Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

No niin minustakin kuulostaa. Sanotaanko että epäilys varmistui viime kuukautisten jälkeen kun harrastettiin seksiä menkkojen loppuvaiheessa ja aika tiheesti sen jälkeen ja kaikki rojut mennyt ränniin :D ja oviksesta meni muutama päivä ehkä max.viikko niin alkoi alavatsakivut mikä oli omituista.. Ja ennen viimeisimpiä kk ei laskettu mitään rojuja eikä tullut tämmöistä joten siksi olo että jotain tuolla vatsassa tapahtuu. Ollaan myös vähän pessimistejä että jos raskautta ei ole niin mun kroppa on kyllä sitten jotenkin muuten helvetin sekaisin mun lapset on tyttöjä, toinen 7 ja toinen 3v7kk :)

Ymmärrän tunteen, kyllä siellä varmasti jotain tapahtuu :) Meillä taas kaksi poikaa, 3&4-vuotiaat. Katsellaan, nyt kp 11/28. Miehellä reumalääkitys, joka saattaa haitata raskaaksi tuloa. Tosin tässä ei nyt mikään varsinainen yritys ole päällä, eikä sen puoleen ehkäisyäkään, että katsellaan miten tilanne etenee :) Myöhemmin lääkitys vaihtoon jos siltä näyttää.

Aala, toivottavasti pääsette miehen kanssa pian yhteisymmärrykseen yrityksen aloituksesta. :) Meillä se olen minä, joka epäröi enemmän, vieläkin hieman, vaikka päätös kolmannesta on tehty, yritys aloitettu ja autokin jo vaihdettu isompaan. Tuntuu että se loikka kahdesta kolmeen on paljon isompi kuin aiempien kanssa!

Babaytoy, toivotaan että merkit pitäisi paikkansa. :) Mullakin on ollut plussatessa selvästi sellainen tuntemus, että nyt on kyllä jotain tekeillä. Tästä kierrosta en kyllä osaa sanoa mitään, flunssan takia meni yritys vähän huti, mutta mahdollisuuksia ehkä on. Pitkän imetyksen jälkeen en ole kiertoakaan ehtinyt paljon tarkkailla, mutta oletettavasti dpo 5-6 ja kierron loppuun vielä pitkä matka...

Aala mulla on nyt kiertopäivä 26/28 (sanoin eilen vahingossa väärin että olisi 27. Joo tosiaan tiistaina pitäisi alkaa ja tänään tullut nyt voidemaista valkovuotoa ja haisee aika voimakkaalta. Kokoajan on myös tunne että menkat alkaisi, mutta myös tunne että raskaana. Ja tuohon vielä itsekin haluan kommentoida, että meilläkään ei varmasti helpoksi tee tämä ns.yrittäminen kun mies epäilee hänessä olevan vikaa, kun on seurustellut aiemmin kahden naisen kanssa ja kummankin kanssa 5.vuotta eikä kummassakaan suhteessa nainen raskautunut joten on alkanut pelätä josko munkaan kanssa ei kun kovasti lasta halunnut pitkän aikaa. Meillä vasta yhdessä yk1 ja olen sanonut että minun kanssa käännetään kaikki kivet ennenkuin heitetään hanskat tiskiin. Lääkäriin hän ei tahtoisi mennä kun pelkää sitä että tulee toteamus että ei ole lisääntymiskykyinen. Mä olen sanonut että olen tukena ja jossain vaiheessa se ratkaisu on tehtävä ja olen valmis menemään sitten vaikka astutettavaksi että kaivetaan hänen spermasta ne kyvylliset jos nyt näin sitten on ettei siellä ole kuin muutama tai liikehdintä hidasta. Ollaan kuitenkin sovitti että omalla painolla mennään luomuna ja sitten vasta mietitään tarpeeksi kauan ajan menneen että miten edetään. Siksikin siis tässä jännään että onko meitä onnistanut kuitenkin ekalla koska tiedän että mies sekoaisi täysin onnellisuudesta jos näin on..mutta, aika näyttää. Pitäkää peukkuja!

Tämän aamun testitulos NEG. :/ no..ei ilmeisesti kaikilla näy ajoissa tulos JOS on positiivinen. Täytyy nyt vaan toivoa että se on toi valkkari mikä jatkaa vuotamista eikä mikään muu.

Marabella: Samaa mieltä, se siirtyminen kaksilapsisesta kolmilapsiseksi perheeksi vaikuttaakin isolta harppauksella :) Ihanaa, että teillä mies on innokas! :) Itseäni kannustaa eteenpäin se, että esikoinen oli 7kk kun sain tietää odottavani kuopusta, ja ollaan niistäkin ajoista selvitty :D Oliko teillä 5&1-vuotiaat, vai muistanko ihan väärin??

Babaytoy: Harmillista, että testi näytti (vielä) negatiivista :( Tiedän lähipiirissä samankaltaisia tapauksia, joissa on yritetty tuloksetta, mutta kuitenkin eri ihmisen kanssa on tärpännyt. Toivottavasti näin käy teilläkin :) Ja kuten sanoit, apukeinoja on monia, mikäli niille edes tarvetta ilmenee :)

Omia kuulumisia, mies tietää ovulaation olevan ensi viikolla. Silti emme ole tänäänkään kp 11 ehkäisyä käyttäneet. Katsellaan :)

Aala joo näin mäkin olen lukenut muiden kokemuksista ja yksi kaveri kertoi myös että tämmöinen on mahdollista :) toivottavasti minä olen se!

Oviksen bongailua ja pupuilua. Välillä vaan tuntuu, ettei tästä mitään tuu. Clomifenit jälleen käytössä. Väsymystä ja päänsärkyä on ollut eilen ja tänään. Koittanut ajatella jotain ihan muuta. Miehellä ajatuksia, että nää kaks riittää kun arki helpottaa koko ajan. Toisaalta ei ennen ole tarvinnut mitään poppaskonsteja ja nyt ei edes lääkkeet auta. Kaveri kärsii lapsettomuudesta ja koitetaan toisiamme tsempata. Tosin koen rasittavani toista kun itsellä on kuitenkin noi kaksi ja hällä ei yhtään. Kp 18/30 yk 19. Ehkä mulla alkaa lievä syysmasis.

Ehdin jo ihmetellä bongaanko ovista ollenkaan. Kp 18/30 yk 19. 20170820_213237.jpg

Babaytoy täällä pidetään peukkuja! :)

marce86 Miten nuo Clomifenit toimivatkaan? Ovulaation aikaan käytetään? Voi kunpa teillä pian onnistaisi! Kaikilla aina omat murheensa/vaikeutensa, on se epäonnistumisen ja kaikkien muiden negatiivisten tuntemusten kokeminen silti yhtä rankkaa kohdalle osuessaan. Oli niitä lapsia entuudestaan tai ei.. Itsellä myös ystävä joka viiden vuoden jälkeen sain viimein kaivatun esikoisensa.

Aala eli clomifenit kypsyttää munasoluja jospa tällä kertaa onnistaisi. Enää yhteen kiertoon lääkkeet ja sitten täytyy mennä gynelle. En tiedä miten siellä sitten jatketaan.

Tsemppiä teille kaikille muillekin! Vaikuttaa siltä että täällä on useampi joilla jonkun asteinen "hankaluus" saada lasta aluilleen. Paljon tikutteluja ja pupuiluja niin jospa meitä onnistaa jonakin päivänä ❤

Mua niin jänskättää. Tänään kp 27/28! Eilen illalla juili siihen malliin että no nyt niiden on pakko alkaa ja ajattelinkin aamulla että nyt kun nousen sängystä niin hölähtää kaikki housuun. Miehelle sanoin illalla, että toivottavasti mä en herää missään verilammikossa. Tissit on muuttunut tosi aroiksi nyt vasta vaikka ne tosiaan aloittaa sen älyttömän kipuilun viikkoa ennen kuukautisia. Tällaista alavatsan juilintaa oli kyllä aiemmissa raskauksissa juuri siinä kuukautisten paikkeilla hämäämässä että alkaako vai ei..oon kova spekuloimaan, pitäisi hieman hillitä sitä puolta. En tiiä uskallanko tehdä testiäkään huomenna..

Babaytoy: jännittävää!! Mä testaisin varmaan jo illalla
En ole koskaan käyttänyt ovulaatiotestejä, mutta ajattelin että miksipä en nyt kokeilisi :D No, tänään tein Clearbluen testin, jonka on määrä näyttää matala, korkea, - tai huippuhedelmälliset päivät. Näytti ympyrää, eli matalaa hedelmällisyyttä, ja olen ihan ihmeissäni. Ovulaatio on siis (ehkä) vasta viikon lopulla. Vatsatuntemuksia on ollut enenevässä määrin eilen ja tänään, tuntemuksia jotka liittäisin ovulaatioon. Marce86 ja muut ovistestailijat, osaatteko kertoa teidän kokemuksia?
Tänään kp 12.

Marabella: Samaa mieltä, se siirtyminen kaksilapsisesta kolmilapsiseksi perheeksi vaikuttaakin isolta harppauksella :) Ihanaa, että teillä mies on innokas! :) Itseäni kannustaa eteenpäin se, että esikoinen oli 7kk kun sain tietää odottavani kuopusta, ja ollaan niistäkin ajoista selvitty :D Oliko teillä 5&1-vuotiaat, vai muistanko ihan väärin??

Joo, 5- ja 1-vuotiaat vauhtivarpaat meillä töpsyttelee. :) Vanhemmalla heistä on tarkkavaisuushaasteita, mikä välillä tuo arjen haastetta vanhemmuuteenkin. Joskus mietin, että mitä jos muilla lapsilla on samanlaisia piirteitä, miten sitten oikein pärjää. Mutta koko ajan lapset kasvaa ja oppii, ja itsekin oppii siinä ohessa. Pitää vaan ottaa elämä vastaan sellaisena kuin se eteen tulee. Miehellehän passaisi suurperhe, mutta hän ei olekaan järin käytännöllinen... ;)

Marce86, onnea yritykseen! Jokainen kierto on kuitenkin aina uusi mahdollisuus, vaikka olisikin pitkä yritys takana.

Babaytoy, uutta testiä vaan kehiin, jos ei menkkoja kuulu! Mun mieli on myös alkanut bongata kaikenkirjavia oireita selän ja alavatsan kivuista painaviin ja herkkiin rintoihin. Mutta saattaahan nämä yhtä hyvin olla ihan normaalejakin oireita, joihin ei vaan tavallisesti tule kiinnitettyä huomiota. Vielä pitäisi ainakin viikon verran malttaa odotella.

Tuli postissa noita raskauskeijun One step testejä enkä malttanut olla testaamatta 2h pidätyksen jälkeen mutta oli neg. Huomennahan menkkojen kuuluisi alkaa ..luin netistä noista testeistäkin että olisvat ihan paskoja, mutta aamulla taas uudestaan vaan ja jos näyttää negaa taas niin mulla on tossa myös tuo viikkonäytöllinen digi sitä varten et jos nuo os:t fuskaa. Tänään ollut kuivahkoa..ei valkovuotoa mutta lievää jomoa ja tissit on älyttömät. Mies lähti käymään kylillä ja ovella antoi suukon ja silitti vatsaa että " vauvoja vauvoja".. Voikun olisikin vaikka tosin vasta yk1.

Takaisin