Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Voi että täällä oli tullut plussia, ihanaa :)

Paljon onnea elaffy ja Violina. :) tarrasukkia pikkuisille matkaan...

Muutamalla taisi olla jännät ajat päällä.. plussatuulia toivon tänne :Heartred

Täällä tuli täti kylään uuden vuoden aattona.. :(
Toivottavasti uusi vuosi toisi plussan :)

Tsemppiä loora84 toivottavasti uusi vuosi olisi suopea!

Mä oon tänään oksentanutkin. Kirjotin jo pitkän sepustuntonne 2017odottajiin. Jos huomenna dpo10 kunniaks testaisi :) . Iiks jännää :l :D

Danonina. Kyllä sieltä nyt on pakko tulla plussa.. jännää :)

Kiitos teille.. :) 7 kk tässä nyt on yritystä takana mut en mä nopeeta plussaa uskonutkaan kun kuopusta yritettiin yli vuosi.. esikoinen sit taas alkoi 4 yritys kerralla.. no kuhan sais tänä vuonna plussan... :)

Nostan kyllä hattua teille, ketä ette lähtökohtaisestikkaan odota nopeaa plussausta. Mulla yks ystävä myös sillä asenteella! Vaatii varmasti ajatustyötä, jo se että kuumeilee raskautta, mutta on tosi malttavainen. Oma hätäisyyteni kalpenee tuon ystävänikin rinnalla. Josta aasin siltana aiheeseen. Mulla oli km just tossa hetki sitten. Yritystä vasta muutama kuukaus takana, joten paljon on silti tapahtunut. Tuolle ystävälleni kerroin tuosta, tosin jo sillon alussa, kunben tiennyt vielä kuinka käy. Nyt jos ihmeen kaupalla olisinkin "taas" raskaana, tuntuis vähän pahalta sanoa hänelle. Tiedän että hän olis aidosti onnellinen meidänkin puolesta, enkä toivo mitään muuta oman raskauteni lisäksi, kun sitä että hänkin raskautuisi. Hänkin kokoajan sanoo, että on varautunut siihen että oman aikansa ottaa. Kuitenkin sitä kuumeilevana itsekkin tietää mitä se odotus voi olla.

Samoin kuin Danoninalla,että hienoa kun toiset osaavat olla realisteja. Itse olen jo kärsimätön vaikka toinen kierto vasta menossa yritystä.

Onko kukaan testaillut? Kävin itseni kanssa taiston aamulla ja maltoin olla testaamatta.Nyt siis dpo 9 ja ihan normaaliolo,en usko raskauteen.

Kyllä sitä ajattelee et saattaa pidempäänkin mennä, mut joka kierrossa sitä plussaa toivoo.. ja nytkin vaikka mahikset taitaa olla aika pienet, silti toivoo et testatessa ilmestyskin plussa tikkuun :D

Ja joo, minä oon taas testannu negan :D öö maanantaina. Ja nyt ei oo ees testejä! Niin eipähän heti tarvi testailla :p joku vois plussata ja lähettää miulle ne menkat..

Danonina kuva! Ja varovaiset onnittelut :)

Danonina. varovaiset onnittelut :Heartred pikkuiselle tarrasukkia matkaan :)

Kyllä sitä aina iso pettymys on kun täti kurvaa mut yritän pysyä rauhallisena et sitä plussaa voi joutua odottamaan tai saako sitä enää lainkaan...

Loora toivottavasti sinnekkin plussa vielä tulee :)

Ärsyttää kyllä suunnattomasti nää oireet :( raskaana tässä tuskin ollaan kun testikin nega, mut la&su oli semmoset menkkakivut et olin ihan varma et nyt alko. No ei. Sunnuntaista asti ollut semmonen no nyt holahtaa -olo. Ja ei. Turvottaa (suola), pissittää (kahvi :D ), alamahaa jomottelee ja vihloo. Lisäks kuvittelin tunteneeni repäisykivun kävellessä :rolleyes: ja (anteeks too much information!), tätä ei voi ees kuvitella: maha on normaalia löysemmällä. Normaalisti menee helposti ummelle, mut raskaana aina ekan kolmanneksen ollut ihan sekasin. Ja niin siis se testi edelleen nega, et oireet on jotain ihan muuta .. tulis ne menkat ni pääsis "normaalimpaan" hormoniheittelyyn :p
anteeks vuodatus.

Aamulla testattu nega.Nyt dpo 10 eli en usko raskauteen.Masentaa! Tulis sit menkat vaan äkkiä..

Hitsi kun polttelis tänään testata. Mulla ne kaks testiä ja huomenna ajattelin toisen. Kauhee epäusko tullut, kun pahoinvoinnit ja kaikki tiessään. Ulkona vielä niin kylmä ettei päästä lasten kanssa liikkumaan. Onneks mulla on tänään jumppa, että saan hetkeks jotain puuhaa edes kodin ulkopuolella.

Ostin huomiseksi sen clearbluen herkän testin [emoji28] Kun en ole varma mikä dpo tarkalleen menossa ja jos se nega niin ei tarvi miettiä enää raskauden mahdollisuutta.

Takaisin