Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Meillä on ekalla ja tokalla ikäeroo (päivän vajaa) 2 vuotta. Nyt jos tulisin tästä kierrosta raskaaks, tulis tokalle ja kolmannelle 1,5 vuoden ikäero. :)

Meillä on ekalla ja tokalla ikäeroa 1v8kk. Nyt jos heti tärppäis niin se ois 3v2kk :) meidän piti kolmatta lähtee yrittää vasta kun tosikko ois jonku neljän vanha mutta sitten tää vauvakuume iski niin se on menoa nyt :joyful:

Meillä tulisi eroa 1v10kk. Kahdella ensimmäisellä on ikäeroa tunnin verran.. :D

Mun kahdella ekalla on ikäeroa 1v6kk. Nyt nykyisen kuopuksen ja tämän kolmannen välinen ikäero tulee olemaan 9,5v :grin

Heluna, sama meillä! Suunnitelmia oli yrittämisen suhteen mutta... :p Piti alkaa yrittää vasta vuoden päästä, silleen että tokan ja kolmannen ero olis ollut n. 3.5v-4v mut minkäs teet kun kuume iskee :wink

Meillä jos tärppäisi tässä kierrossa, ikäeroa nykyisen kuopuksen ja mahdollisen kolmosen välille tulisi 2v 7kk, sama ikäero kuin esikoisella ja kuopuksella on.

Tajusin nyt aamulla, että oon niin stressaantunut töiden ja niihin liittyvän epävarmuuden vuoksi et sekin varmasti heikentää mun mahdollisuuksia raskautua. Huoh, pitäis varmaan tajuta olevansa liian vanha ym., ettei mahkuja enää ole :sorry::oops:

Meillä lapset 11v ja 7v. Että aikamoiset ikäerot tähän kolmanteen tulee jos nyt mitään kolmatta ikinä tulee... Vuosi yritystä täynnä... Outo tilanne kun eka ja toka tullu ihan heti kun on annettu... Nyt ei millään.. Stressiä on kyllä paljon mutta oon vähän skeptinen sitä kohtaan että stressi yksinään vois estää raskautumisen..

Meillä ekan ja tokan välillä 3v ja jos nyt tärppäisi niin tokan ja kolmannen ikäero olisi 2v!

Me ollaan viikonloppu reissussa joten on päässyt mukavasti irti oireiden kyttäämisestä! Piti oikein laskea että nyt dpo6... maanantaina kotona varmaan teen testin vaikka toooosi aikaista onkin. Pojat on molemmat näkyneet testissä dpo9-10 :rolleyes:

Voi Liinuska, voisinpa olla yhtä tyyni :) täällä koko ajan ajattelen että tarkoittaisiko tämä kremppa sitä tai tämä kramppi tota.. Menisipä viikko äkkiä! En tiedä pystynkö olemaan alkuviikon testaamatta..

Mä olen kyllä semmoinen kanssa et heti olen kauheesti tuntevinani jotain ku on ovis ohi, heti on oireet päällä :grin

Täällä dpo 14 ja tänään testattu haalea plussa :happy093
Olo on hyvä. Nivusia särkee mielettömästi ja tissit on turvoksissa. Se on nyt ylemmän kädessä kuinka nyt käy. Edellinen meni kesken rv 6. Jos maanantaina ei vuoda mitään olen tyytyväinen. Katsotaan vahvistuuko viivat ja saanko nyytin syliin asti :)
Plussatuulia muillekin :)

WM, ihan sydän jätti yhden lyönnin välistä ja hymyni levisi korviin! Olet tämän plussan ansainnut! Paljon, paljon onnea ja toivotaan että pieni pysyy matkassa kunnes on valmis syliin asti <3

Onnea WM ! :) :) kyllä tuli itsellekin hyvä mieli! Ekana katoin että "oho, paljon viestejä" ja sitten vielä tämmöinen uutinen joukossa :) Oikein paljon tarrasukkia matkaan pienelle <3

Meillä ekan ja tokan välillä on ikäeroa 1 v 3kk ja nyt kun kolmas on jo matkalla, niin tokan ja kolmannen välille tulossa 1v 9kk. Meillä ei esikoisen jälkeen ole ollut ehkäisyä käytössä ollenkaan. Lupa on ollut tulla heti, mutta tietenkin kroppa on vaatinut oman aikansa toipuakseen edellisestä raskaudesta ja mulla myös imetyksellä (etenkin yöimetyksellä) ollut todennäköisesti ehkäisevä vaikutus. Esikoinen kun lopetti yösyömisen 4kk iässä ja kuopus vasta 10kk iässä.

Kiitos Sandy :)

Mulla ekan ja tokan välillä 1v4kk. Nyt tulisi jos mukana pysyy niin esikkoon paria kuukautta vaille 5v. ja kuopukseen 3,5v.

Jos ei huomenna ala vuotamaan niin olen jo tyytyväinen :) sit on dpo 16 ohitettu. Kemiallisia ollut ennenkin joten vielä ei uskalla juhlia.

Takaisin