Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Maski on julkisisssa tiloissa (kauppa, koulu jne) myös käsien säännöllinen pesu ja desinfiointi... Rupee vähän ahdistaa kun näkee kaupoissa ettei porukka ota ollenkaan todesta vaan itsekkäästi aatellaan että minä en käytä kun en halua.. tietenkin on joillain syitä x ettei voi käyttää mutta sitä suuremmalla syyllä pitäis kaikkien käyttää ketkä pystyy.. neuvolasta ei ainakaan vielä oo infoa tullu ettei mies sais tulla mukaan
Joo siis 32+ ja 36+ molemmat syntyny 2016 :D ton pienemmil viikoil syntyneen kanssa käydään edellee puolen vuoden välein neuvolassa kun on aika pienikkonen mutta kasvaa tasasesti omalla käyrällään et ei mitään ongelmaa :) viime odotukses oli viikottain tai kahen viikon välein ultra ja lääkäri katto kohdunkaulan tilanteen, supistusten estolääkitys alotettiin viikolla 15 (et varmaan nyttenkin sama)ja lopetettiin 35+0 niin siitähän ne supparit heti sit lähti vauhtiin. Viime odotuksessa myös enemmin kuunneltiin mun oloja ja oireita ja otettiin ne todesta toisinkun ekan odotuksessa kaikkeen viitattiin kintaalla ja sit oltiin ihmeissään kun syntykin :D tosi hyvin on menny ja reippaita ihania ihan ikätasosiaan naperoitaBongasinko mie Mami oikein, että sinullakin oli 2016 syntynyt keskonen? Miten teillä on mennyt? Onko ollut pelkoja nyt seuraavien kanssa ja miten sut huomioita/miten seurattu?
Kuinkas teillä?Bongasinko mie Mami oikein, että sinullakin oli 2016 syntynyt keskonen? Miten teillä on mennyt? Onko ollut pelkoja nyt seuraavien kanssa ja miten sut huomioita/miten seurattu?
Kuinkas teillä?
Meillä on tolla 36+ syntyneellä ollu kaikki maholliset ja mahottomat allergiat, korvatulehduskirrteet (oli kyl molemmil), refluksi jneVauvavuosi oli rankka: lisäravinteet, kolikit, tyräleikkaus, imeytymishäiriöitä jne. Sitten on mennyt hyvin. Meidän poitsu on pienikokoinen mutta hyvä suustaan.Tosi fiksu kaveri, runsas mielikuvitus jne. Kasvaa - 2 käyrällä eli täysiaikainenkin voisi olla yhtä pieni.
Itse olen kaupassa töissä. Tällä alueella on ollut vielä rauhallista, viikonloppuna raportoitu 2 uutta tartuntaa.
Meille tuli lupa käyttää maskia/visiiriä muutama viikko sitten.
On surullista nähdä, miten ihmiset eivät ole vielä puolen vuoden aikana oppineet suosituksista mitään. Yskitään käsiin, parhaimmilla on ne rahatkin siinä kädessä, mihin oikein limaista yskintää harrastetaan.
Nuolastaan sormia, ei huolehdita väleistä, pyyhitään käsillä nenää, ei käsidesiä saatika pesua. Miut on jopa haukuttu pystyyn, kun toimin johtoportaan ohjeistuksen mukaan.
Itse olen käyttänyt maskia, jos siitä jotain hyötyä jollekin olisi. Välillä tarvitsen laseja, ettei tule migreeni, silloin hankala, mutta jotenkin sen on saanu aina siedettävästi asetettua.
Synnytyksessä en usko kuitenkaan kykeneväni sitä pitämään, mikäli tässä sinne asti päästään.
Maskia ja hanskoja käyttänyt kun jossain poikennut. Alkuvuoden laajan keuhkoveritulpan jäljiltä mie oon vältelly liikkumista, etten sais koronaa.
Kas kummaa, viikko sitten sunnuntaina kävin testissä kun oireita alkoi tulla ja tän viikon maanantaina pasahti positiivinen tulos. Tartuntaa ei saatu jäljitettyä mihinkään järkevään niin lääkärikin totesi, et todella, huonolla tuurilla oon saanut tän varmaan ostosten välityksellä kasseja purkaessa. Mies siis pääasiassa hoitanu kaupassakäynnit
Tänään kiikutettiin neidit testiin kun toiselle nousi korkea kuume ja toisella on lämpöä. Tää korona+hype kombo on melko raskas tarpoa läpi![]()
Voi itku! Tsemppiä! Toivottavasti et tuu kovin kipeeksMaskia ja hanskoja käyttänyt kun jossain poikennut. Alkuvuoden laajan keuhkoveritulpan jäljiltä mie oon vältelly liikkumista, etten sais koronaa.
Kas kummaa, viikko sitten sunnuntaina kävin testissä kun oireita alkoi tulla ja tän viikon maanantaina pasahti positiivinen tulos. Tartuntaa ei saatu jäljitettyä mihinkään järkevään niin lääkärikin totesi, et todella, huonolla tuurilla oon saanut tän varmaan ostosten välityksellä kasseja purkaessa. Mies siis pääasiassa hoitanu kaupassakäynnit
Tänään kiikutettiin neidit testiin kun toiselle nousi korkea kuume ja toisella on lämpöä. Tää korona+hype kombo on melko raskas tarpoa läpi![]()