Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mä olen aika tuliluontonen muutenkin mut mul on kans aika pahaa aikaa jonkin verran ennen menkkoja :D Tänään se kiukku on nostanut päätään... ja menkkojen olettaisin saapuvan 6-7 pvän päästä, että onnea vaan miesraukka :oops::grin Tosin voi olla reissustressiäkin tässä tänään ollut ku ollaan ajettu sukuloimaan toiselle puolen suomea...

Voihan hiisi... voihan siiseli... Sain haamujen haamun, siis niin tosi vaalean etten oo varma onko vaan se viivanpaikka (voisko joku kertoa, mikä se tarkalleen on? :D näkyykö se kaikissa viivatesteissä käytön jälkeen, myös negoissa?)

Varjossa kun katsoo, niin hyvin lievästi punertava sävy siinä minusta kyllä on. Jospa parin päivän päästä tekis digitestin :)

Huono kuva mutta ainoa jossa se näkyy edes vähän :D

Näette tuossa mitään?

Eipä tuo taida olla yhtään mitään xD

Liitteet

• 20160724_162934.jpg
    20160724_162934.jpg
    469.7 KB · Katsottu: 187
Muokattu viimeksi:
Se valoviiva on just siinä keskellä, omiin silmiin erottuu tuossa kuvassakin se haaaaaaalea viiva. Eli lienee kuvittelua :grin

Siis keskellä testiä, ja sen toisella puolella olin jotain näkevinäni.

Minun silmiin näkyy joku viiva. En oo varma onko väriä vai ei. Toivottavasti tuosta lähtee vahvistumaan Lavinia!

Emmä kyllä vieläkään nähnyt mitään, vaikka koitin katsoo uudelleen Lavinian neuvojen mukaan, mut mä en osaa katsoa noita testejä :) toivottavasti lähtee vahvistumaan!

Kötöstin kännykällä vielä tämmösen :D Minusta tuossa ihan selvästi joku viiva on, tiiä sitte mikä.. Mutta selviääpä myöhemmin :)

Laittakaa teki jos tulee tuollaisia, voidaan sitte yhdessä arvuutella :grin

Liitteet

• 2016-07-24 18.07.39.png
    2016-07-24 18.07.39.png
    295.5 KB · Katsottu: 206
Kyllähän tuossa joku jälki näkyy mutta voi olla kyllä vain viivanpaikkakin. Toivottavasti lähtee vahvistumaan! Mitkä dpot on?

Kyllä siinä jotain näkyy jos oikeen siristää :) parin päivän päästä uusiks.. Täälä ois yks plussaa odottava ja taas sai mököttää ku testi oli selvä nega ja viiveellä ne menkatki tuli no uutta yritystä täälä alkais olee taas ovis hetket lähellä miks tää odottaminen on nii tylsää? :D

En tikuta, mutta oireiden mukaan nyt ois 14. päivä oviksen jälkeen. MUTTA jos uskon vaan limajuttuihin, niin en tiedä mistään mitään, koska se sitkeän liman tulo alkoi uudestaan vielä pari päivää muiden oireiden loppumisen jälkeen. Mukavaa :grin jostain kyllä luin, ettei se lima välttämättä lopu heti ovulaatioon.

Alkaa tuntua että kaikki neuvot on joko ristiriitaisia tai ainakin kumottavissa, ja mitä enemmän yrittää pysyä kierrosta kärryillä sitä kauemmas kyydistä jää.

Pitäisi tehdä niinkuin apteekin nainen neuvoi kun toista yrittäessä kyselin ovistestejä: "Anna olla vaan! Kyllä se ilmankin voi onnistua. Tule uudestaan jos kauan menee onnistumatta, niin katotaan sitte." Ja niinhän se tuli, vaikka hyvä jos ees tiesin mitä ovulaatio tarkoittaa :grin Ehkäpä tämänkin kanssa kävis hyvä tuuri jos vaan lakkais seuraamasta kaikkia pikku nippailuja ja lopettais tuon kalenterin kyttäämisen, kun en kuitenkaan tiedä koska niitä menkkoja voisi odottaa.

Kyllä siinä toisessa Lavinian kuvassa näkyy viiva. Toivotaan että lähtee vahvistumaan.. :)

Mäkin näen Lavinian testissä jotain, peukut pystyssä et lähtee vahvistumaan!

Täällä kp 20/28. Tässä kierrossa tuli ovis hyödynnettyä viime kiertoa paremmin, teoriassa olis mahikset plussaan. Mut katsotaan, katsotaan. :P

Kiitos kaikille kannustuksista. :) Ja kiitos teillekki jotka ette näe siinä mitään, hyvä laittaa välillä jäitä lakkiin ettei liikaa pety jos seuraavaksi tulee selvä nega. :wink Ilmoittelen huomenna miten kävi.

Miuk, milloin sulla yleensä alkaa menkkaoireet? Ei vissiin vielä oo? Toivotaan ettei alkais tällä kertaa! :p

Vai oliko se niin, että pms-oireita tulee jokatapauksessa - niillä joilla yleensäkin tulee - vaikka raskaus alkaisi? Että ainoa ero on, ettei kuukautiset ala (tai harvinaisissa tapauksissahan voi menkat tullakin vaikka olisi raskaana)? No, peukkuja jokatapauksessa :)

Täällä tänään kp2. Miehellä on elokuu lomaa, joten on hyvää aikaa harjoitella vauvan tekoa. :D Pettymys täti oli tietysti, mutta ehkä ihan hyväkin asia. Elämä kolmen alle 2v:n kanssa ei ole ehkä kuitenkaan minulle hyväksi! :D

Mulla ei isompia oireita yleensä ole, menkkajomottelut alkaa päivää-paria ennen. Ja menkkoja mä oon edellisissä raskauksissa odotellut jomottelujen perusteella, mut onki ollut sit raskauteen liittyvää :) Nytkin jomottelee ja limaa lorahtelee, mut taitaa vielä olla oviksen jälkimaininkeja. On tää vaan jännää! Rauhallisin mielin mennään, onhan tää vasta yk2. Testailen aikasintaan sit ku menkat on oikeesti myöhässä.

Kyllä mä näen viivan ekassakin kuvassa. Testi ei tuttu joten viivanpaikoista en osaa sanoa.
Mä oon saanut haamuja vaikka kuinka paljon ilman et oon raskaana. Itse iloitsen ja innostun vasta kun on selkeästi kaksi punaista viivaa :)
Viivalle vahvistumista :)

Takaisin