Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Yllätys 15&16: pystyn samaistumaan tunteeseen perhekoosta.
Kun aikaa kuluu, löytyy kolmoselle varmasti oikea hetki.

Kp 25/30 ellei loppu viikosta kuulu menkkoja niin ehkä uskallan testata, mutta vain ehkä. En uskalla toivoa/ pelkään pahinta.​

Täällä elellään suunnilleen samoissa lukemissa, kp 25/28-30. Tässä kohtaa on kyllä todella vaikeaa malttaa mieltään.

Mrs. Smith, kriittiset päivät lähestymässä siis... ;)

Mulla on kieltämättä aika vahvasti raskas fiilis. Aikalailla koko oirekirjo käytynä läpi ovulaation jälkeen, tänään alkoi jäätävä väsymys ja kuumeinen olo. Oli pakko ihan kuriositeettina mitata lämmötkin, vaikken ole niitä mitenkään seurannut, mutta näytti 36.7... Normaalisti se on n. 35.9. Mahdollisesta plussasta fiilikset onkin sitten sekoitus iloisen hykerryttävää odotusta ja lievää paniikkia! Olen kyllä henkisesti valmistautunut useamman kuukauden yritykseen, joten jos nyt olisi näin nopea tärppi, niin pitäisi vähän koota ajatuksia. Toki saisi olla äärimmäisen kiitollinenkin, kun tietää miten moni tälläkin foorumilla joutuu sitkeästi jatkamaan yritystä vuodesta toiseen. <3 Katsotaan, pitääkö tunne paikkansa vai onko mulla vain nöyryyttävän vilkas mielikuvitus...

En usko turhia oireita, ettei pettymys ole liian suuri kun kuukaudet kuluvat ilman plussaa. Onnesta oisin sekaisin jos kaksi viivaa tulee tädin sijaan. Jos menkat alkaa niin lähtee viimeinen lääkekuuri ja sitten täytyy mennä taas gynelle.

Marabella: lupaavalta tosiaan kuulostaa! Ei enää pitkä aika, niin pääsee epätietoisuudesta. Pidän peukkuja!

marce86: voin vain kuvitella. Toivon että on vihdoin teidän vuoro. Tsemppiä viimeisille piinapäiville!

Täällä kp 17/28. Miehen kanssa taas puhuttu ja yhteistuumin jatkamme ihan virallisesti kolmosen yritystä <3 Tässä kierrossahan meillä ei ehkäisyä ole ollut. Mikäli raskautuminen ei näytä onnistuvan (meillä raskaudet alkaneet todella nopeasti), mies vaihtaa nykyisen lääkityksensä muuhun korvaavaan.

Tsemppiä ja plussatuulia:)

Meillä harkittiin pitkään, lähdetäänkö yrittämään kolmatta. Meillä on poika ja tyttö, -11 ja -12, ja nyt ollaan rv 20+4. Päätettiin lopulta, että jätetään ehkäisy pois ja "tulee jos on tullakseen", ja 4. kierrosta raskauduin:happy: Mun kaveripiirissä ei ole muita, joilla olisi yli 2 lasta, suurin osa lapsettomia tai 1-2 lasta. Jännittää kyllä arki kolmen lapsen kaa, myönnän sen.

Meillä on haaveissa kolmas mutta mietin että onko se ihan hulluutta ku meidän pojat on syntyny 02/15 & 08/16. Tuntuu hurjalta suunnitella kolmatta heti perään :D Mää oisin halunnu vähän pidemmän välin mutta mies ei halua kauaa odotella ku on nyt 30v.. Mies ite on aina sanonu että ehdoton takaraja on 32vuotta,m ja tuntuu ettei se siitä jousta :D Hirveen ristiriitaisia ajatuksia..

Millasilla ikäerolla teillä on lapset? :)

Meillä on kahdella ensimmäisellä ikäeroa 1h. Kolmanteen ikäeroa tulee 2v3kk. :) Sirkus saapuu siis kaupunkiin päivänä minä hyvänsä! :D

Rv39+1

No mua harmittaa ku kahen ekan ikäero on 1v9kk ja nyt tulisi kolmanteen yli 4v ikäeroa :( harmittaa kun pääsi livahtamaan noin suureksi! Siis eniten sen kolmannen puolesta. Tuleeko siitä yksinäinen?

Meillä lapset 1/14, 7/15 ja kolmas tekeytymässä viikoilla 38+3 :) ite halusin lapset putkeen, mies meinasi tämän viimeisen kanssa ootella muutaman vuoden mutta onneksi sain pään käännettyä. Kiva kun on kaikki kolme tehty tiuhaan niin on toivottavasti seuraa kaikista toisilleen :)

Nuppu3: ihanaa! Varmasti kolmilapsinen arki jännittää, mutta kaikki menee varmasti omalla painollaan :)

JamSu: ei ole hulluutta, kuulostaa hyvältä! :) Sitä kun ei koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, parempi toimia silloin kun vielä voi!
Meidän pojilla vähän alle 1v4kk ikäeroa, 13- ja - 14 syntyneet :)

elaffy: oi, kuulostaa ihanalta! <3

Mrs. Smith: ymmärrän mietteesi. Meillä pojat ovat erottamaton parivaljakko, mietin miten kolmas (mikäli sellainen meille suodaan) mahtuu porukkaan. Kuitenkin uskon että sisarus on aina sisarus, oli ikäeroa mikä tahansa <3

Violina: ihanalta kuulostaa teidän pesue :)

Täällä kierto 20/28. :)

Meillä on lapsilla ikäeroa 3,5 vuotta. Vanhin 4,5 ja nuorin 1 vuotta huomenna :Heartpink. Kolmannen yritys alkaa marraskuussa. :)

Mitäs tänne kuumeilijoille kuuluu? :)
JamSu: olitko plussannut?? (olin näkevinäni toisessa ryhmässä) :)

Joo Aala vahvasti näyttää siltä :D Täällä vielä totutellaan ajatukseen :D Niin äkkiä ilmotti tulostaan mutta nyt vaan toivotaan että pysyy matkassa :)
ImageUploadedByVau Foorumi1504459481.898629.jpg

Takaisin