Koska raskaustesti näyttää negaa keskenmenon jälkeen?

Ekr93

Näppärä viestien naputtelija
Huhtikuiset 2022
Eli 6.6 todettiin ettei kohdussa näy kuin paksu limakalvo, ja 8.6 todettiin että hcg laskenut 129-111.
10.6 alkoi todella runsas vuoto hyytyminen kanssa, jota kesti 3pv, sen jälkeen pärjäsi pikkuhousunsuojalla, ja pari viikkoa ollut ihan pientä tuhrua, sellaista ruskeaa mitä oli ennen keskenmenon toteamista
14.6 ultrassa näkyi että kohdun limakalvo ohentunut 14mm-5mm, joten hyvin tyhjentynyt.
Mitään raskauteen viittaavaa ei näkynyt missään vaiheessa, joten todella aikainen keskenmeno kyseessä, tai kemiallinen mitä näitä nyt onkaan
Pitkään oli todella niukkaa vuotoa, mut nyt pari päivää ollut runsaampaa.
Tänään kokeilin jos testi ois jo nega, mutta edelleen vahva positiivinen
Koska teillä , jotka ootte varhaisen keskenmenon saaneet on näyttänyt negatiivista, tai millanen vuoto ylipäänsä ollut?
 
Eli 6.6 todettiin ettei kohdussa näy kuin paksu limakalvo, ja 8.6 todettiin että hcg laskenut 129-111.
10.6 alkoi todella runsas vuoto hyytyminen kanssa, jota kesti 3pv, sen jälkeen pärjäsi pikkuhousunsuojalla, ja pari viikkoa ollut ihan pientä tuhrua, sellaista ruskeaa mitä oli ennen keskenmenon toteamista
14.6 ultrassa näkyi että kohdun limakalvo ohentunut 14mm-5mm, joten hyvin tyhjentynyt.
Mitään raskauteen viittaavaa ei näkynyt missään vaiheessa, joten todella aikainen keskenmeno kyseessä, tai kemiallinen mitä näitä nyt onkaan
Pitkään oli todella niukkaa vuotoa, mut nyt pari päivää ollut runsaampaa.
Tänään kokeilin jos testi ois jo nega, mutta edelleen vahva positiivinen
Koska teillä , jotka ootte varhaisen keskenmenon saaneet on näyttänyt negatiivista, tai millanen vuoto ylipäänsä ollut?
Jos arvo on ollut 8.6. 111, niin kyllä testin pitäisi jo nyt näyttää negaa. Soita neuvolaan ja kysy pääsisitkö uudestaan verikokeeseen? Joko kohdussa on uusi raskaus käynnissä tai sitten edellisestä on jäänyt ultrasta huolimatta jotain jämiä, jotka ylläpitävät hcg-arvoja.
 
Joo mää soitan huomenna. Samaa laskeskelin ettei enää pitäs mitään näkyä.
 
24.6 oli ajottaista vihlaisua kohdussa/munasarjassa oli niin kova kipu ettei sillon pystynyt kävelee tms, mut kesti vaan sekunnin, ja niitä tuli silloin tällöin. Koko tämän aikana ei oo edes mitään kipuja ollut, tuolloin 24.6 vaa.
Vuotoa on ollut kokoajan, joskus on muutaman illan ollut vuotamatta, mutta yleensä todella niukkaa ja sitten välillä vähän enemmän, mutta pikkuhousunsuojalla pärjää.
 
Miten voi vielä olla näin selkeä plussa Tähän saakka tullut korkeintaan ruskeeta tuhrua, mut tänään pari kertaa ihan vaaleanpunaista verta vähän reippaammin. Ja tämä testi todella laihasta päiväpissasta. Nyt 2.7 cb testi näyttää edelleen "raskaana 2-3", ja tota se näytti ennen keskenmenoa.
 

Liitteet

  • 16251529459531943735872808914088.jpg
    16251529459531943735872808914088.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 897
Muokattu viimeksi:
On kyllä vielä todella tumma tuo sinun testi! Mulla on myös hyvin varhainen km/kemiallinen tässä parhaillaan kesken ja alkuviikosta oli verestä hcg reilu 300 ja samana päivänä r-testi näytti tältä. Tosin mulla oli viikossa noussut hcg 195-> reilu 300 mutta r-testi silti haalistunut. En sitten tiedä mitä se tarkoittaa :confused005 Huomenna kuitenkin kontrolli, toivottavasti olisi jo hcg laskenut.

DD3E8472-501E-451D-B14B-3CA8592BB52E.jpeg

Aiemmissa keskenmenoissa mulla on r-testi ollut negatiivinen noin kuukausi tyhjennyksestä.
 
On kyllä vielä todella tumma tuo sinun testi! Mulla on myös hyvin varhainen km/kemiallinen tässä parhaillaan kesken ja alkuviikosta oli verestä hcg reilu 300 ja samana päivänä r-testi näytti tältä. Tosin mulla oli viikossa noussut hcg 195-> reilu 300 mutta r-testi silti haalistunut. En sitten tiedä mitä se tarkoittaa :confused005 Huomenna kuitenkin kontrolli, toivottavasti olisi jo hcg laskenut.

View attachment 104263

Aiemmissa keskenmenoissa mulla on r-testi ollut negatiivinen noin kuukausi tyhjennyksestä.


Aika jännä et sun testi noilla hcg arvoilla noinkin haalea. Ku mun hcg oli 8.6 111, ja nyt 1.7 testi haaleasta pissasta noin vahva.
 
Olethan muistanut käyttää ehkäisyä? Yleensä ei ole toivottavaa, että uusi raskaus käynnistyy ennen kuin keho on saanut palautua edellisestä keskenmenosta. Minulle ainakin oli ohjeena käyttää ehkäisyä kunnes on ollut yksi normaali kuukautiskierto välissä, tällä estetään esimerkiksi, että uusi raskaus ei keskeydy niin sanotusti turhaan, mikäli kohtu ei ole vielä palautunut. Mulla näytti alkuraskauden keskenmenon jälkeen jo parin viikon päästä negaa.

Todella vahva positiivinen testi on, pitäisi olla jo joko hyvin laimea viiva tai negatiivinen.
 
Olethan muistanut käyttää ehkäisyä? Yleensä ei ole toivottavaa, että uusi raskaus käynnistyy ennen kuin keho on saanut palautua edellisestä keskenmenosta. Minulle ainakin oli ohjeena käyttää ehkäisyä kunnes on ollut yksi normaali kuukautiskierto välissä, tällä estetään esimerkiksi, että uusi raskaus ei keskeydy niin sanotusti turhaan, mikäli kohtu ei ole vielä palautunut.
Tästä on vaihtelevaa ohjeistusta, eikä raskaaksi voi edes tulla ennen kuin kohtu on palautunut.

Syy siihen, miksi suositellaan odottamaan seuraaviin kuukautisiin on se, että halutaan välttää epäselviä tilanteita, joissa ei tiedetä, onko keskenmenosta jäänyt vielä jotain kohtuun vai onko kyseessä uusi raskaus, ja tämän lisäksi raskauden keston määritys on helpompaa jos kuukautiset on odotettu ennen yrityksen uudelleen aloittamista. Mutta tosiaan jos uusi raskaus alkaa heti keskenmenon jälkeen, ei siinä ole yhtään sen isompia riskejä kuin jos olisi odottanut yhdet kuukautiset väliin. Näin minulle sanottiin keskenmenon jälkeen.
 
Tästä on vaihtelevaa ohjeistusta, eikä raskaaksi voi edes tulla ennen kuin kohtu on palautunut.

Syy siihen, miksi suositellaan odottamaan seuraaviin kuukautisiin on se, että halutaan välttää epäselviä tilanteita, joissa ei tiedetä, onko keskenmenosta jäänyt vielä jotain kohtuun vai onko kyseessä uusi raskaus, ja tämän lisäksi raskauden keston määritys on helpompaa jos kuukautiset on odotettu ennen yrityksen uudelleen aloittamista. Mutta tosiaan jos uusi raskaus alkaa heti keskenmenon jälkeen, ei siinä ole yhtään sen isompia riskejä kuin jos olisi odottanut yhdet kuukautiset väliin. Näin minulle sanottiin keskenmenon jälkeen.
Olethan muistanut käyttää ehkäisyä? Yleensä ei ole toivottavaa, että uusi raskaus käynnistyy ennen kuin keho on saanut palautua edellisestä keskenmenosta. Minulle ainakin oli ohjeena käyttää ehkäisyä kunnes on ollut yksi normaali kuukautiskierto välissä, tällä estetään esimerkiksi, että uusi raskaus ei keskeydy niin sanotusti turhaan, mikäli kohtu ei ole vielä palautunut. Mulla näytti alkuraskauden keskenmenon jälkeen jo parin viikon päästä negaa.

Todella vahva positiivinen testi on, pitäisi olla jo joko hyvin laimea viiva tai negatiivinen.


Ehkäisyä ei ole. Sanottiin että vuodon loputtua saa alkaa yrittää seuraavaa. Ja kyllä on 2 krt seksiä ollut, kun vuoto oli kaksi viikkoa todella niukkaa, eikä aina tarvinnut mitään sidettä.
 
Tästä on vaihtelevaa ohjeistusta, eikä raskaaksi voi edes tulla ennen kuin kohtu on palautunut.

Syy siihen, miksi suositellaan odottamaan seuraaviin kuukautisiin on se, että halutaan välttää epäselviä tilanteita, joissa ei tiedetä, onko keskenmenosta jäänyt vielä jotain kohtuun vai onko kyseessä uusi raskaus, ja tämän lisäksi raskauden keston määritys on helpompaa jos kuukautiset on odotettu ennen yrityksen uudelleen aloittamista. Mutta tosiaan jos uusi raskaus alkaa heti keskenmenon jälkeen, ei siinä ole yhtään sen isompia riskejä kuin jos olisi odottanut yhdet kuukautiset väliin. Näin minulle sanottiin keskenmenon jälkeen.


Näin mulle just sanottiin, ettei tarvi odotella. Kysyin tarviiko saada nega testi ennen uutta yritystä, niin sanottiin ettei tarvi, koska voi pitkään näyttää plussaa ja siten aiheuttaa epäselvyyttä. Mut toi plussan vahvuus tässä kohtaa vielä ihmetyttää kun hcg ollu muutenkin alhainen. Ja olin ihan varma että näyttää negaa, koska se vuoto oli runsasta ja paljon hyytymiä. Pakko se on huomenna naistentaudeille soittaa ja kysyä, neuvolassa soittoaika niin myöhään ett jaksa odotella
 
Mulla oli testi negaa 6. päivänä ja verikoe 8. päivänä nollilla. Vuotoa oli 2 päivää runsasta, 1 päivä vähäistä ja 2 päivää pientä tuhrua pikkuhousunsuojassa. Tuossa runsaassa vuodossa oli jännää, että siteeseen ei valunut mitään, kävin aina puolen tunnin-tunnin välein lorauttamassa hyytymiä pönttöön.
 
Labraan odottelen. Cb testi näytti edelleen "raskaana 2-3", mitä se näytti ennen keskenmenoa.
 
Mulla oli myös aamulla vaan vahvistunut toinen viiva sitten ton alkuviikolla tekemäni testin :banghead: Odotan kans verikokeen tuloksia

Voihan sulla Ekr93 olla ehkä tosiaan jo uusi raskaus kyseessä :)
 
Mulla oli myös aamulla vaan vahvistunut toinen viiva sitten ton alkuviikolla tekemäni testin :banghead: Odotan kans verikokeen tuloksia

Voihan sulla Ekr93 olla ehkä tosiaan jo uusi raskaus kyseessä :)

Ilmoittele sitten miten sun käy. Kauanko siitä on kun sulla todettiin tää keskenmeno tai kemiallinen? Ja sullekin arvot vaan nousee ja viivat vahvistuu?
 
Ilmoittele sitten miten sun käy. Kauanko siitä on kun sulla todettiin tää keskenmeno tai kemiallinen? Ja sullekin arvot vaan nousee ja viivat vahvistuu?

Nyt oli noussut sieltä reilusta 300 -> reilu 500. Mulla nousee niin hitaasti nämä arvot, että ei voi olla normaali raskaus kyseessä. Lääkärin mukaan on nyt joko kohdunulkoinen tai tuulimunaraskaus. Tiistaina menen ultraan.

Sulla on kyllä noussut niin hyvin tuo arvo, että olisikohan jo uusi raskaus :rolleyes:
 
Takaisin
Top