Koska raskaustesti näyttää negaa keskenmenon jälkeen?

Toivottavasti olisi kyseessä uusi raskaus! ❤


Epäilen, kun kuitenkin vuotanut verta kokoajan enemmän tai vähemmän Mutta Maanantaina ollaan viisaampia. Joka tapauksessa saadaan vauhtia tähän tyhjennykseen ja siten ollaan lähempänä uutta yritystä :)
 
Nyt oli noussut sieltä reilusta 300 -> reilu 500. Mulla nousee niin hitaasti nämä arvot, että ei voi olla normaali raskaus kyseessä. Lääkärin mukaan on nyt joko kohdunulkoinen tai tuulimunaraskaus. Tiistaina menen ultraan.

Sulla on kyllä noussut niin hyvin tuo arvo, että olisikohan jo uusi raskaus :rolleyes:


Se on kamalaa toi odottelu. Kun haluais heti selvyyden kaikkeen Onko sulla vuotoa tai mittää?
 
Tänään hcg oli laskenut 1583-1118, ei ultrassa näkynyt missään mitään raskauteen viittaavaa. Nyt vaan seurataan hcg arvoja.

Mistä muuten voi johtua et ainakin v. 2016 kun esikoista odotin oli taaksepäin kallistunut kohtu, ja nyt oli eteenpäin?
 
Tänään hcg oli laskenut 1583-1118, ei ultrassa näkynyt missään mitään raskauteen viittaavaa. Nyt vaan seurataan hcg arvoja.

Mistä muuten voi johtua et ainakin v. 2016 kun esikoista odotin oli taaksepäin kallistunut kohtu, ja nyt oli eteenpäin?

No voi harmi, ettei ollut uudesta raskaudesta kyse :sad001 Mutta toivotaan, että lähtisi nyt kunnolla laskemaan arvot.

Mulla on ollut nyt pari viikkoa enemmän ja vähemmän vuotoa. Kovin runsasta ei ole missään vaiheessa ollut. Mutta kolmannessa keskenmenossakin mulla vuoto oli todella niukkaa ja hoitajatkin sitä ihmetteli. Tyhjennys tehtiin silloin sairaalassa ja päivän päätteeksi katsottiin ultralla, että niukasta vuodosta huolimatta kohtu oli tyhjä. Huomenna tosiaan lääkäriin, toivon vaan niin paljon että ei olisi kohdunulkoinen :nailbiting:
 
No voi harmi, ettei ollut uudesta raskaudesta kyse :sad001 Mutta toivotaan, että lähtisi nyt kunnolla laskemaan arvot.

Mulla on ollut nyt pari viikkoa enemmän ja vähemmän vuotoa. Kovin runsasta ei ole missään vaiheessa ollut. Mutta kolmannessa keskenmenossakin mulla vuoto oli todella niukkaa ja hoitajatkin sitä ihmetteli. Tyhjennys tehtiin silloin sairaalassa ja päivän päätteeksi katsottiin ultralla, että niukasta vuodosta huolimatta kohtu oli tyhjä. Huomenna tosiaan lääkäriin, toivon vaan niin paljon että ei olisi kohdunulkoinen :nailbiting:


Miten lääkärissä meni?

Itse Odotan soittoa. Oli hcg lähtenyt nousuun taas!
 
Miten lääkärissä meni?

Itse Odotan soittoa. Oli hcg lähtenyt nousuun taas!

Äh voi ei! No onpas kyllä kummallista :sorry: Oliko paljonkin noussut?

Mulla oli jo vähän laskenut arvo ja ei näkynyt ultralla kohdussa tai munasarjoissa mitään ylimääräistä onneksi. Hcg-kontrolli jatkuu, jos arvo lähtee laskemaan entisestään niin tuskin tarvitsee mitään toimenpiteitä, hoituu sitten itsestään. Toivon että hoituisi nyt niin :smiley-angelic001
 
Ei nyt mitenkä hirveesti onneks 1118-1314. Sovittiin kun vointi on hyvä ja hcg noin alhanen, niin perjantaina uudestaan labraan, ja katsotaan sitten.
Oon niin turhautunut, kun tää on vaan kestänyt ja kestänyt. mut vissiin kohdunulkoisessa toi hcg laskee-nousee-laskee jne...

Toivotaan että sullakin tää tilanne ois kohta ohitse :Heartpink
 
Mulla on mennyt 195-335-520-360. On niin matalat arvot, että vaikka olisi kohdunulkoinen niin ei kuulemma aiheuta akuuttia hätää tässä vaiheessa. Mutta vointia pitää herkästi seurailla. Jospa tää tästä, mua ärsyttää myös ihan älyttömästi, kun tämä vaan jatkuu ja jatkuu!

Tsemppiä sinnekin :Heartred
 
Takaisin
Top