Koska kerrotte muille?

Tsipuli kirjoitti:
Mulla ei ole vieläkään kovin suurta intoa kertoa asiasta. Vielä jos hetken saataisiin pitää pieni salaisuus. Meillä kun nuo molempien suvut on sellasia, että kun yhdelle kertoo niin sitten tietää kaikki. No pääsepähän ainakin helpommalla!

No jos vaikka joululahjaks paljastais sitten.

Mites Tsipulin jouluylläri on pysynyt salassa? Täällä elellään samantapaisissa tunnelmissa. Muutama ystävä ja työkamut sai vast'ikään tietää (ja olivat täysin yllätettyjä ;)  Perheille odotus paljastuu jouluna - jos eivät tässä viikon sisään asiaa hoksaa, maha kun ei enää mikään pieni ole :) Olkoon odotus "julkista", kunhan tammikuun alun rakenne-uä on takanapäin..

Joulua hartaasti odotellen, tini & puolisalainen matkustaja 18+3 emoticon
 
Ylläri on vielä säilynyt joltain osin :D

Pikkuveljelle kerroin, kun tuli meille yöks niin pakko oli paljastaa. Pari hyvää ystävää tietää myös.

Huomenna oon menossa vanhempien luo ja nyt alkaa tuo pallo olla jo sen verran iso, että saas nähdä vieläkö pysyy piilossa ;D
Nyt oon päättänyt, että jos joku kysyy suoraan, niin sitten myönnän. Ei pysty enää piilottelemaan kovin kauan.

Anopille kerrotaan jouluaattona, kun ollaan menossa sinne syömään. Ja tiedän että tulee olemaan aivan haltioissaan.

Töissä ei vielä kukaan tiedä, työkaverit ei oo huomannu kun pidän löysää takkia päällä ja pomoa en oo edes nähnyt varmaan kuukauteen kun teen ilta-/yövuoroa ja se on vaan aamuisin paikalla.
Aikomus on joulun aikaan sitten julkistaa asia ihan kaikille.

 
Me ollaan nyt oltu viime neuvolan jälkeen aika avoimia. En kuitenkaan ole esim FBssa lähtenyt mainostamaan erityisesti, joten olin aika yllättynyt kun vanha työkaveri laittoi viestin että olenko raskaana. Teki mieli vastata että paljon ehkä kuuluu sulle, kun se on sen lajin juoruihminen että kysyy just tasan sen takia että saisi kertoa muille. Vastasin vaan tyynesti että kerron sitten kun on aihetta, vaikka tulikin paha mieli kun mietin että loukkasinko... Ärsyttää kun ihmiset on niin uteliaita. Olisinhan mä voinut ihan hyvin kertoa, mut ei vaan huvittanut, kun ei tod ole mikään sydänystävä.

Kyllä mä kivoille ihmisille olen kertonut kysyttäessä ja parille hyvälle ystävälle kysymättä.
 
Mulla kävi käry eilen että rytisi! No siis isoveli vilkuili koko ajan ja sitten kysy ihan suoraan, että milloin vauva syntyy. Kerroin asiasta ja sisko ja veljen vaimo, sekä meidän kaveri sai sitten siinä samalla tietää. Sovittiin sitten, että mutsille ja faijalle ei kerrota, että mä kerron sit jouluaattona. No mutsi kun on epäillyt asiaa jo jonkun aikaa niin olis sit tentannu veljeä ja siskoa ihan täysillä! Sisko oli sanonu vaan, että mikset soita ja kysy, että ei se tiiä koko asiasta mitään :D Eipä oo puhelin soinu....vielä.

En vaan ole halunnut paljastaa asiaa, koska oon ollu viime päivinä ihan älyttömän väsynyt, että en jaksa edes ajatella sitä rumbaa mikä siitä alkaa kun mutsi saa tietää......... Sit saan olla selittämässä mummon siskon kaiman kummille että miten menee. Hohhoijaa!
 
Takaisin
Top