Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Ihanaa Justiina!

Viime kierto oli 27 eli tosi jees. Siinä ovis tuli kp13, sitä myöhäisti varmasti se keskenmeno. Ja kun aloitin reseptin mukaan Terot kp 15, niin ne ehti auttaa. Nyt ovis oli kp8, joten Terot ei ehtineet auttaa, kun aloitin vasta kp 15.. Ei ole selvitetty mistä johtuu..

Onnea justiina :)

Täällä ei edelleenkään mitään raportoitavaa, joten taustalla pysyn..

Justiina. Kyllä siellä toinen viiva on. Onnea ja tarrasukkia pikkuiselle :) :Heartred

Viljamiini. Tosi harmillinen toi sun lyhyt kierto. Toivottavasti saisit selvyyden ja apuja..

Meillä kans toiveissa kolmas lapsi. Nyt on kolmas kierto menossa, tänään kp14/29, dpo 1. Esikoisesta tärppäsi aikoinaan jo tokasta kierrosta ja kakkosesta tärppäsi 4. kierrosta. Ei jotenkin yhtään malttaisi nyt odottaa:shy:

Onnea jo plussanneille:happy: Toivottavasti täältäkin pian saisi kertoa iloisia uutisia:rolleyes:

Nuppu3 kp14/29, dpo1, yk3

Edelleen metsästän ovista nyt menossa kp 13. Tiistaina pitää aloittaa primolut kuuri.

Liitteet

• 20170226_090939.jpg
    20170226_090939.jpg
    341.6 KB · Katsottu: 164
Nuppu. Tervetuloa kuumeilemaan ja pikaista plussaa toivon teille :)

Marce. Tsemppiä oviksen metsästykseen ja hyödyntämiseen :)

Täällä kp25. Viikonlopun tuntemuksia? Yhtenä aamuna siis lievää pahoinvointia, nyt reilu vrk särkenyt alavatsaa ja vähän menkkakipuja selässä. Illalla paleli niin maan perhanasti. Että, voiko olla miettimättä mahd tuuria?
Sori mutta puhelimella minulle mahdottoman hankala selata ja kirjotella huomioita. Toivotan hyviä kiertoja kaikille ja puuhasteleville ripauksen onnea plussaantumiseen :wink

O sole mio. Mulla ihan sama et oireita olis vaikka kuinka.. Toivottavasti nää meiän oireet olis pikkusesta johtuvaa eikä pms oireita sun muuta... Ja taas mä varmaan tipun korkeelta ja kovaa..

Apua mä menin hetken mieli johteesta tekemään apteekin oman raskaustestin nyt illalla ja siihen tuli haalea toinen viiva ihan testi ajalla. :nailbiting::happy: nyt siis vasta dpo.8-9.. Voi kunpa siellä nyt pikkuinen tarrais kiinni. Ainakin jotain yrittää tapahtua.. :)

Voi loora84 kunpa siellä pieni tarrais kiinni :)
Tsemppiä viimesiin piinapäiviin o sole mio :)
Tervetuloa mukaan nuppu3 ja onnea Justiinalle :)
Täällä kp 10. Menkat oli taas vaan kolme päiväset ja tosi niukat. Hassua että pillerien lopetus vaikutti näin eikä just toisin päin.. :/ ärsyttävää kun nyt menkkojen jälkeen vähän väliä juilinu mahaa menkkakipumaisesti.. Olinko menkkojen loppumisen jälkeen monta päivää varma että ne alkaa uusiksi vaan ei oo näkyny.. Saas nähä mitä näille mun kierroille oikein käy :/

loora84, mahtavaa! Nyt vaan toivotaan, että viiva vahvistuu:joyful::happy:

O sole mio, lupaavia oireita, pidetään peukkuja!

On: Tänään kp16/29, dpo3, eikä oikein mitään tuntemuksia:meh: Piinailu jatkukoon siis.

Mel, en oo nyt tehnyt.. Sillon just ennen menkkoja oli nega.. Täytyy tässä ootella että tuleeko ovis oireita, jos ei nii sitten testailla.. :)

Maijjjuuu. Toivottavasti sulla tilanne selkeytyis :)

Tein aamulla toisen testin ja siihenkin tuli toinen viiva joka on myös vielä vaalea mut eipä näillä päivillä vielä vois tumma ollakkaan.. Näytin nyt aamulla miehellekkin testin ja aika sekasin se meni :)

O sole mio. Taitaa sielläkin haamu kurkkia.. :) jännää..

Vahvistumista viivalle loora84! :)
Muillekkin tsemppiä!

Täällä kp 17/33. Käytän tota Flo-sovellusta ja se näyttäis ovista torstaille. Mää en jaksa tikutella ovista ja ottaa siitä lisää stressiä itelleni, niin ihan näin arvailemalla mennään. :D selkää ainakin jomottaa ihan mukavasti. :/

Vihdoinkin bongasin oviksen. Luulin jo, että meni ohi kun viivat oli hailummat ennen tätä aamua. Tosin näistä jomotuksista ois voinu jotain päätellä.

Liitteet

• 20170228_080903.jpg
    20170228_080903.jpg
    209.9 KB · Katsottu: 158
Cho ja marce. Onnea oviksen hyödyntämiseen :)

Äsken vartailin eilistä ilta ja tän aamun testiä niin tän aamunen oli hiukan tummempi viiva. :)

Takaisin