaan halua kokea tollasta fiilistä. Koskahan tosta pelosta pääsee eroon..
Tiedän tunteen, kun sydänääniä ei löydykään.. Itse kun viikkoja oli vasta jotain 12+ niin paniikissa pariin kertaan etsin sydänääniä puolituntia-tunnin!! En voinut luovuttaa ennen kuin löysin ne ja sain mielenrauhan. Sydänäänet todellakin vaihtoi paikkaa mistä kuuluu. Nyt kun viikkoja 16+ niin ei tarvitse kuin laittaa navan alapuolelle suht alas se anturi ja jo kuuluu. Jos ei ihan selvästi niin vähän kun toiselle puolelle siirtää niin selvenee äänet. Ne äänet rauhoittaa omaa mieltäni paljon. Odotan että liikkeet alkaa näkymään ja tuntumaan muillekin vatsan läpi, sitten voin unohtaa tuon dopplerin.

Onko kellään unbornheart doppleria? Mä hain sen eilen postista ja nyt harjoittelen käyttää. Kännykässä vilahtaa vauvan sykkeet kun laittaa ihan keskelle. Ei kuitenkaan kuulu itse jumputus ja kuulen kun siellä karkaillaan koko ajan pois. Mulla on myös istukka edessä, niin vaikuttaako paljon kuuluvuuteen vielä 16+ viikolla ?

Meillä on toi sama, saa välillä ettiä vaikka kuinka kauan, että kuuluu :D Eilen illalla ei kuultu, vilahteli vaan ruudulla, mutta tänään saatiin pitkän etsimisen jälkeen kuuluviin, ensin istukka ja sit siitä läheltä sykkeet, tosin karkaili koko ajan alta pois :D Meillä istukka on kohdun takana/yläpuolella. Meillä nyt 13+5

Tänään saatiin tosiaan sykkeet kuulumaan aivan eri kohdasta, mitä aikaisemmin, paljon ylempää ja eri puolelta.

Tiedän tunteen, kun sydänääniä ei löydykään.. Itse kun viikkoja oli vasta jotain 12+ niin paniikissa pariin kertaan etsin sydänääniä puolituntia-tunnin!! En voinut luovuttaa ennen kuin löysin ne ja sain mielenrauhan. Sydänäänet todellakin vaihtoi paikkaa mistä kuuluu. Nyt kun viikkoja 16+ niin ei tarvitse kuin laittaa navan alapuolelle suht alas se anturi ja jo kuuluu. Jos ei ihan selvästi niin vähän kun toiselle puolelle siirtää niin selvenee äänet. Ne äänet rauhoittaa omaa mieltäni paljon. Odotan että liikkeet alkaa näkymään ja tuntumaan muillekin vatsan läpi, sitten voin unohtaa tuon dopplerin.

Joo, täällä siis viikkoja nyt 13+6, ja 16+ ne kuuluukin jo ihan eri tavalla. Toi on kans se, mitä odotan.. Että tuntuis liikkeet ni ei tarttis niin kamalasti stressata.

Onko kellään unbornheart doppleria? Mä hain sen eilen postista ja nyt harjoittelen käyttää. Kännykässä vilahtaa vauvan sykkeet kun laittaa ihan keskelle. Ei kuitenkaan kuulu itse jumputus ja kuulen kun siellä karkaillaan koko ajan pois. Mulla on myös istukka edessä, niin vaikuttaako paljon kuuluvuuteen vielä 16+ viikolla ?
Mulla ei oo tota vehjettä mut neuvolassakin kesti kauan löytää äänet ja sit tosi ylhäältä ne löytykin :)

Hyvin selitetty, olisin myös kuvaillu tollasiks tömähdyksiksi niitä potkuja :)

Onkohan meijän doblerista patteri mahdollisesti loppunut / loppumassa, kun antoi vaan niin heikon kuuluvuuden? Istukka ja pieni jumputus saatiin ihan hetkellisesti kuuluviin, mutta kun sitten kokeiltiin toimivuutta omaan sydämeen, ei muka sykettä löytynyt.. Vaikka kyllähän mun sydän tietääkseni lyö, kun tässä istunkin :D lopulta ei enää edes istukkaa saatu kuuluviin, eikä mitään muutakaan.

Selvis muuten miksi mulla on hankala saada ääniä kuuluviin, istukka on ihan etuseinässä kiinni ja bloggaa ne äänet. Maanantain ultrassa nähtiin meidän pikkuinen ja tähän mennessä kaikki rakenteet ovat niinkuin pitääkin :)

Me kuunnellaan kans päivittäin pienen jumpsutusta, aamuisin yleensä. Ei päivää paremmin voisi aloittaa <3

Mä niin haluisin sen dopplerin mut mua jännittää nii kauheest ku se viime nlatäti sano et ei kannata hommaa ollenkaan et se häirii vaa vauvaa ni en oo si uskaltanu.. Mut varsinki ku istukka on eessä ni tekis mieli kyl hommaa.. Ehkä jos ei liikkeet muutu pian säännöllisiks ni sit :)

Takaisin