Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Voi Liinuska, miten sun mies nyt noin vain muutti mieltään?! Voimia sinulle! Toivottavasti miehen mieli muuttuu jonkin ajan kuluttua!

Minulle on nyt itselläkin vilahtanut tässä huilaus kk aikana ajatus, että haluanko kuitenkaan sitä kolmatta. Nyt alkaa näiden pienten kanssa helpottamaan jo vähän ja ollaan vihdoin saatu nukkuakin öisin. Eilen näin kuvan ystävästä jolla la viikon päästä ja tänään näin 1kk ikäisen vauvan.. Ja joo, todellakin haluaisin sen kolmannen!!

Kp2

Heip.. Mulla on tullut nyt jostain sellanen olo, että josko oiski voinut tärpätä.. Nyt dpo6 menossa ja aika matelee! Alavattalla vihlaisuja ja tisut arkailee, mutta mielikuvitus on suurin oire :) Ne muutamat buranat ja panadol yhdistelmät jouduin dpo2 ja 3 päivinä syömään..niiden takia en luota tärppiin tässä kierrossa. Toki talletteluja oli hyvinkin ja selkäni takia paljon makailin talletuksien jälkeen :) mites muilla? Onko piinapäiviä?

Täällä kp3 ja vuoto loppumassa... Vähän höntti olo ei meinaa millään uskoa että ollaan nyt uudessa kierrossa että tosiaankin oli kuukautiset ja kierto oli vain 18pvää. Nyt vaan vähän mietin että kuinka tästä eteenpäin... seuraanko vielä yhden kierron vai aloitanko terolutit...

Pätkis kp 3

Onnea kirppu! :)

Minä en juuri ole kirjoitellut, vaikka ketjua kyllä seuraan koko ajan. Meillä tytöt täyttävät ensi kuussa vuoden ja miehen kanssa puhuttiin, että ainakin syksyyn asti olisi ehkäisy käytössä. Katsotaan nyt, miten sitten kahden uhmailevan kanssa pärjää.. pari vuotta olisi varmaan ihan hyvä ikäero seuraavaan. Ainakaan kolmea alle 2v en taida jaksaa. Välillä kyllä tuntuu, että riittäisivätkö nämäkin, mutta toisaalta haluaisin kokea uudestaan raskauden, synnytyksen ja mielellään myös imetyksen. Tyttöjä imetän edelleen, mutta eiköhän tässä aika jäähyväisiä jo jätetä. Ainakin toisen osalta. :)

Omat kierrot ovat aivan sekaisin tuon hormonikierukan takia. Kierrot ovat vain lyhentyneet ja lyhentyneet koko ajan. Nyt oli tuhrua kp 18. Ei mitään tietoa, oliko siinä kuukautiset vai onko sellaiset vielä tulossa. Puoli vuotta tuo kapine ollut ja koko ajan on tullut menkat. Suurimmalla osalla kuitenkin taitavat jossain vaiheessa jäädä pois.. sekavia ajatuksia, kun ei oikein tiedä, mikä olisi paras meidän perheelle, itselle ja kaikelle. Mistä sen tietää, että on valmis seuraavaan lapseen /lapsiin? Tavallaan pelottaa, että tuleekin uudet monikot, mutta harmittaa myös, jos saisikin vain yhden. Siinä jää niin paljosta paitsi!

Eikä sitä nyt mistään edes voi tietää, suodaanko meille lisää lapsia..

Onnea Kirppu :)

Sandy. Onpas teillä nopsaan kasvaneet muksut. :) Meillä oli eilen esikoisella 3-vuotis neuvola ja hän painoi 14.3 kg ja pituus menee 0 käyrää...

Toivottavasti täällä saadaan pian lisää plussia....

Saa nähdä koska mä pääsen tänne toden teolla kuumeilemaan.. Ainakaan en vielä....

Voi harmi tiikeriLuukas :sad001
mites amurous? toivottavasti fiilis on oikea :)

Meillä oli np-ultra tällä viikolla, tai siis ultra, kun en osallistunut seulontoihin. Vilkas pikku jumppari siellä oli :Heartpink kunnes nukahti sikeästi kädet poskilla.
On vaan 10 vuodessa noi ultralaitteet kehittyneet, kun näki eri väreissä ja 4d yms.

Paljon plussia nyt tähän ketjuun :Heartblue :)

ja jos joku on kiinnostunut 20kpl cb:n kaksoishormoneista, niin hihkaiskaa. oon avannut paketin, kun halusin lukea käyttöohjeet, mutta kaikki sisältö on edelleen suljetuissa yksittäispakkauksissa.

Hormiga: Ihanaa että teillä on kaikki mallillaan. Voi kunpa itsekin pääsisi pian ultrakäynneille :)

Tänään menossa dpo9 ja aamulla tein OneStepin herkän testin. Puhdas negahan se oli. Olen kyllä kuullut noista testeistä etteivät ole kovin luotettavia, mutta silti petyin.. Olo on jotenkin niin erilainen. Toisaalta kiertoa on vielä viikko jäljellä ettei peli vielä ole menetetty.. Mutta vähän masentaa jo valmiiksi :(

Hormiga, ihania ultra kuulumisia! Jos tässä kierrossa ei meillä tärppää niin voi olla että laitan yksäriä noista testeistä :happy: Nyt alan maanantaina tikuttamaan niin ei enää ehdi tähän kiertoon!

Amorous, mä niin tiedän tuon tunteen! Toki sinulla on aikaiset päivät vielä mutta kun sitä tuplaviivaa vaan odottaa niin kovasti!

Elaffy, ei kai noihin kysymyksiin ole kellään vastauksia :oops: Omalla kohdalla pyörittelen edelleenkin samoja kysymyksiä... Kolmas vai ei...hyvä juttu vai ei... Odotan että kohtalo (tai joku) päättää meidän puolesta :shy:

Minä en tiedä mistä johtuu, mutta minulla on sellainen olo, että tässä kierrossa ei tärppää (edes ovulaatiota ei siis ole vielä ollut) mutta seuraava kierto on se meidän plussa kierto :shy: Hassuja fiiliksiä sitä ihmisellä voi olla!

Moro pitkästä aikaa :)
Meikäläinen keksi helpon laihdutusohjelman :D
Ota vatsatauti ja viikon päästä olet jo yli 5kg hoikempi.
En vieläkään pysty syömään mutta juomaan pystyn jo. Urheilujuomia, vettä ja maitoa. Lääkkeitä on. Ekaksi alkoi vatsatauti josta oma suolistosairaus innostui. Tulos oli selvä. No ehkäpä se muttamassa viikossa rauhottuu :)
Seksiä ei ole voinut ajatellakaan viikkoon. Ovis varmasti siirtynyt. Katsotaan kun paranen et tuleeko sitä.

Jatkan aktiivisemmin heti kun oloni paranee :) Plussatuulia jokaiselle.

WM kp15 yk8

WM, kuulostaapa rajulta! Pikaista paranemista!

Minä tuossa pohdin että taidan jättää tässäkin kierrossa oviksen tikuttamatta. Ovis on yleensä ollut aina kp12-14 ja tulen juuri silloin reissusta joten tuntuu turhalta testata kun ei päästä hyödyntämään kuitenkaan kuin juuri oviksena, mikä tietty on paras ajankohta :shy:

Onpas täällä hiljaista..

Mulla menossa kp30/27-29, dpo 15. Tätiä ei näy. Rinnat EI ole kipeät, kun yleensä ennen menkkoja ovat. Alavatsalla tuntemuksia ajoittain. Erilainen olo siis jatkuu. Dpo13 tein negan raskaustestin tai erittäin haalean haamun tai viivanpaikan.. En siis tiedä mitä ajatella kun olo on niin erilainen kuin yleensä. En halua tuohon negaan uskoa. Noh, toivoa on kunnes täti saapuu :)

Mitäs muilla? Nyt plussapuhuri puhaltamaan :)

Amorous, siis MITEN sä oot malttanu olla testaamatta uudelleen?? :grin Nyt kipin kapin vessaan ja kuvaa testistä tänne meille!!

Elaffy, loistavaa!! Miehet on niin hitaasti lämpeneviä :wink

Täällä on kp12. Eilen kävin täällä reissussa paikallisessa Prismassa joka oli ihan muutto-kaaoksessa enkä löytänyt o-testejä mistään ! Enkä kehdannut kysyä :shy: Eli taitaa nyt tämäkin kierto mennä tikuttamatta ovista. Normisti ovis on siis kp 12-14, huomenna päästään tallettelemaan :rolleyes: toivottavasti riittää! Jotenkin tuntee et kortit ei ole meille hyvät tässä kierrossa: en saanu o-testejä, meneekö ovis ohi..., unohdin-siis UNOHDIN-juoda greippimehua (miten voi unohtaa), mun jäsenkorjaaja ei voi ottaa vastaan 4kuukauteen vastaan-olisin muuten päässyt just nyt ennen ovista hoitoon ja tunnen et alaselkä on ihan jumissa...

Noh, onhan minulla muutenkin ollut se hassu olo et seuraava kierto on meidän :happy: Silti tulee, taas, olemaan pettymys jos ei tärppää...

Pipanat: Eihän siitä negasta ole kuin 2 päivää aikaa :) Olenhan mä ihan täpinöissäni, mutta samalla mulla on kovin rauhallinen ja tyyni olo. Eikä kaapissa ole kuin yks CB:n viikkonäytöllinen testi! Yritän säästää sitä :) ja en halua pettyä jos se nega tuleekin taas testiin. Maanantaina olin jo tilaamassa lisää testejä, mutta sitten ajattelin että mihinkä se siitä muuttuu vaikka tekisin viisi testiä päivässä :D Ja kyllä se sinullakin tärppää jos on niin tarkoitettu vaikka vippaskonstit jäi käyttämättä! Se saattaa tapahtua parhaiten silloin kun vähiten odottaa!

Takaisin