Koska ajattelitte kertoa?

Tota paitaa mä oon kans miettinyt yhtenä vaihtoehtona, tai sit lätkäsen oman äitini luona ultrakuvan jääkaapin oveen esikon ultrakuvan alle ja odottelen kuka huomaa ensimmäisenä :D Sen tiiän että mun on niin vaikee vaan sanoin töksäyttää, että raskaana ollaan. Viimeeksi kerrottiin ihan itse miehen suvulle ja ne luuli kaikki että vitsailtiin ja sai oikein pitkään jankkaa että ihan oikeesti.. ei kiva! Äidilleni kerroin äitienpäivänä antamalla kortin, jossa ihana haikara/enkeli runo. :) Mietin myös josko isänpäivänä tekis samanlaisen kortin, jos ei millään malteta jouluun asti :D

Ekasta annettiin jääkaappimagneetti, jossa lukee että "Äiti tietää paljon, mutta isoäiti tietää kaiken". Anoppi kiltisti luki sen ääneen ja laitto jääkaapin oveen, tekstiä sisäistämättä :D Sit kun avas kirjekuoren siihen perään missä oli myös ultrakuva, alkoi raksuttaa :D

Pakkohan se oli jo äitille, siskolle ja bestikselle kertoa :) vaikka ei pitänyt vielä

Nyt on rv 5+4. Neuvolasta antoivat ultraan ajan rv 6+6 epäsäännöllisten menkkojen takia. 6 vk kuulema täytyy olla et syke näkyy.

Ok. Itse soittelen huomenna neuvolaan ekaa kertaa, saa nähdä mitä sieltä sanotaan :) Itselläni ei ole oikeastaan hajua kierron pituudesta, kun ehti vain yksi luomukierto olla ennen plussaa. Sitä ennen söin n. 8 vuotta pillereitä, kiertojen pituutta ennen sitä en edes muista..

Mies ei todennäköisesti pääse mukaan ar-ultraan, joten ajattelin pyytää siskoni mukaan, niin, ettei hän tiedä minne menen. Toivottavasti vain saadaan iloiset uutiset :)

Lähipiiri tietää jo. Muille en ajatellut kertoa, huomaavat kyllä sitten mahasta.

Tuo jouluna kertominen olisi kyllä ideana kauhean kiva, mutta olen kyllä aika varma etten malta siihen asti :)

Ensimmäistä odotan nyt, ja ajattelin vanhemmlle kertoa vasta jouluna, jolloin sisaruksetkin on paikalla ja saavat tiedon. Yhdelle kaverille saatan joutua lipsauttamaan jo aiemmin. Töissä puolestaan kerron työparille np-ultran jälkeen ja pompille sitten kun tiltä tuntuu.

Mulla on nyt sellainen tilanne, että saatan joutua kertomaan jo aika pian yhdelle kaverille, joka suunnittelee innolla meille yhtä työprojektia ensi kesäksi. En halua johtaa häntä harhaan sanomalla, että voin olla siinä mukana, mutta mitään muutakaan järkevää syytä ei kyllä ole, miksen voisi lähteä hommaan mukaan. Nähdään tämän asian tiimoilta 16. päivä eli ensi viikon perjantaina. Silloin on kyllä vähän vielä aikaista kertoa, mutta en tiedä voinko muutakaan.

Ekasta lapsesta kerrottiin lähipiirille heti kun saatiin varmistus, että siellä joku majaili (tais olla 5+6) mutta kakkosesta kerrottiin vasta rv19+. Ajattelin, etten nytkään turhia huutele vaan pidetään omana tietona niin kauan ku pystyy. Jos siellä masussa nyt ketään on edes..

Niba, hauska idea tosiaan. :)

Tänään uskaltauduin kertomaan asiasta esimiehelle. Hyvänen aika että jännitti!! Ihan myönteinen ja tyyni oli suhtautuminen asiaan. Olisin mieluusti pitänyt asian vielä jonkin aikaa omana tietonani, mutta eipä tarvitse ainakaan yrittää salailla tai selitellä mitään. Muut työkaverit saa kyllä vielä odottaa.

Parhaalle ystävälle piti myös paljastaa. :happy:

Jouluna varmaankin vasta, isovanhemmille ensin. Jos tän nyt saa pidettyä sinne asti salassa :)

13989746.t.jpg
Minä oon nyt miettinyt että pitäisikö kertoa vanhemmilleni jo lähiaikoina. Meinaan poksahtaa tämän tiedon kanssa! Eilen askartelin pari korttia, toinen omille vanhemmilleni ja toinen miehen äidille. Taakse ajattelin runovärssyä.

Tänään mulla ollut olo että pitäis huutaa koko maailmalle, meille tulee vauva! Meinasin jo äidilleni heittä viestin että susta tulee taas isoäiti, mut maltoin vielä itseni. Olis se kiva sinne Ekan ultran tietämille pitää salassa:) mies siis luonnollisesti tietää, lapset ei:)

Mun kaveri, joka sai juuri vähän aikaa sitten vauvan, soitti äsken. Oli kyllä kovasti pidättelemistä, etten sanonut asiasta mitään. Vielä kun puhelun muukin sisältö oli aika vauvapainotteista. Mutta pystyin olemaan sanomatta :)

Täälläkin on jännät paikat, kun olen viikonlopun vanhempien luona käymässä. Olen valitettavasti niin huono valehtelija, että pelkään äitini huomaavan jotakin. Mutta jospa tämä vielä pysyisi salassa. Seuraavalla käynnillä sitä voisi sitten kertoakin, kun on juuri tuon rv12 paikkeilla.

Takaisin