Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ota rokotetta, en imettäessä, en raskautta yrittäessä, en raskaana ollessa enkä milloinkaan.
Mielestäni rokote on kehitetty hätäisellä aikataululla eikä tutkimustietoa mahdollisista haitoista ole pitkältä ajalta. Jokainen tietenkin tekee itse elämäänsä koskevat päätökset eikä minulla ole mitään heitä vastaan jotka valitsevat ottaa rokotteen.Koska marsilaiset liskoihmiset säteilee 5g-piikkiproteiinia? Vai oliko tälle kannalle joku järjellinenkin syy?
Entä tiesitkö, ettäMielestäni rokote on kehitetty hätäisellä aikataululla eikä tutkimustietoa mahdollisista haitoista ole pitkältä ajalta. Jokainen tietenkin tekee itse elämäänsä koskevat päätökset eikä minulla ole mitään heitä vastaan jotka valitsevat ottaa rokotteen.
https://mvlehti.net/2021/08/05/huol...-salatusti-myrkyllista-grafeenioksidia-video/
https://koronarealistit.com/covid-19-piikit-lisaavat-kuolemia-ja-uusia-infektioita/
Minulla on mielipiteeni ja sinulla omasi. Jokainen taplaa tavallaan.Entä tiesitkö, että
- koronarokote on täysin samalla tarkkuudella testattu kuin muutkin rokotteet?
- koronataudin pitkäaikaisvaikutukset ovat varsin todennäköisesti rokotteen mahdollisia haittoja suuremmat?
- että mvlehti ei julkaise faktoja vaan äärioikeistolaista propagandaa?
- että koronarealistit saavat rahoituksensa ja ainakin osan materiaalistaan Venäjän keskustiedustelupalvelulta, jonka tarkoitus on aiheuttaa länsimaissa sekaannusta ja levottomuuksia?
Tässä valossa se, että esimerkiksi thl:n koostama tutkimustieto koronasta ja koronarokotteesta antaa mielestäsi väärän kuvan, on verrattavissa siihen, että uskot mieluummin sadun Jaakosta ja pavunvarresta kuin seinästä, johon kädelläsi nojaat. Mutta jokainen tavallaan! Putin varmasti tykkää katella, miten propaganda puree.
Eiköhän jokainen tee oman päätöksensä rokotteen suhteen. Meidän kenenkään tehtävä ei ole siitä syyllistää, tuomita tai moralisoida ketään. Tämä keskustelufoorumi on vertaistukiryhmä.Koska marsilaiset liskoihmiset säteilee 5g-piikkiproteiinia? Vai oliko tälle kannalle joku järjellinenkin syy?
Mä en uskaltanut ottaa vastakun rakenneultran jälkeen.. Ei mulla siitä mitään erillistä mielipidettä ole mutta jotenkin ajattelin, että haluan ensin nähdä, että vauvalla on kaikki kunnossa ja hyvin. Jos rakenneultrassa olisi löytynyt jokin poikkeavuus ja olisin ottanut rokotteen ennen sitä, olisin syyttänyt itteeni siitä ihan satavarmasti vaikkei mitään näyttöä syy-yhteyteen oiskaan. Ekan otin siis joskus 23 viikolla ja toinen tulee sit lokakuussa muistaakseni 35 viikollaMitä olette mieltä koronarokotteesta raskauden ensimmäisellä kolmanneksella, ottaisitko tai oletko ottanutkin?
Mitä olette mieltä koronarokotteesta raskauden ensimmäisellä kolmanneksella, ottaisitko tai oletko ottanutkin?
Mitä olette mieltä koronarokotteesta raskauden ensimmäisellä kolmanneksella, ottaisitko tai oletko ottanutkin?
Itse kävin tänään ottamassa, rv4. Olin pitkään sitä mieltä, että en uskalla ottaa rokotetta edes raskauden yritysaikana saatika ensimmäisen kolmanneksen aikana. Sitten plussasin, ja samaan aikaan lehdissä otsikot kuinka rajoituksia aletaan nyt purkaa vauhdilla.
Luin myös enemmän uudesta deltavariantista, joka voi olla raskaana olevalle vaarallinen. Ajattelin, että en voi kohta enää liikkua missään, kun muut menevät vapaasti ja itsellä vastustuskyky raskauden takia muutenkin heikentynyt. Kotona myös päälle 1-v esikoinen hoidettavana, joten ei varaa joutua teholle. Varmastikaan myöskään sikiölle vakava koronatauti alkuraskaudessa ei tekisi hyvää.
Perehdyin myös ulkomaalaisiin tutkimuksiin rokotteesta ja THL:än suosituksiin. Päätin, että heittäydyn nyt itseäni viisaampien armoille enkä lähde sooloilemaan. Koen rokotteen olleen ainoa vaihtoehto tässä tilanteessa. En voisi antaa itselleni anteeksi, jos olen uhmannut yleisiä suosituksia, saanut vakavan koronan ja vaarantanut sillä paitsi sikiön terveyden, myös mahdollisesti tartuttaisin sen esikoisellenkin. Näillä mennään ja turha jossitella enää. Tehoste rv 13.