Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Minulla on täällä niin tyhjä vaihe menossa että pääkin on ihan tyhjä et mitä kirjoittaisi/kommentoisi. Oma ehtoinen välikierto siis menossa ja toissapäivänä oli ovis mitä oloihin voi luottaa! Ei hyödynnetty ja voi pojat että oli vaikeeta :confused: Mutta kun päätin että haluan olla koko kierron ajattelematta mitään oireita niin tiukasti pysyin päätöksessä. Kamppailin ajatuksen kanssa että mitä jos tää olis nyt se THE kierto, se ainoa jossa ovuloin ja olisi mahdollista raskautua... Mutta sitten ajattelin että jos niin on niin sitten on tarkoitettu niin ettei meille enää kolmatta lasta tule! Nyt siis tod näk on kp14 tai jotain sinne päin. En ole laskenut :shy:

Nyt pidän itse huolen että mies ottaa joka pv oman vitamiini annoksensa (foolihappoa, Gelee Royal, ja sinkki) ja itse syön tietty omat ( raskausajan multivita, foolihappo 800ug ja Gelee Royal). Nyt yritän taas päästä herkuttomaan elämään joka oli ennen km jo hyvässä vauhdissa. Jospa näillä avuilla touko/kesäkuussa se pysyvä R-plussa pärähtäis! :smiley-angelic001 Jäsenkorjaajalla ajatelin käydä loppukuusta, jos se sais vähän auki tuota täysin jumissa olevaa lantion seutua!

Sellasta tällä! :flower

Tulkaa Liinuska ja Amorous sit raportoimaan säännöllisesti ovikset, hyödyntämisen yms niin täällä on edes jotain mitä jännätä kun oma hetki on niin tylsää! Nyt en muista yhtäkkiä et oliko teillä edellisillä kerroilla helppo raskautua?

PiPaNat: Ehdottomasti pidetään teidät ajan tasalla. Meillä esikoista yritettiin yli vuosi ja toinen tärppäs kolmannesta kierrosta. Mulla ei oo luomumenkkoja ollut pahemmin kun minipillerit ollut käytössä jo ennen lapsia ja lapsien välissä ja ennen tätä yritystä. Siksi jännitän että mitä kropassani tapahtuu ja milloin, toimiiko kierto säännöllisesti vai ei. Kun kuukautisia ei pillerien aikana ollut ollenkaan! Ei sekään ihan terveellistä voi olla.. Nyt kuitenkin kierrot alkaneet ok normaalisti, eka 25 ja toinen 29 kiertopäivää. Jospa se siinä pysyisi.

Täällä kp20/31(?)... Tais olla ovis siis aiemmin mitä laskuri näytti eli n viikko sitten.. Nyt vaan odotellaan... Tänään on pientä vatsakipuilua ollut ja välillä tuntuu kuin rintoja nipistelisi mutta jätän ne nyt ihan omaan arvoonsa etten keksi lisää oireita.. :happy:

Mullaki alkaa olla taas ovis käsillä, ainaki tutut juimimiset ja kosteus. Mekin on sairastettu, meillä vieraili oksutauti ja kaikki muut miestä lukuunottamatta laattasi viikonloppuna. Nyt ollaan parannuttu, mutta kuhertelua vähän rajoittaa se, et sohvatyynytki joutui puhdistukseen, kun esikoinen laattasi ne. Noo, josko sit loppuviikosta :)

Tervetuloa natskuli ja olkoon urasi tässä ketjussa lyhyt :)

Täällä käynnistyy parin minuutin päästä kp52 :/
Ei menkkoja eikä raskaana olla.
En muista kirjoitinko tänne viime perjantain gynekäynnistä. Siellä todettiin että todennäköisesti ovuloin harvoin. Ja nyt en ole ovuloinut hetkeen eikä ole tulossa. Munasarjat ok mutta nukkuvat. Ei ollut follikkeleita yhtään eikä juuri rakkuloita :'(
pari erittäin pientä näkyi oikealla.
Lähete lähti tayssin lapsettomuus pkl. Soitin sinne tänään ja 2-3kk on jonoa. Ei paha minusta :)
Lääkkeillä pitää ovulaatio tehdä. Nyt syön teroja jotta saataisiin kierto käyntiin. En tiedä antaako mies spermanäytettä. Se on hälle ihan ok. Onneksi hänkin on halukas lähtemään tayssiin hakemaan apua. Mut jos ei lääkkeet tehoa niin sit jäämme nelihenkiseksi perheeksi joka on ok sekin :)

Plussatuulia kaikille ja toivottavasti kaikki me saataisiin plussat tikkuun viimeistään kesän aikana :)

WM kp52 yk7

Nyt yritän taas päästä herkuttomaan elämään
Pakko kommentoida tähän, että minä sokerihiiri elän nyt ihan herkuttomasti, kun ei vaan tee mieli mitään makeaa. Suklaat saa olla koskemattomana nenän edessä, en vaan voi syödä. Toisaalta, ei mun kyllä tee mieli suolaistakaan. Eikä rasvaista. Eikä oikein mitään muutakaan.

Täällä on kiva jännätä teidän tuloksia ja vaiheita, toivottavasti pian tulee plussia ihan kaikille :Heartred

Meillä molemmat saaneet alkunsa helposti, toivottavasti tämä kolmaskin... Raportoin heti kun on raportoitavaa, jos saadaan itsemme terveeksi tähän kiertoon. Nyt pää jyskyttää ja nenä vuotaa siihen malliin, että ei oo ensimmäisenä vauvanteko mielessä :sour: mutta aikaa on vielä parantua!

WMllä kurja tilanne, mutta ihanan positiivinen asenne! Samoin PiPaNat asenne on ihailtavan kohdillaan. Kunpa teille suotaisiin pian vauva :)

Tsemppiä ovulaation hyödyntäneille, toivotaan tärppiä!!!!

Se hiivatin vatsatauti on täälläkin.. Molemmista päistä lentää ja pää on kipeä,viluttaakin kovasti. En ois tätä kaivannut..

Täällä kp8 menossa. Vähän tylsää kun ei ovis ihan vielä tulossa. Ovistestailun aloitin tänään. Kokeilen nyt CB digin kaksoishormoni ovistestiä. Kilpparikokeissa kävin ja tulokset perjantaina. Terolutit sain varuiksi reseptille. Mutta vielä pitää pari kiertoa seurata onko niille tarvetta. Edellinen kierto oli 27 ja sitä edeltävä 40. Toivottavasti tämä kierto olis lähempänä normaalia 30-32.

Vielä kun pääsis vaikka hierontaan ja jäsenkorjaajalle niin ai että tekis hyvää :D

Paranemisia amorous03, inhottavia nuo vatsataudit. Täälläkin työpaikalla monilla ollut joten eiköhän se meillekin pian tule.

Kyllä se tays torppasi meidän tukihoidot sittenkin :/
Hieman vitsittää kun koko ajan tilanne muuttuu. Toinen sanoo et päästään ja sit toinen torppaa hakemuksen. No nyt se on varma ettei päästä.
Nyt sit toivon et omat vehkeet alkaisi toimia.
Teroja kyl saatiin. Niitä popsin nyt muutaman kierron.
Yksityiselle ei varaa mennä. Eikä meidän tuloilla lainaa saa. Jos pääsen eläkkeelle marraskuussa niin kuin on haettu niin sit ehkä pystyisin yksityisen kautta clomit/letrot hankkimaan.

WM kp52

WM, aika raakaa puuhaa! Tuo on ehkä inhottavinta kun vedetään matto jalkojen alta kun ensin annetaan toivoa! Mut toivottavasti luonto hoitaa asian parhain päin ajan kanssa!

No on kyllä epäammattimaista touhua WM!! Nostattaa toiveita noin ja sitten täystyrmäys. Pistää vihaksi :mad: toivotaan että vauva nappaa kiinni ilman kenenkään apuja!

Mitäs muille kuuluu?
Meillä mahatauti meni onneksi ohi päivässä ja taas ollaan iskussa!
Nyt kp11, tikuttelut aloitettu mutta odotetusti negaa vielä näyttävät. Ollaan kuitenkin talletteluja jo harjoiteltu :)

Mulla niin kovat ovisoireet et ei oo tosikaan! Kp 15 ja ois voinut jopa hyödyntää, mut mies paineli katsoo jotai fuckin' bändiä :angry4 Lupaili kyllä et huomenna lohkeis, mut taitaapa jäädä yhtä valjuksi tää kierto niinku pari edellistäki..

Pitäis varmaan unohtaa koko juttu, et ei meille kolmosta tuu:sorry:

Mä en oo vielä aloittanut tikuttelua, kun ovis on kp 16-17 vasta. Jos vaikka keskiviikkona aloittaisi! Eli odottelua vielä meillä.

Tässä on hyvät mahkut nyt kevään suureen plussa-aaltoon kun pätkis85, amorous03, tiikeriLuukas ja minä ollaan aika samoilla päivillä :smiley-bounce016

Terot eli terolut on keltarauhashormoni jota syödään oviksen jälkeen. Se vahvistaa kohdunlimakalvoa ja pitää kierrot aisoissa. Sitä syödään 10pv jonka jälkeen alkaa menkat. Sillä myös voidaan käynnistää menkat jos ne jostain syystä ei ala. Eniten niitä varmaan käytetään kierron lyhentymiseen jos on pitkä tai epäsäännöllinen kierto.
Itse käynnistin niillä menkat ja nyt seuraavaksi syön oviksen jälkeen jos se löytyy. Mut viimeistään aloitan kp22. Eipä tuu näin pitkää kiertoa.

WM kp2 yk8

Takaisin