Koronarokote raskaana?

Koska marsilaiset liskoihmiset säteilee 5g-piikkiproteiinia? Vai oliko tälle kannalle joku järjellinenkin syy?
Mielestäni rokote on kehitetty hätäisellä aikataululla eikä tutkimustietoa mahdollisista haitoista ole pitkältä ajalta. Jokainen tietenkin tekee itse elämäänsä koskevat päätökset eikä minulla ole mitään heitä vastaan jotka valitsevat ottaa rokotteen.
https://mvlehti.net/2021/08/05/huol...-salatusti-myrkyllista-grafeenioksidia-video/
https://koronarealistit.com/covid-19-piikit-lisaavat-kuolemia-ja-uusia-infektioita/

Mielestäni rokote on kehitetty hätäisellä aikataululla eikä tutkimustietoa mahdollisista haitoista ole pitkältä ajalta. Jokainen tietenkin tekee itse elämäänsä koskevat päätökset eikä minulla ole mitään heitä vastaan jotka valitsevat ottaa rokotteen.
https://mvlehti.net/2021/08/05/huol...-salatusti-myrkyllista-grafeenioksidia-video/
https://koronarealistit.com/covid-19-piikit-lisaavat-kuolemia-ja-uusia-infektioita/
Entä tiesitkö, että
- koronarokote on täysin samalla tarkkuudella testattu kuin muutkin rokotteet?
- koronataudin pitkäaikaisvaikutukset ovat varsin todennäköisesti rokotteen mahdollisia haittoja suuremmat?
- että mvlehti ei julkaise faktoja vaan äärioikeistolaista propagandaa?
- että koronarealistit saavat rahoituksensa ja ainakin osan materiaalistaan Venäjän keskustiedustelupalvelulta, jonka tarkoitus on aiheuttaa länsimaissa sekaannusta ja levottomuuksia?

Tässä valossa se, että esimerkiksi thl:n koostama tutkimustieto koronasta ja koronarokotteesta antaa mielestäsi väärän kuvan, on verrattavissa siihen, että uskot mieluummin sadun Jaakosta ja pavunvarresta kuin seinästä, johon kädelläsi nojaat. Mutta jokainen tavallaan! Putin varmasti tykkää katella, miten propaganda puree.

Entä tiesitkö, että
- koronarokote on täysin samalla tarkkuudella testattu kuin muutkin rokotteet?
- koronataudin pitkäaikaisvaikutukset ovat varsin todennäköisesti rokotteen mahdollisia haittoja suuremmat?
- että mvlehti ei julkaise faktoja vaan äärioikeistolaista propagandaa?
- että koronarealistit saavat rahoituksensa ja ainakin osan materiaalistaan Venäjän keskustiedustelupalvelulta, jonka tarkoitus on aiheuttaa länsimaissa sekaannusta ja levottomuuksia?

Tässä valossa se, että esimerkiksi thl:n koostama tutkimustieto koronasta ja koronarokotteesta antaa mielestäsi väärän kuvan, on verrattavissa siihen, että uskot mieluummin sadun Jaakosta ja pavunvarresta kuin seinästä, johon kädelläsi nojaat. Mutta jokainen tavallaan! Putin varmasti tykkää katella, miten propaganda puree.
Minulla on mielipiteeni ja sinulla omasi. Jokainen taplaa tavallaan.

Koska marsilaiset liskoihmiset säteilee 5g-piikkiproteiinia? Vai oliko tälle kannalle joku järjellinenkin syy?
Eiköhän jokainen tee oman päätöksensä rokotteen suhteen. Meidän kenenkään tehtävä ei ole siitä syyllistää, tuomita tai moralisoida ketään. Tämä keskustelufoorumi on vertaistukiryhmä.
Varmasti on faktoja rokotteen puolesta ja sitä vastaan. Itse olen rokotteen raskaana ottanut ja kunnioitan ihan yhtälailla niitä, jotka ei sitä halua ottaa raskaana tai vaikka koskaan. Jokaisen ihan oma päätös :angelic:
Pelkkää rakkautta siis ja tsemppiä kaikille kaikkiin yrityksen, odotuksen ja elämän vaiheisiin :smug:

Mä olen molemmat rokotteet saanut jo alkuvuodesta työni takia. Nyt toivottavasti lähiviikkoina saadaan jo se kolmas rokote, raskausviikkoja mulla nyt 6+3. Todellakin aion ottaa vielä rokotteen ja suosittelen muitakin sen ottamaan.

Minä otin rv 22+3 ensimmäisen rokotteen, toinen tulossa lokakuussa 30+4. En saanut rokotteesta mitään oireita, ihan normaalisti tein töitä ja harrastin liikuntaa heti samana päivänä. Vauvakin on ollut ihan yhtä aktiivinen kuin ennenkin.

Omalla kohdallani ratkaiseva tekijä oli se, että niin monet tahot alkoivat suositella rokotetta. Omassa lähipiirissäni on rokotteiden tutkimuksessa työskennelleitä henkilöitä, ja sieltä sain vahvan suosituksen ottaa rokote.

Mitä olette mieltä koronarokotteesta raskauden ensimmäisellä kolmanneksella, ottaisitko tai oletko ottanutkin?
Mä en uskaltanut ottaa vastakun rakenneultran jälkeen.. Ei mulla siitä mitään erillistä mielipidettä ole mutta jotenkin ajattelin, että haluan ensin nähdä, että vauvalla on kaikki kunnossa ja hyvin. Jos rakenneultrassa olisi löytynyt jokin poikkeavuus ja olisin ottanut rokotteen ennen sitä, olisin syyttänyt itteeni siitä ihan satavarmasti vaikkei mitään näyttöä syy-yhteyteen oiskaan. Ekan otin siis joskus 23 viikolla ja toinen tulee sit lokakuussa muistaakseni 35 viikolla :shy::shy:

Mä otin rokotteen toisella kolmanneksella, 14+0 oli silloin tasan, ja oltiin ehditty käydä nt-ultrassa. En uskaltanut ottaa ekalla kolmanneksella, koska jos nt-ultrassa olisikin ollut jotain, minäkin olisin syyttänyt itseäni, vaikka luultavasti syynä olisikin ollut esim. geeniperimä. En tiedä, uskaltaisinko vieläkään ottaa ekan kolmanneksen alussa/alkupuolella rokotetta. Toisaalta, jos rajoituksia puretaan eikä itselläni olisi rokotetta, kävisin sen varmaan hakemassa, oli viikot mitkä tahansa.

Mitä olette mieltä koronarokotteesta raskauden ensimmäisellä kolmanneksella, ottaisitko tai oletko ottanutkin?

En itse ottaisi, vaikken usko, että siitä mitään haittaa olisi. Ensimmäisen kolmanneksen aikana vaan tapahtuu ihan muutenkin melko paljon keskenmenoja, niin jos niin sattuisi käymään rokotuksen jälkeen, voisi jäädä sellainen ajatus, että mitä jos se sittenkin johtui rokotteesta. Rokotteen ei ole havaittu lisäävän keskenmenoja, joten tämä olisi siis ihan vain oman mielenrauhan takia. Ja toisaalta koronan riskit ovat ensimmäisen kolmanneksen aikana vielä pienet ja nousevat vasta myöhemmin. Jos en olisi jo rokotettu, ottaisin siis rokotteen heti toisen kolmanneksen alussa.

Itse kävin tänään ottamassa, rv4. Olin pitkään sitä mieltä, että en uskalla ottaa rokotetta edes raskauden yritysaikana saatika ensimmäisen kolmanneksen aikana. Sitten plussasin, ja samaan aikaan lehdissä otsikot kuinka rajoituksia aletaan nyt purkaa vauhdilla.

Luin myös enemmän uudesta deltavariantista, joka voi olla raskaana olevalle vaarallinen. Ajattelin, että en voi kohta enää liikkua missään, kun muut menevät vapaasti ja itsellä vastustuskyky raskauden takia muutenkin heikentynyt. Kotona myös päälle 1-v esikoinen hoidettavana, joten ei varaa joutua teholle. Varmastikaan myöskään sikiölle vakava koronatauti alkuraskaudessa ei tekisi hyvää.

Perehdyin myös ulkomaalaisiin tutkimuksiin rokotteesta ja THL:än suosituksiin. Päätin, että heittäydyn nyt itseäni viisaampien armoille enkä lähde sooloilemaan. Koen rokotteen olleen ainoa vaihtoehto tässä tilanteessa. En voisi antaa itselleni anteeksi, jos olen uhmannut yleisiä suosituksia, saanut vakavan koronan ja vaarantanut sillä paitsi sikiön terveyden, myös mahdollisesti tartuttaisin sen esikoisellenkin. Näillä mennään ja turha jossitella enää. Tehoste rv 13.

Itse kävin tänään ottamassa, rv4. Olin pitkään sitä mieltä, että en uskalla ottaa rokotetta edes raskauden yritysaikana saatika ensimmäisen kolmanneksen aikana. Sitten plussasin, ja samaan aikaan lehdissä otsikot kuinka rajoituksia aletaan nyt purkaa vauhdilla.

Luin myös enemmän uudesta deltavariantista, joka voi olla raskaana olevalle vaarallinen. Ajattelin, että en voi kohta enää liikkua missään, kun muut menevät vapaasti ja itsellä vastustuskyky raskauden takia muutenkin heikentynyt. Kotona myös päälle 1-v esikoinen hoidettavana, joten ei varaa joutua teholle. Varmastikaan myöskään sikiölle vakava koronatauti alkuraskaudessa ei tekisi hyvää.

Perehdyin myös ulkomaalaisiin tutkimuksiin rokotteesta ja THL:än suosituksiin. Päätin, että heittäydyn nyt itseäni viisaampien armoille enkä lähde sooloilemaan. Koen rokotteen olleen ainoa vaihtoehto tässä tilanteessa. En voisi antaa itselleni anteeksi, jos olen uhmannut yleisiä suosituksia, saanut vakavan koronan ja vaarantanut sillä paitsi sikiön terveyden, myös mahdollisesti tartuttaisin sen esikoisellenkin. Näillä mennään ja turha jossitella enää. Tehoste rv 13.

Tämä olisi voinut olla melkeimpä oma kirjoitukseni, aika lailla samat pohdinnat takana. Itse otin ekan rokotteen rv7 ja tehosteen rv15.

Mulla paisui ekasta rokotteesta pohje kuin pullataikina ja jalka tosi kipeä. En ota toista rokotetta joka olisi RV9 muutenkin veritulppa taipumusta ja suonikohjut leikattu.

Haluisin tietää, että onko kaikilla niillä raskaus edennyt normaalisti ketkä rokotteen on ottanut? Itse en rokotetta aio edelleenkään ottaa missään vaiheessa raskautta, olen lukenut niin paljon haitoista, keskenmenoista, vuodoista yms. niin en uskalla sitä ottaa, koska lapsi on niin toivottu. Kiinnostaisi vaan tietää, onko tullut mitään haittavaikutuksia raskauksissa? Toivon kovasti, ettei olisi.. :( Olen myöskin pian 2v selvinnyt ilman koronaa, tietoisesti välttänyt baareja, ravintoloita, isoja yleisötapahtumia. Maskia pidän aina liikkuessani ihmisten ilmoilla, esim kaupassa käydessäni ja käytän käsidesiä ja pesen useasti käsiä.

Mä otin rokotteen rv 22 rakenneultran jälkeen ja vahvisteen siitä 7 vkon päästä. Mitään oireita ei piikistä tullut, mitä nyt pistoskohta oli hieman kipeä :)
Tänään rv 40+0 ja kaikki hyvin!
Eli ei haittoja eikä sen semmosia :) Vauvaa ootellaan syntyväksi vain Beating Heart
Toivottavasti pysyt terveenä ja onnittelut kovasti raskaudesta! :)

Mä sain ekan piikin ihan vähän ennen plussaa ja toisen rv 15 paikkeilla. Ekasta piikistä käsi oli päivän kipeä, toisesta vain pistoskohta hieman arka. Nyt menossa rv 23 ja kyytiläisellä sekä minulla kaikki kunnossa.

Pirkanmaalla asustellaan ja kaupassa oon töissä. Töissä käytän visiiriä ja muuten maskia. Oon tavannut perhettä, ystäviä ja harrastuskavereita normaalisti ja rajoitusten hellittäessä käynyt jopa konserteissa - siis elänyt ihan normaalia elämää. Mies tekee jonkun verran reissuhommaa. Koronaa en oo sairastanut enkä kahteen vuoteen mitään muutakaan. Toivottavasti jatkuukin näin.

Mulla ei ilmennyt kanssa mitään muuta kuin pistokohdan arkuutta. Molemmat rokotteet sain rv 38 mennessä. Oisko eka ollut rv25?

En oikein ite usko noihin haittavaikutus tilastoihin raskauden osalta. Istukan ennenaikaiset irtoamiset yms voi korreloida jonkun ihan muun kuin rokotteen kanssa. Nythän kaikki mikä menee raskaudessa huonosti johtuu jotenkin rokotteesta.

Se että kaksi asiaa tapahtuu samaan aikaan ei tarkoita aina että juuri ne on yhteydessä. Oli joku juttu, että aina kun Nicolas Cage on leffan pääroolissa niin ihmisiä hukkuu erityisen paljon. :D

Muutenkin se alkuraskauden keskenmeno juttu oli todennäköisesti täyttä sanonko mitä, kun muutenkin ihan alkuraskaudessa keskeytyy raskauksista suurin osa. Oliko se luku nyt 11% koronapiikistä mukamas, kun luku muutenkin on 10%.

Toi 1 lisäprosentti voi vaihdella riippuen siitä montako ihmistä oli tutkimuksessa ja ihmisten raskautumis-ikä nousee yms...

Takaisin