Korona sairastettu kuukausi takaperin ihan raskauden alussa, tuli seuranta raskausajalle.
Oma korona oli 8 päivää kuumetta, vaihdellen myös päivittäin lihassärkyä, päänsärkyä ja hetkittäisiä flunssaoireita. Eli niinkuin mikä tahansa kuumeflunssa, mutta kesti vain pidempään. Kolmas ja viides päivä oli pahimmat, välissä oireet hävisi kokonaan. Makuaisti muuttui paranemisvaiheessa ja viikon reilu olin muuten vaan voimaton niinku olis maratoonia vetäny. Vasta viidentenä päivänä näkyi mulla testissä ja sekin oli virallinen, muilla näkyi kotitesteissä. En tiedä mikä variantti, jännää oli että minä ja lapsi aloitettiin samaan aikaan vaikka yhtäaikaa ei ole altistuttu, ja loput aina päivä per ihminen toisensa jälkeen. Yks rokote alla ja muita ei tule, itse rokote teki jo tepposet ja kärsin viikkoja erilaisista rintakivuista ja yhtäkkisestä "keuhkokuumeesta". Muut perheenjäsenet joilla ei ole ollenkaan rokotteita, sairasti lievänä, sekä puoliso (riskiryhmää) että lapset, ja 8kk ikäinen vauva ei oireillut selkeästi ollenkaan, että kyllä se on niin tuuripeliä miten kellekin tulee. Sairastettu korona vastaa yhtä rokotetta, joten suoja on nyt ainakin sitten tällä tavalla. Eiköhän pikkuhiljaa ole läpikäynyt ihmiset, kiinassakin jo toinen kierros, täytyy vaan oppia elämään sen kanssa.