Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Onks se kata_ digitesti?

Säästän sen huomis aamuks. Sitten katsotaan. Tuli kyl ihan kauhee epätoivo nyt illalla...

Ei oo kun se "ristikkotesti". Ja negaa näytti eli nyt olen varma,että tässä kierrossa ei tärpännyt. Kohti yk3 [emoji106]

Täällä kanssa yksi taustailija :) Ehkäsy jätetty pois ennen joulua ja viimeistään kesällä ajattelin enemmän tosissaan aloittaa yrittämisen. En oo varma, olisko parempi, että lapsi syntyis tänä vuonna vai ens vuonna (esikoinen eskarissa syksyllä tai ekalla seuraavana vuonna) ja ois kiva kokea kevät/kesälapsi, kun on nyt kaksi loppuvuoden lasta. Toisaalta ois kiva, ettei ikäero olis ihan kamalan iso nuorimman ja muiden välillä.

Tazzy ja mel tervetuloa kuumeilemaan :)

Täällä kp.11 ja ovista kohden mennään mut vie ei merkkejä et olis ihan pian... kierrot heittää normaalisti 28-42 välillä.

Mitäs muille kuuluu?

Tervetuloa Tazzy ja Mel! :)

Täällä menossa nyt eka yrityskierto tuulimunan jälkeen. Nyt kp 15/~28, viikonloppuna jomotteli munasarjojen paikkeilla ja paikat ollut kosteemman tuntuiset. Peitot on heilunut melkein joka päivä, et yrittämisen puutteeseen ei ainakaan tää kierto kaadu. :D

Miuk. kiva kuulla et siellä lähtenyt kierto käyntiin ja pidän peukut ylhäällä et teillä tärppää :)

Tervetuloa uusille [emoji4]

Täällä tylsä vaihe menossa.Kp 5/29 ja menkat just loppumassa..Menis nyt nopeasti taas reilu viikko niin pääsis ovishommiin [emoji1]

Yritän kirjoitella vähä vähemmän tässä alkukierrosta,jos vähentäisi stressiä [emoji4]

Kata. Onnea oviksen hyödyntämiseen ja toivottavasti se palkitaan loppukierrossa. :)

Cho. Tervetuloa kuumeilemaan ja pikaista plussaa toivon :)

Marce. Tervetuloa tänne kuumeilemaan ja pikaista plussaa toivon teille :)

Täällä menossa kp.18 ja ovis joko oli viikonloppuna tai sit on ihan just kun limat ja halut siihen viittaavat.. :) ovistikkija en oo vieläkään tilannu vaikka alkuun ajattelin et tilaisin jos plussaa ei loppuvuoteen mennessä oo näkynyt..jotenkin pelkään et ne tuo vaan enemmän paineita. niin mulla kävi kuopusta yrittäessä.

Täällä menkat loppu vasta ja ovis ehkä viikon päästä.

Onko teille kolmas ollut aina itsestäänselvyys vai mietityttääkö esim. miten kädet ja aika riittää kolmelle ja isompana niiden harrastuksille yms?

Minä olin ajatellut aina vähintään kahta lasta pienellä ikäerolla. Kun se pieni ikäero olikin 1h ja selvisin yhdellä raskaudella, halusin kokea raskauden ja kaiken vielä uudestaan, jolloin tietysti lapsiakin olisi oltava vähintään se kolme. :) Katsotaan nyt, tulisiko vielä enemmänkin. Kun nyt tämäkin raskaus menisi hyvin loppuun asti ensin. :)

Olen aina ajatellut että enemmän kuin kaksi ja kolme vaikutti hyvältä luvulta :) Parin viikon päästä ois aika gynellä. Jos sieltä sais apua pitkiin kiertoihin. Luulen/toivon että pitkät kierrot syypää, ettei plussaa tule.

Mulla oli ennen lapsia että yksi tai kaksi mutta toisen synnyttyä alkoi olo että haluaisin kolmannen. :) silti tulee välillä olo että onko sitä hullu kun haluaa lisää lapsia :D että vähän on semmosta jojoilua ollu...

Marce.toivottavasti saisit apuja gyneltä. :)

Mie oon aina aatellu et 2-4 lasta :) nyt kun on kaks, haluun vielä ainakin yhen.. ei kyllä kädet riitä kahdellekkaan välillä, mutta eiköhän asiat suju omalla painollaan :) ja lapset kasvaa, esikoinenkin tuntuu oppivan uutta hurjalla tahdilla! Vaikka silti välillä tulee sama olo kun looralle et onkohan sitä hullu :D

Takaisin