Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Päivitetäänpäs nyt pikaisesti. Eli synnyttämään todellakin sitten jouduttiin! Pahimmillaan paineet ylti 190/126. Nyt palautunut normaaliksi 125/75! Siis heti leikkauksen jälkeen! :O
Kaikki meni hyvin! Pikkuista hoidetaan, toivotaan ettei tule komplikaatioita. Hän pärjää niin hyvin!!
Minä olen vielä ihan pökkyrässä enkä vielä tunne edes omia jalkoja.![]()
Onneksi olkoon pikkuisesta ja ihana kuulla, että molemmat voitte olosuhteisiin nähden hyvin. Nyt vaan paljon lepoa itselle ja toivottavasti pääsette pian kenguruhoitamaan pikkuista ja antamaan paljon rakkautta <3Päivitetäänpäs nyt pikaisesti. Eli synnyttämään todellakin sitten jouduttiin! Pahimmillaan paineet ylti 190/126. Nyt palautunut normaaliksi 125/75! Siis heti leikkauksen jälkeen! :O
Kaikki meni hyvin! Pikkuista hoidetaan, toivotaan ettei tule komplikaatioita. Hän pärjää niin hyvin!!
Minä olen vielä ihan pökkyrässä enkä vielä tunne edes omia jalkoja.![]()
Onnea teidän perheelle. Toivotaan ettei mitään komplikaatioita tule ja pääsette pian kotiin pienen terveen taistelijan kanssa. :)
Nuo verenpaineet ovat olleet kyllä todella hurjissa lukemissa. Huomasiko verenpaineen nousun omassa olotilassa?
Onko isä päässyt näkemään pikkuista? Toivottavasti sinäkin olet pian paremmassa hapessa ja pääset pirpanan tykö.Pieni on tosiaankin melkoinen taistelija.
Lääkäriltä kuulee onneksi toistaiseksi vain hyviä uutisia. Pidetään kovasti peukkuja pystyssä!!!
Minä en ole omaa vauvaa vielä edes päässyt näkemään, ihan vilaukselta edelleen vaan kun itse ollut niin kriittisessä hapessa. Lupailtiinkin että jos vointi on hyvä niin kohta pääsisi katselemaan.Hullu olo kun on synnyttänyt muttei näe vauvaa missään!! Hirveä ikävähän tässä tulee.
![]()
Onko isä päässyt näkemään pikkuista? Toivottavasti sinäkin olet pian paremmassa hapessa ja pääset pirpanan tykö.
Tosi ihana juttu <3Voi, isä on onneksi päässyt näkemään ja Pikkuinen sai nukkua isin kanssa ensimmäisen yön! Ihana juttu todellakin!!![]()
Minä toivon mukaan tänään pääsen tytteliä katsomaan, vaikken vielä pääse vuoteesta mihinkään.![]()