PiPaNat
Kommentoinnin ninja
Minulla on täällä niin tyhjä vaihe menossa että pääkin on ihan tyhjä et mitä kirjoittaisi/kommentoisi. Oma ehtoinen välikierto siis menossa ja toissapäivänä oli ovis mitä oloihin voi luottaa! Ei hyödynnetty ja voi pojat että oli vaikeeta
Mutta kun päätin että haluan olla koko kierron ajattelematta mitään oireita niin tiukasti pysyin päätöksessä. Kamppailin ajatuksen kanssa että mitä jos tää olis nyt se THE kierto, se ainoa jossa ovuloin ja olisi mahdollista raskautua... Mutta sitten ajattelin että jos niin on niin sitten on tarkoitettu niin ettei meille enää kolmatta lasta tule! Nyt siis tod näk on kp14 tai jotain sinne päin. En ole laskenut 
Nyt pidän itse huolen että mies ottaa joka pv oman vitamiini annoksensa (foolihappoa, Gelee Royal, ja sinkki) ja itse syön tietty omat ( raskausajan multivita, foolihappo 800ug ja Gelee Royal). Nyt yritän taas päästä herkuttomaan elämään joka oli ennen km jo hyvässä vauhdissa. Jospa näillä avuilla touko/kesäkuussa se pysyvä R-plussa pärähtäis!
Jäsenkorjaajalla ajatelin käydä loppukuusta, jos se sais vähän auki tuota täysin jumissa olevaa lantion seutua!
Sellasta tällä!

Nyt pidän itse huolen että mies ottaa joka pv oman vitamiini annoksensa (foolihappoa, Gelee Royal, ja sinkki) ja itse syön tietty omat ( raskausajan multivita, foolihappo 800ug ja Gelee Royal). Nyt yritän taas päästä herkuttomaan elämään joka oli ennen km jo hyvässä vauhdissa. Jospa näillä avuilla touko/kesäkuussa se pysyvä R-plussa pärähtäis!
Jäsenkorjaajalla ajatelin käydä loppukuusta, jos se sais vähän auki tuota täysin jumissa olevaa lantion seutua! Sellasta tällä!

mutta aikaa on vielä parantua!
Lupaili kyllä et huomenna lohkeis, mut taitaapa jäädä yhtä valjuksi tää kierto niinku pari edellistäki..