Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Maijjjuuu pahoittelut uudesta kierrosta :( !

Itse kehitän myös joka kierrossa loppuun hyvät ja varmat raskausoireet, kuukautiset sieltä silti vaan tulee :meh:

Nyt kp 18 ja kiirettä pitää niin että ei ole juurikaan ehtinyt yritystä ajatella. Hyvä kerrankin näin :p

Kerrankin ollut niin päin että mies on sanonut ettei jaksa ;P Kieltämättä kiireen keskellä ollut sellasta "hyvin suunniteltu on puoliksi tehty". Tänään kp19 ja eiköhän se ovis tuossa viikonlopun aikana tai jollain puolella tapahtunut. En ole koskaan osannut tarkemm tietää, oireita ovikseen on monta päivää. Nyt sitten.... Kuinka malttaa olla keksimättä raskausoireita? Tai malttaa olla testaamatta ennenkun vasta 2vk päästä? Hahah! Niin kai.

Muokattu viimeksi:
Meillä on mies kyl hyvin mukana, ei tarvii kahta kertaa kysyy. :D

Kp 28/28. Täällä on kyl nyt kans olevinaan kaikenmoista oiretta, katotaan tuleeko huomenna kova palautus maanpinnalle.

Mulla nyt DPO 7/8 ja toissapäivänä alkoi oireiluja. Ainahan niitä on, kun keltarauhanen oireilee samaan tyyliin kuin alkuraskaus. Jomottelee keltarauhasta, kohdussa paineentunne. On repäisykipuja, hetkittäistä etovaa oloa. Ihan kaikkea on joka kierrossa, tai sitten ei ole mitään. Itse vaan tulkitsee näitä oireita tietyllä tavalla. Vertakin tuli ikenistä tänä aamuna hampaita harjattaessa. Tissitkin on vähän arat. :rolleyes:

Viime kierrossa kaikkea maan ja taivaan väliltä - menkkajomoja viikkoa ennen menkkoja, raudan makua suussa jne. Lämmöistä ja kohdunnapukasta uskon tunnistavani sen, olenko raskaana vai ei. Menkkakierroissa lämmöt ei nouse tiettyä lämpötilaa korkeammalle loppukierrossa, mutta raskaaksi tullessa mennään sen maagisen rajan yli. Ja kohdunnapukka mulla nousee ihan todella korkealle, kun raskaudun. Siitä olen varma. Muutoin se pysyttelee loppukierrossa korkealla, mutta ei TODELLA korkealla. Noin olen ollut huomaavani.. Mutta varmaan nämäkin voi kohta taas todeta perättömiksi o_O

Miuk. Miten kävi? Ootko testannu? :)

Viljamiini. Toivottavasti nää oireilut olis kumminkin pikkuisesta johtuvaa eikä keltarauhasesta..

Palattiin tänään laskettelu reissusta. Oli kyllä tosi kiva ja piristävä reissu :)
Eilen oli jo kuiva päivä mut nyt tänään taas tullu valkkaria,pientä menkka jomotusta ja vilu ollut. Kp. 21 olis nyt

No sieltä ne menkat taas alkoi ajallaan tänään. Plääh. :/ Yk 3 alkoi nyt.

Voi Miuk, ei muuta kun uusi positiivinen kierto käyntiin!

Täällä kp20/28-34. Valkovuotoa, kamala jano, huippaa, alaselkä hellänä, eilen kp19 nippaili kohdussa.

Miuk. Pahoittelut menkoista :( onnea uuteen kiertoon.

O sole mio. Siellä on jännät ajat käsillä. Tsemppiä piinailuun. :)

Hitsiiii, olin unohtanut tän ketjun ihan kokonaan! Paljon oli tullut viestejä!
Tsemppiä kaikille!

Täällä kp12/33. Ovista odotellessa. Tylsää aikaa. :D

Marce ja Cho. Onnea oviksen hyödyntämiseen :)

Mulla särkee taas pää.. Kai tää on taas vaan enne menkoista.. :(

Voih, pahoittelut miuk menkoista :(
Tsemppiä o sole mio piinapäiviin :)
Ja tärppionnea cho ja marce. :)
Täällä kp 6, jännällä ootellaan mihin ovis sattuu.. Jospa tulis lähelle sit viikonloppua että ois ees jotain mahdollisuuksia saaha talleteltua ..
Piti kyllä keksiä jotain muuta ajateltavaa nyt, mutta ei vaan pysty :D

Kierto oli sitten huimat 18 päivää.. Luteaali 9 tai 10. Eli ensi kierrossa aloitan ne Terot heti oviksen jälkeen. Saisi edes tuon luteaalin normaaliin mittaan. Voi ärsyke..

Viljamiini. Eikä :( eikö sulla just viime kierto menny just hienosti et oli jotain 30? Vai muistanko väärin.. Tsemppiä ja toivottavasti tää uus kierto olis teidän :Heartred

Särkee päätä niin en pysty paljoa nyt kirjottamaan. Pahaakin tekee eli migreenistä vaikuttaa. Tänään kp23. Eilen pari kunnon au! vihlasua tuolla alhaalla. Alaselkä hellänä.

Hetkeä myöhemmin muok: Lievä pahoinvointi hävisi heti kun söin jotain? Ei siis migreeniä.

Muokattu viimeksi:
Miuk tsemppiä uuteen kiertoon !

Viljamiini voi eikä! Olikos sulla selvitetty tarkemmin mistä lyhyt kierto johtuu?
Itse kävin gynellä ja asiaa ei kyllä selvitelty sen enempää ja määrättiin vaan terot, jotka sitten 3 käyttökierron jälkeen vaihdettiin puhelimitse lugeihin.

Omaa napaa. Keskiviikkona sen jälkeen veristä vuotoa ja edelleen vähän vaaleanpunaista.. Ensimmäisenä reaktio että taasko ja miks lugetkaan ei toimi :shifty:
Nyt on dpo 9 tai 10 ja pakko oli kastella raskaustesti. En tiedä onko siinä haamu vai todella törkeä viivanpaikka.
Jotain onestep puikkoja on :woot:
En tiedä pitäiskö ihan apteekissa käydä, turhauttaa jos tuo testi onkin vaan susi..

Justiina. Hui miten jännää.. Toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan. Varovaiset onnittelut :)

Mulla on taas ihan liikaa oireita. Huono olo,lämmöt koholla, viluttaa,eilen illalla noustessa vihloi alavatsa kunnolla jne...:) nyt siis kp.24/28-42. Luulen et dpo.6-7 ehkä..

loora84, suunnilleen samassa tahdissa kierron kanssa mennään ;) Mulla nyt 23. Oviksesta... luultavimmin noin viikko.

image.jpeg

:love017:Heartpink

Hain kaupasta pc testin
Taidan siis olla raskaana !!

Tässä kierrossa olin menettänyt toivoni ja olin varma että ei niitä viivoja enään ikinä raskaustestissä näe .

Takaisin