Kunäitimenirikki
Silmät suurina ihmettelijä
Minkä ikäisenä olette tulleet ensikertaa äideiksi ja millaisella aikavälillä seuraavat laoset ovat syntyneet ?
Oletko lasten välissä ollut töissä ja mikäli olet, mutta vain muutaman kuukauden, kuinka työnantaja tai sukulaiset ovat tähän reagoineet ? Tai välititkö toisten mielipiteestä ?
Itse haaveilen 3-4: sta lapsesta, mutta tuon n.9vuotta kotiäitinä -haaveen olen pienessä mielessäni jo salaa haudannut.
Kuinkas toisilla isoilla perheillä ?
Oletko lasten välissä ollut töissä ja mikäli olet, mutta vain muutaman kuukauden, kuinka työnantaja tai sukulaiset ovat tähän reagoineet ? Tai välititkö toisten mielipiteestä ?
Itse haaveilen 3-4: sta lapsesta, mutta tuon n.9vuotta kotiäitinä -haaveen olen pienessä mielessäni jo salaa haudannut.
Kuinkas toisilla isoilla perheillä ?
), seuraavat ovatkin tulleet/tulevat sen verran pienillä ikäeroilla, että katsoin paremmaksi olla kotona kuin mennä sekoittamaan työkuvioita ja lasten päitä päiväkodilla. Kotona saan toivottavasti olla siihen asti kunnes tämä pian syntyvä kuopus täyttää 2, mutta katsotaan nyt, ehkä menen tekemään osapäivää jossain vaiheessa.